Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eliminare dpf la c220 w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by cl600 View Post
    E mai simplu si mult mai ieftin sa elimini cauza afumarii filtrului. Daca un inject se apropie de valoarea maxima admisa cu '+', atunci se poate admite ca baga prea multa motorina si astfel apare fumul...

    Problema la reconditionare, este ca sunt putine ateliere care pot sa genereze codul de calibrare
    M-ai pierdut cu "codul de calibrare"! Daca pun nou, tot cu "calibrare" trebuie? Unde se face asta? Cred ca am intrat deja pe alt topic... Mi-ai dat tema de studiu

    Comment


    • As putea corela problema de la DPF cu faptul ca uneori din compartimentul motorului imi iese fum de undeva de sub filtru de aer? Care fum intra in habitaclu, de nu mai poti sta in masina!

      Am inlocuit deja garnituri la epurator, garnituri la pompa vacuum, buson ulei. Am eliminat tot ce parea scurgere, am spalat motorul si iar apare fum... La mers mai mult in oras.

      Comment


      • Daca nu ii dai de cap cu fumul de la motor, nu crezi ca este mai bine sa faci o constatare la reprezentanta si apoi sa repari defectul la orice service vrei tu?


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Pt un colier sau un surub la galerie nu are rost sa mergi la reprez.

          Demontezi ce e prin zona, o incalzesti si o tii accelerata pana iese fumul.

          Daca este espament, atunci iese exact atata presiune cat ai lipsa pt regenerarea corecta.

          Codurile de calibrare ale injectoarelor, daca inject nu au fost remanufaturate, se regasesc notate pe capacul lor si se scriu in calculatorul motor cu ajutorul testerului.
          Codurile reprezinta abaterea masurata pe banc a injectorului fata de valoarea
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • Originally posted by Crazyady View Post
            Daca nu ii dai de cap cu fumul de la motor, nu crezi ca este mai bine sa faci o constatare la reprezentanta si apoi sa repari defectul la orice service vrei tu?
            Am cateva experiente neplacute cu cei din reprezentanta. De mai multe ori mi-au inlocuit piese functionale. Pe care le-am platit in avans. Si am ramas cu ele.

            Asa ca am ajuns sa fac constatarea la diferiti specialisti care barem isi bat capul sa faca o defectatie corecta. Dupa care, UNEORI, repar defectul in reprezentanta. Depinde de cat de importanta e piesa si garantia.

            Originally posted by cl600 View Post
            Pt un colier sau un surub la galerie nu are rost sa mergi la reprez.

            Demontezi ce e prin zona, o incalzesti si o tii accelerata pana iese fumul.

            Daca este espament, atunci iese exact atata presiune cat ai lipsa pt regenerarea corecta.

            Codurile de calibrare ale injectoarelor, daca inject nu au fost remanufaturate, se regasesc notate pe capacul lor si se scriu in calculatorul motor cu ajutorul testerului.
            Codurile reprezinta abaterea masurata pe banc a injectorului fata de valoarea
            Deja m-am programat la mecanic. Il rog sa demonteze filtrul de aer si accelerez, cum ai spus . Sper sa functioneze masina cu filtrul de aer demontat.

            Despre injectoare: exista un "Bosch Diesel Center" la Ploiesti. Mi-au reparat de cateva ori pompe si injectoare de tractor. Sunt chiar PROFESIONISTI, asa ca pentru camioane/tractoare ii recomand din toata inima. As putea sa duc injectoarele la ei?
            Last edited by Florin_WES; 03-16-2017, 22:49 PM.

            Comment


            • Cred ca indicat ar fi sa scoti filtrul de particule, nu filtrul de aer =))
              | Anulare DPF, Anulare EGR, Chiptuning |

              Comment


              • La W211 E320 cand regenera filtrul baga gaze in masina.....era spart cotul de langa egr.
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • Buna ziua. Am cumparat duminica trecuta un c220 170cp din 2011 din sibiu si cum nu avea numere nu am probato decat in parcare cu porniri opriri si la un moment dat apare o eroare, pe care vanzatoru a zis ca e de regenerare chiar a pus testeru si din pacate nu am facut o poza da era ceva legat de dpf. Am pkecat acas in mh severin, am luat nr rosii si miercuri cand am luat masina de la sibiu la severin nu se tura peste 2500, si nici eroare nu a mai aparut, piate nu trebuia sterasa? Aici nu prea avem oameni priceputi am fost la unu si a zis ca da pe tester incarcare 400%, daca seteaza ca e dpf nou merge cam 10km dupa care intra in limp mod si zice ca sa anuleze dpf da eu nu as vrea. Sa schimbam senzoru pres? Va rog un sfat.
                  Multumesc.

                  Comment


                  • In primul rand regenerare DPF din tester. (La unele marci, mersul cu DPF infundat a dus la incendiu). Daca nu are rezultate (presiune diferentiala pe filtru normala - aprox 10 mb in relanti), demontare si curatare mecanica (ocazie cu care se schimba si senzorul de pres dif).
                    Dupa care depisteaza cauza care a dus la infundarea DPF: EGR, injectoare, senzori etc.
                    In nici un caz nu folosi masina asa!

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF