Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by ogo View Post
    Poate cablurile respective se duc in SAM nu in panoul de sigurante.
    E si asta o varianta. Ma voi uita.
    @georgealinel :

    M-am uitat...și m-am lăsat păgubaș. Dacă nu-mi zici unde intra cablul ala exact (SAM/panou siguranțe sau unde se duce spre motor) n-am nicio șansă: documentația este prea vastă și sa caut cablu doar după culoare nu este o alternativă viabilă.

    Vezi doc atașat, poate te va ajuta.

    Personal cred că se duc în SAM (dar nu pot baga mana-n foc).
    Attached Files

    Comment


    • Mulțam ogo. Sper să am ocazia să întorc favoarea.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Buna seara,
        Stie cineva daca la A-class diferentialul e LSD (Limited Slip)?
        Si as mai avea o intrebare: cum ne dam seama daca planetara stanga(cea cu siguranta la capatul unde intra in cutie) este infipta bine in locul ei?...trebuie sa aiba joc in cutie?
        Attached Files
        No malfunction

        Comment


        • Originally posted by ogo View Post
          @georgealinel :

          M-am uitat...și m-am lăsat păgubaș. Dacă nu-mi zici unde intra cablul ala exact (SAM/panou siguranțe sau unde se duce spre motor) n-am nicio șansă: documentația este prea vastă și sa caut cablu doar după culoare nu este o alternativă viabilă.

          Vezi doc atașat, poate te va ajuta.

          Personal cred că se duc în SAM (dar nu pot baga mana-n foc).
          Ai avut dreptate ogo...se duc in SAM...pe baza culorilor am cautat intr-un manual de reparatii pentru MB clasa B. Cel violet cu alb se duce la releul electromotorului, cel negru cu maro se duce la releul pompei de combustibil iar la cel gri nu sunt foarte sigur pe mine...cred ca e ceva legat de admisie aer sau pompa aer(habar nu am care o fi aia...poate EGR Change Over Valve).
          Multumesc colegilor de pe forum-ul dedicat MB clasa B...si mii de multumiri ogo.
          Attached Files
          No malfunction

          Comment


          • Buna ziua,
            Dupa cum spuneam si in rubrica ”Probleme tehnice” am urmatoarele probleme:
            ABS Display faulty Visit workshop
            BAS Display faulty Visit workshop
            ESP Display faulty Visit workshop
            Brake lamp Drive to workshop
            Brake fluid Visit workshop
            Brake wear Visit workshop
            Motorul nu se tureaza mai mult de 3500, martor motor aprins permanent, martor ”Brake” aprins permanent, acul vitezometrului nu functioneaza, litrometrul arata aiurea nivelul benzinei - evident, calculatorul nu poate calcula consumul, servodirectie semimoarta.
            Am dus masina la Tiriac, fara aceste erori...stiind ca au ciuda pe mine, am vrut sa vad ce mai pun la cale. Acum nu imi mai este frica sa las masina la ei, oricum e praf. Am solicitat update software ECU si reinitializare ESP, am ridicat problema cu impleticitul rotilor la viraj maxim cand plec de pe loc...eu ma gandeam la senzorul ”yaw” ca trebuie recalibrat sau inlocuit.
            Asta se intampla pe 03.02.2017. La sfarsitul zilei, m-a sunat consilierul sa-mi spuna ca, in urma update-ului, s-au aprins toate astea in bord si nu se mai accelereaza, spunandu-mi sa las masina acolo pentru investigatii. Pe 06.03.2017, consilierul a spus ca, in sfarsit are un raspuns...ca a murit calculatorul ESP.
            Ei spun ca mi-au inlocuit releul de la ESP dar fara nici un succes, astfel ca s-a ajuns la concluzia ca trebuie inlocuit calculatorul ESP - pret 4328 lei.
            Am luat masina de la ei asa, platind 52 lei pentru releul albastru și 274 lei pentru ”kurztest”...asa scrie pe factura. Astazi m-a sunat o doamna de la Tiriac Auto sa ma intrebe daca sunt multumit si i-am spus ”hai sa o lasam balta”.
            Am observat ca baietii mi-au desfacut calculatorul ESP, nu stiu ce au facut acolo dar acum stiu fiecate colier si cablu cum erau. Cablul de la mufa care intra in calculator era prins cu un colier din fabrica, pe care baietii l-au taiat si l-au lasat asa. Nu puteau scoate mufa si nici calculatorul daca nu taiau acest colier. Imi afisa in bord, check coolant level si stiam ca eu il aveam la nivel si fara pierderi...deci, ca sa dea calculatorul jos, a trebuit sa scoata rezervorul lichidului de parbriz si, baietii au scos furtunele de la lichidul de racire cu motorul cald, astfel ca s-a pierdut o cantitate semnificativa de lichid si, evident, nu s-au mai chinuit sa-l completeze.
            Asadar, am desfacut si eu calculatorul de ESP sa vad ce se afla in interior. Ceea ce am descoperit ciudat este o piesa cu patru pini care are joc...pinii au niste arculete in interior...dupa cum arata locul unde fac contact pinii cu calculatorul, ar trebui sa fie cinci dar nu mai conteaza, o sa aflu eu daca mi-au schimbat baietii veseli ceva pe-acolo. Partea buna este ca motorul merge mai silentios si se accelereaza mai usor...cu limitarea la 3400-3500 ture. De asemenea, nu mai face probleme la schimbatul vitezelor...cine stie, poate chiar au facut update la soft.
            Attached Files
            No malfunction

            Comment


            • Stai ca m-ai pierdut... Astea au aparut in urma update-ului de soft????
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Da, asa a spus consilierul. Trebuie sa ma bag putin in SAM-ul ala. In ceea ce priveste placutele de frana, nu erau chiar asa uzate cand am dus-o la ei. Oricum, mi-au facut deviz cu necesar piese: discuri de frana, placute de frana, amortizoare...total vreo 5600lei. Eu nici macar nu am cerut verificarea acestora. Amortizoarele sunt noi.
                No malfunction

                Comment


                • Buna seara,
                  Dupa inlocuirea modulului ESP, puterea motorului a scazut...si au reaparut problemele cu schimbatul vitezelor. Astazi am pus un tester STAR dar nu e nici o eroare(de fapt ramasesera stocate niste erori dar erau ceva de genul ca a fost deconectata bateria). Am verificat in mers daca senzorii care masoara vitezele rotilor au aceeasi valoare si au. Am crezut ca unul dintre ei are o valoare diferita si m-am gandit ca motorul merge in ”safe mode”. Am verificat si ”yaw rate sensor” si se pare ca functioneaza normal, la fel si senzorul unghi volan.
                  Am mers o perioada cu modulul ESP vechi (cel distrus in reprezentanta MB) si motorul mergea incredibil...bine, doar pana la 3400rpm. Nu inteleg de ce cand intra in rol modulul ESP si nu mai exista nici o eroare in bord, puterea motorului scade...si au aparut din nou dificultati cu schimbarea vitezelor. Cred ca exista o problema in sistemul BAS/ESP/ABS dar nu stiu unde sa mai caut.
                  Am dezactivat ESP-ul din meniul computer-ului dar nu s-a schimbat nimic. Asadar, cel mai bine este ca modulul sa nu comunice deloc. Mai mentionez ca cel care mi-a pus tester-ul mi-a spus ca e normal cum se comporta masina acum si nu era normal cum se comporta atunci cand motorul avea putere. Poate cineva sa creada asta? Deci, motor silentios, se accelereaza usor, are putere, vitezele se schimba usor si, ce sa vezi, nu e normal.
                  No malfunction

                  Comment


                  • Unde ai facut inlocuirea ESP?
                    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                    www.mbretrofit.ro

                    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                    Comment


                    • In fata blocului. Am cumparat de la dezmembrari un modul complet dar am folosit doar partea cu bobinele. E de la acelasi tip de motor dar nu stiu ce fel de cutie avea masina de pe care a fost luat. Stiu, o sa-mi spuneti ca trebuia recodat sau calibrat. Probabil dumneavoastra stiti mai bine daca SH-ul poate fi sau nu recodat. Oricum, la mine, situatia e aceeasi: vechiul modul incurca treaba, la fel face si actualul. Eu nu am tester si nici nu ma pricep la update-uri.
                      Attached Files
                      No malfunction

                      Comment


                      • Si nu crezi ca toate aceste temeri pot sa dispara dupa softare, codare? Doar dupa acestea poti face initializarea corecta a senzorului YAW si gata, uiti de ESP, te ocupi de altceva...Daca asta nu moare ca primul, atunci poti trage concluzia ca cel vechi chiar avea ceva.
                        La reprez vei primii gratis softarea.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • O fi gratis. Mie, Tiriac mi-a luat bani. Nu mi-a trecut prin minte sa ma duc din nou la ei dar, ca sa ma mai ”amuz” odata, as putea sa ma duc...desi, nu stiu daca ma mai primesc acum, avand in vedere ca mi-am pus o piesa SH. Fiind SH au toate motivele sa mi-l omoare din nou...ei spera sa cedez si sa cumpar calculator nou de la ei. Macar daca aveam un S-class, sa simta si ei cand jefuiesc pe cineva.
                          No malfunction

                          Comment


                          • Stai linistit la S-classe e mai ieftin esp-ul. Du-te, sigur primesti gratis programarea - e in interesul tuturor - eventual poti platii schimb lichid de frana (ieftin ) , ocazie cu care primesti o aerisire profi, imposibil de facut in regim de amator.

                            Dupa soft ( necesar mai ales ca la motor ai primit soft nou ), coding, aerisire, eventual geometrie ( atunci masina sta pe o rampa perfect orizontala ) se ppate calibra corect yaw.
                            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                            www.mbretrofit.ro

                            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                            Comment


                            • Buna seara,
                              Astazi am dezactivat ESP-ul din meniul ascuns. Pe ecran s-a afisat:
                              BAS not available, Diagnostics, Test Bench, Test
                              ESP not available, Diagnostics, Test Bench, Test
                              ABS not available, Diagnostics, Test Bench, Test.
                              Martorul ABS a ramas aprins.
                              Apoi am condus masina prin oras si pe ecran au aparut:
                              BAS faulty, Visit workshop
                              ESP faulty, Visit workshop
                              ABS faulty, Visit workshop.
                              Nu stiu ce anume s-a dezactivat dar controlul tractiunii nu cred...nu am putut sa plec de pe loc cu scartait de roti.
                              Stie cineva daca senzorul Yaw este doar Yaw? Am inteles ca la alte masini este o combinatie...de exemplu este si Pitch. Poate va intrebati de ce pun atatea intrebari...fiindca vreau sa inteleg cum functioneaza sistemul ESP.
                              Masina mea, la franare, are o pulsatie in roti si nu e de la discuri ovalizate. Dupa ce masina mea a fost la Tiriac, unde meseriasii mi-au distrus modulul ESP-ABS, a aparut acesta problema. Baietii veseli mi-au facut deviz cum ca necesita inlocuire amortizoare fata-spate, discuri de frana fata-spate, placute de frana fata-spate si flanse. Asa se face business la Tiriac. Te duci, iti distrug masina si apoi te pun sa platesti. Amortizoarele mele sunt noi, ca tot de la ei le-am cumparat dar ei au uitat. Desigur, nu ma asteptam ca profesionalismul lor sa ma dea pe spate. Doar ca nu mai am mare lucru de pierdut. Apropo, mi-au luat sapca antipraf de la aerisitorul rotii spate-dreapta.
                              Attached Files
                              No malfunction

                              Comment


                              • Omule, eu nu lucrez la sau pentru nici un Tiriac Auto, insa posturile tale au prea putina contributie tehnica si prea multe reclamatii catre in anume service.

                                Reclamatiile se fac la ANPC sau la RAR. Aici doar tehnica, solutii, rezolvari.

                                Amortizoare noi cumparate de la ei, constatate stricate de ei, se schimba in garantie conf legii - tot de ei.....

                                Acest forum este doar pentru povesti de succes, ca restul celor interesati sa regasesca informatii utile.

                                Pt probleme personale, punctuale, f urgente sau f complicate - aici la noi pe forum NU SE POSTEAZA - se foloseste functia search.
                                Si daca nu gasesti nimic interesant, continui sa cauti, nu ai nici in motiv sa postezi, decat dupa ce gasesti solutia corecta.

                                Probabil este util sa postezi cat de idioti sunt cei de la Tiriac din zona ta, ca si altii sa vada si sa nu se duca acolo. Doar ca eu sunt convins ca povestile lor de succes sunt mult mai interesante pt noi toti.



                                Deasemenea, pe forumul nostru nu se accepta 'flame', astfel voi sterge tot threadul tocmai pt ca eu am inceput flame.

                                Din pacate postul tau, mai ales pt ca este departe de succes problema initiala, explica cateva operatiuni facute in fata blocului ilegale, departe de orice logica elemetara si care pot pune in pericol .


                                Dupa stergerea thread-ului, sper sa incepi un altul imediat ce toate problemele se vor rezolva.
                                Last edited by cl600; 04-25-2017, 20:51 PM.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF