Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reparatie kompresor (turbina) MB c180 k

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reparatie kompresor (turbina) MB c180 k

    Buna seara stimați colegi.
    Sunt posesorul unui nou MB (da' e vechi), respectiv c180k cu 175.000 km adus direct de afarã. Auto e cumpãrat de anul trecut dar e înmatriculat anul acesta din motive de taxã de mediu. Mașina este deosebit de frumoasã, un model elegant dupã pãrerea mea (complet gri la interior cu geamuri albastre - avantgarde).
    Dupã "îngrijirile" de rigoare efectuate la colegii d-nului Țiriac constând în schimbat cele necesare la sistemul de rulare, schimbat set curea accesorii și role, barã stabilizatoare, pompa vacuum, etc., rãmân totuși nemulțumit de mai multe zgomote ”deosebite” ce se aud la motor. Dupã cercetãrile necesare am constatat cã principalele zgomote se aud de la alternator unde în mod cert trebuie schimbat rulmentul (cel puțin) și de la turbinã (kompresor, supercharger, ...).
    Pe posturile de pe site am gãsit o opțiune de a verifica și eventual schimba fulia de la turbina. O altã opțiune pe care am mers este de a schimba sau repara kompresorul (sau turbina...). Pentru asta am sunat la aproape toți marii ”reparatori” de turbine din țarã dar NIMENI nu reparã turbine pentru aceastã mașinã și în general aferente motoarelor pe benzinã.
    Aveți cumva cunoștințã de existența unui kit de reparație pentru kompresorul acestui motor?
    Pânã la urmã se reparã așa ceva sau trebuie unul nou?
    Menționez cã zgomotul constã într-un fel de vâjâit subțire, oarecum discret, care la accelerație mai are puțin și se transformã în fluierat.
    Cu mulțumiri.

  • #2
    Poti da mai multe detalii despre masina , iar daca este kompressor este altceva decat turbina si gasesti sa il repari , probabil sunt dusi rulmentii .

    Comment


    • #3
      Ai kompressor pe masina, nu turbina (turbina este cu totul alt ceva din punct de vedere tehnic). Rulmentii compresorului pot fi uzati sau cel mai des intalnit lucru, sa nu mai ai suficient ulei in kompressor. Intra fix 118 ml de ulei, iar la MB au schimbat codul si pretul flaconului este unul nou de 180 ml parca si costa 270 de lei.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Mulțumesc de ajutor.
        O sã încerc cu uleiul, dacã vor fi rulmenții de vinã... l-am plãtit degeaba.
        Uleiul se poate cumpãra de undeva? Îl pot pune singur? Sau trebuie mers la reprezentanțã?

        Comment


        • #5
          Reparatie kompresor (turbina) MB c180 k

          Gasesti doar la reprezentanta in europa sau pe ebay acdelco sau gm mult mai ieftin, dar costa posta destul de mult.


          Sent from my iPhone using Tapatalk

          Comment


          • #6
            Originally posted by Crazyady View Post
            Gasesti doar la reprezentanta in europa sau pe ebay acdelco sau gm mult mai ieftin, dar costa posta destul de mult.


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Am gasit uleiul de la ACDelco si astãzi fac comanda. Știi sã-mi spui un coleg care se pricepe sã-l și punã în compresor? Sau o altã soluție!


            Link-ul pentru comanda pe ebay:
            Find many great new & used options and get the best deals for ACDelco Supercharger Oil Kompressor Öl 118 ml (10-4041) at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!

            Comment


            • #7
              Pai e destul de simplu de pus.Scoti dopul, pui pe o siringa o bucata de tub de vreo 20 de cm gen ala transparent de perfuzii asipiri ce a mai ramas ulei vechi in kompressor si pui tot cu siringa uleiul nou.Pui dopul la loc si aia e...Daca nu si colegii care repara mercedes in Bucuresti: Popeye_pmm, Master mario...
              Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

              Comment


              • #8
                Într-adevãr, pare destul de simplu! Problema e: unde e dopul? Cã nu sunt mecanic...
                Așa cã o sã apelez la unul din colegi.

                Cu drag.

                Comment


                • #9
                  @Ma.ru
                  Exact cum a spus colegul broscutza2001 operatiunea o poti face singur.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    A mai schimbat cineva uleiul la supercharger? Este recomandat la un anumit numar de km ?
                    Sau se poate face preventiv ?

                    Comment


                    • #11
                      @Jhomny9my
                      Uleiul nu are un interval anume, il poti schimba preventiv.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Comanda pentru ulei am facut-o ieri.
                        2 flacoane, cu tot cu transport, aprox. 50 euro. 1 l-am cumparat preventiv (transportul avea același preț) și pe care îl dau cui are nevoie dupã ce rezolv problema. O sã postez disponibilitatea spre sfârșitul lunii când îmi vine marfa și schimb uleiul.

                        Sã ne meargã bine!

                        Comment


                        • #13
                          Tinem legatura , te rog ,pm dupa ce faci schimbarea . Este un tutorial pe mb uk cum se schimba este destul de simplu.

                          Comment


                          • #14
                            Salutare
                            Am de o luna un C200 W203 din 2004. Azi cand am iesit in afara orasului am auzit un suierat usor care se amplifica odata cu acceleratia si scade pana la disparitia totala odata cu ridicarea piciorului de pe acceleratie. Este destul de greu sesizabil dar odata ce l-am sesizat mi-a ramas imprimat pe timpan. Pentru a sti in ce directie sa ma indrept mi-ar fi de folos sa aflu daca ai avut cam aceleasi simptome la a ta si daca ai rezolvat odata cu schimbarea uleiului la kompressor.
                            Merci,
                            m0byz
                            Last edited by m0byz; 11-13-2017, 02:05 AM. Reason: completare

                            Comment


                            • #15
                              Buna ziua.
                              Suieratul vine de la compresor si este un lucru normal ,se aude cand accelerezi si scade cand nu accelerezi.Compresorul are probleme cel mai des la rulmentii din fata care pot fi inlocuiti ,se gasesc pe siteul www.boosttechsuperchargers.com.
                              Attached Files

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF