Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W212 E250 CDI ! Schimbatorul de viteze nedumerire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am schimbat tamponul la cutie insa tot face balansul acela , dar am verificat si tampoanele la motor sunt duse aproape de tot , cred ca motorul cand balanseaza impinge si in cutie si de aceea am acel balans !

    Comment


    • #17
      Originally posted by Alexandru1989 View Post
      Am schimbat tamponul la cutie insa tot face balansul acela , dar am verificat si tampoanele la motor sunt duse aproape de tot , cred ca motorul cand balanseaza impinge si in cutie si de aceea am acel balans !
      E normal sa aiba un mic balans, mai ales daca mergi cu 100 km/h si te "joci" cu acceleratia vei simti un balans daca ti mana pe schimbator, doar nu e sudat sa nu aiaba un mic balans. E prima masina care o conduci cu cutie manuala?
      Eu am acum un Passat ( la job) nou, are balans schibatorul !
      Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

      Comment


      • #18
        Am avut aproape toate masinile manuale, niciuna cu acest balans , C class 2009 manual , Passat B7 2012 manual !

        Comment


        • #19
          @Alexandru 1989
          De ce crezi ca ti-am spus mai sus sa le inlocuiesti pe toate daca se misca motorul vizibil la ralanti cand il turezi sau schimbatorul de viteze ?
          @ Sebastian77
          La Mercedes daca tampoanele sunt noi/ in stare buna nu se misca deloc schimbatorul decat dac turezi motorul peste 4000 de rotatii probabil.
          Ai spus tot :Passat nou [emoji23][emoji23][emoji23]
          Masini la fel de slabe ca si Opel vandute la un pret mare in opinia mea.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #20
            Crazyady - Multumesc mult de informatie , mi-ai fost de un real ajutor ! La multi ani tuturor !

            Comment


            • #21
              Am schimbat tampoanele de la motor , tampoanul de la cutie , tot am balansul schimbatorului fata spate , nu are legatura cu accelerat decelerat , la orice denivelare , parca se misca cutia asa face ! Nu stiu ce sa schimb , ca pe bajbaite asa schimb toata masina , ma asteptam sa se termine problema din tampoane , asa era normal , dar ...

              Comment


              • #22
                Ma gadesc, desi este mai putin intalnit, ca miscarea cutiei de viteze sa fie generata de axul cardanic sau diferential care sunt legate direct de cutie, daca am eliminat tampoanele cutiei si motorului din discutie. Inspecteaza discurile flexibile ale axului cardanic daca au crapaturi sau rugina iesita pe suruburile de fixare, si tampoanele diferentialului daca sunt ok. Cine stie, poate vechiul proprietar facea drifturi cu masina [emoji12]. Spor!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Originally posted by Crazyady View Post
                  Ma gadesc, desi este mai putin intalnit, ca miscarea cutiei de viteze sa fie generata de axul cardanic sau diferential care sunt legate direct de cutie, daca am eliminat tampoanele cutiei si motorului din discutie. Inspecteaza discurile flexibile ale axului cardanic daca au crapaturi sau rugina iesita pe suruburile de fixare, si tampoanele diferentialului daca sunt ok. Cine stie, poate vechiul proprietar facea drifturi cu masina [emoji12]. Spor!


                  Sent from my iPhone using Tapatalk
                  Nu trebuie sa fie in viteza masina , pe liber si tot asa face , nu are legatura cu accelerat decelerat ! De la denivelarile de pe strada !

                  Comment


                  • #24
                    Poate e timoneria. Adica schimbatorul si cu tijele aferente care transmit miscarea de la schimbator la cutie. Acestea au niste inele de cauciuc si poate sunt terminate. Trebuie sa te bagi pe sub ea ca sa inspectezi ca lumea tijele.

                    Comment


                    • #25
                      Cum pleaca masina de pe loc ? Trepidatii in volan ceva ?
                      Poate fi si volanta .

                      Comment


                      • #26
                        W212 E250 CDI ! Schimbatorul de viteze nedumerire

                        @Alexandru1989
                        Poate nu m-am exprimat clar mai sus, referitor la ceea ce spui ca si cu masina lasand-o sa ruleze in punctul mort (scoasa din viteza) face aceasta miscare a schimbatorului, ma duce cu gandul tot la tampoanele diferentialului spate si flansele de cauciuc al axului caradanic. Cand lasi masina sa ruleze scoasa din viteza, rotile spate se invart, acestea invart planetarele care sunt cuplate in diferential, iar diferentialul invarte axul cardanic (atat timp cat se invart rotile pe spate) care este cuplat in partea din fata de cutia de viteze. De aceea nu conteaza faptul ca ai scos cutia din viteza in punctul mort si lasi masina sa ruleze liber axul cardanic, diferentialul si planetarele lucreaza si de aici m-am gandit ca poti inspecta flansele cardanului si tampoanele diferentialului. Cand am spus ca fostul proprietar a facut drifturi m-am gandit ca le-a uzat prematur, acestea fiind din cauciuc si metal. Nu te grabi sa le schimbi, mergi la un service care stie la ce sa se uite sa vada uzura lor. Bafta la rezolvare.
                        P.S. Daca am spus ceva gresit rog un coleg sa ma corecteze. [emoji1303]

                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Last edited by Crazyady; 03-21-2017, 13:42 PM.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by b97dmt View Post
                          Cum pleaca masina de pe loc ? Trepidatii in volan ceva ?
                          Poate fi si volanta .
                          Colegule , ce legatura are volanta ? Daca masina este scoasa pe liber si cum trep peste denivelari face lucrul asta ? Intreb , pentru ca nu vad ce legatura are una cu alta ! Iti multumesc si astept raspuns

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by Crazyady View Post
                            @Alexandru1989
                            Poate nu m-am exprimat clar mai sus, referitor la ceea ce spui ca si cu masina lasand-o sa ruleze in punctul mort (scoasa din viteza) face aceasta miscare a schimbatorului, ma duce cu gandul tot la tampoanele diferentialului spate si flansele de cauciuc al axului caradanic. Cand lasi masina sa ruleze scoasa din viteza, rotile spate se invart, acestea invart planetarele care sunt cuplate in diferential, iar diferentialul invarte axul cardanic (atat timp cat se invart rotile pe spate) care este cuplat in partea din fata de cutia de viteze. De aceea nu conteaza faptul ca ai scos cutia din viteza in punctul mort si lasi masina sa ruleze liber axul cardanic, diferentialul si planetarele lucreaza si de aici m-am gandit ca poti inspecta flansele cardanului si tampoanele diferentialului. Cand am spus ca fostul proprietar a facut drifturi m-am gandit ca le-a uzat prematur, acestea fiind din cauciuc si metal. Nu te grabi sa le schimbi, mergi la un service care stie la ce sa se uite sa vada uzura lor. Bafta la rezolvare.
                            P.S. Daca am spus ceva gresit rog un coleg sa ma corecteze. [emoji1303]

                            Sent from my iPhone using Tapatalk
                            Stau prost cu timpul liber , dar am sa ajung sa le verific , arata foarte bine cauciucurile acelea de vin la un capat si celalalt al cardanului , le-am vazut , insa am sa verific ! Multumesc de raspuns

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF