Salutare si bine v-am gasit. Deci sa incep cu inceputul... In urma cu 2 ani de zile mi-am luat si eu un w124,250D, an 1995. De cand am cumparat-o cardanul avea usoare urme de uzura si scoatea un suierat intre 100-120 km/h. Acum cateva zile a trebuit sa arunc un ochi sub masina si am observat ca e defect un semering de la grup si pierde ulei pe acolo. Acest lucru ma determinat sa schimb grupul. Urmatoarea zi achizitionez din dezmembrari un diferential ce l-au gasit baietii prafuit de cativa ani pe un raft.La achizitie grupul nu parea sa aiba joc, in schimb avea ceva urme de vaselina de la burduf uscata. Foarte multumit de el fug la mecanic si mi-l monteaza. Vin spre casa cam 2 km foarte fericit de ce am rezolvat, masina rula linistit pe asfalt, in masina se auzea foarte usor tacanitul pompei de injectie si fosnetul cauciucurilor pe asfalt si nimic mai mult.
Urmatoarea zi iau masina, rulez cam 2 km cu ea dupa care ies pe autostrada curios sa vad cum suiera noul cardan. Ajung la viteza de 100 la ora, merg cam 3 minute dupa care aud un zgomot de pietre sparte si masina incepe a merge ca dracu rotile din spate avand momente cand ramaneau blocate. Ies rapid de pe autostrada, trag pe dreapta, ma uit sub masina si vad cum iese fum alb din grup pe langa axul ce vine legat de cardan prin roata aia de cauciuc.
Duc masina inapòi la mecanic si-mi confirma ca a crapat noul grup. Tin sa precizez ca grupul avea ulei.
Acum problema mea care este, vreau sa caut alt grup si nu prea gasesc unu cu codurile de pe grupul meu.
Toate cifrele alea imprimate pe grup trebuie sa corespunda sau este suficient doar raportul si un anumit cod sau parte din cod?
Acesta este codul de pe grupul meu, daca aveti ideie cu ce ar putea fi compatibil, m-ati face tare fericit sa-mi impartasiti si mie.
07600845 3.64
201 351 0405
Urmatoarea zi iau masina, rulez cam 2 km cu ea dupa care ies pe autostrada curios sa vad cum suiera noul cardan. Ajung la viteza de 100 la ora, merg cam 3 minute dupa care aud un zgomot de pietre sparte si masina incepe a merge ca dracu rotile din spate avand momente cand ramaneau blocate. Ies rapid de pe autostrada, trag pe dreapta, ma uit sub masina si vad cum iese fum alb din grup pe langa axul ce vine legat de cardan prin roata aia de cauciuc.
Duc masina inapòi la mecanic si-mi confirma ca a crapat noul grup. Tin sa precizez ca grupul avea ulei.
Acum problema mea care este, vreau sa caut alt grup si nu prea gasesc unu cu codurile de pe grupul meu.
Toate cifrele alea imprimate pe grup trebuie sa corespunda sau este suficient doar raportul si un anumit cod sau parte din cod?
Acesta este codul de pe grupul meu, daca aveti ideie cu ce ar putea fi compatibil, m-ati face tare fericit sa-mi impartasiti si mie.
07600845 3.64
201 351 0405
Comment