Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Mercedes G300 Gd

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mercedes G300 Gd

    Hello

    Povestea a inceput acuma vreo 2 ani si ceva cand am gasit pe langa timisoara un G 300 GD care avea mecanica cat de cat ok, dar era foarte foarte afectat de rugina. Fiind aproape de mine si era masina la care am tot visat eu o vreme, nu am mai stat pe ganduri si am luat-o.

    Motorul e cel de cobra in 5 pistoane si scoate otzara de fum, trebuie verificate injectoarele. Cutie automata 4 trepte, care smuceste la schimbul de trepte si la deal nu schimba in jos prea repede. Ii lipseste intrerupatorul de kickdown de sub pedala de acceleratie.
    Blocant fata spate in stare de functionare, dar puntea fata nu cupleaza partea dreapta nici cu blocantul pus.
    Noroi cat incape, inclusiv pe banchete si peste tot

    Cam asa se prezenta cotetzul la achizitie:
    Attached Files

  • #3
    Uau! Pune-le la loc !
    Lasand gluma la o parte, iti impartasesc visul insa nu sunt pregatit sa fac pasul inca. Cat a ajuns utilajul?
    Pentru cutia automata ai un specialist in TM:
    Reparatii Cutii Automate Timisoara, Timișoara. 100.653 de aprecieri · 1.560 discută despre asta · 732 au fost aici. Specialistul in cutii automate, Samer Zakzak,la dispozitia dumneavoastra!
    Stefan

    Comment


    • #4
      Multumesc de link, am zis sa nu ma duc inca la nenea. Vreau sa ii montez inainte switch-ul de kickdown(cel de sub pedala) care inca lipseste cu desavarsire. Tare cred ca e de aici buba.
      Cotetzul a fost 4k eur. Asta e cea mai mica parte,la capitolul piese si costuri G-urile sunt un cosmar. Veti vedea in curand de ce

      Comment


      • #5
        În sfârșit, te-ai hotărât și tu să ”bați fierul roșu”, adică să prezinți ”tractorul
        Originally posted by grizzlee View Post
        Vreau sa ii montez inainte switch-ul de kickdown(cel de sub pedala) care inca lipseste cu desavarsire. Tare cred ca e de aici buba.
        Oare nu se potrivește de la vreun W126? ia vezi la Sile1, el toacă tone de W126-uri...
        Originally posted by grizzlee View Post
        la capitolul piese si costuri G-urile sunt un cosmar.
        Asta cam așa e... De vreun an mă mâncă-n coor și pe mine să iau unul, dar eu am pretenții la SWB (în 2 uși), piele, AC, manuală, dacă se poate să meargă pe aer , și toate astea sub pragul de șasemii de iepurași ... Așadar, cel puțin anul ăsta rămâne în stadiu de vis erotic, că mai am de terminat (după 3 ani de chinuri) și coupeul W123...
        Așteptăm de la tine cu interes continuarea...
        Lord W126 500SE -> 2.5D
        Lady W123 230C -> 240D
        W124 -> 200D
        W208 CLK200 -> 2.0

        W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
        Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
        Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

        Comment


        • #6
          Da poi ferul asta multe zile mi-a mancat, dupa 2 ani de zile nu am facut mai mult de 30 km cu el. Abia astept sa il vad cu numere si prin noroaie

          Trebuie sa vb cu Sile, sa vad el ce are prin ograda. Din cate imi dau seama kickdown-ul asta e cumva pneumatic, pentru ca am doar un furtun de aer care mai imi intra in cabina.Cele de pe net erau cu contact electric, ceea ce ma cam baga in ceata. Il sun ca ma gandesc ca stie mai multe pe tema asta.

          Este un swb cu volan pe partea cealalta si motorul de 2 benzina, care e foarte rar. E la 6.3k pe net si ii poti schimba volanul. ca masina de proiect e super faina, dar mai bagi cascaval.

          Intre timp caut manivela de ridicat geamul si maneta de deschis usa ca in poza. Daca stie cineva, m-as bucura de ajutor
          Attached Files
          Last edited by grizzlee; 02-21-2017, 15:52 PM.

          Comment


          • #7
            Urmeaza 2 pasi mari: Tabla la curatat si sasiul la dezechipat complet.

            Fiind o munca foarte foarte complexa, se vor revizui complet:
            - puntile fata spate
            - sistemul de franare nou cu circuite de cupru
            - sistemul de blocanti fata spate
            - cele 2 cardane

            Doamne feri ce a iesit la iveala dupa ce s-a dat jos caroseria


            Dupa ce a ramas printesa fara rochie, cam asta a ramas.
            Attached Files

            Comment


            • #8
              Frumos proiect si felicitari! Va arata ca atare dupa ce "printesa isi imbraca din nou rochia" . Bafta si spor!
              Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

              W126 280SE
              W123 280CE
              W126 500SEC
              W220 500L

              'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

              Comment


              • #9
                Buna ziua !



                Daca masina are motorul OEM pe ea, atunci e 617 si masina ar trebui sa fie W460. Si cu 88HP sa nu te astepti la minuni, ca masina are vreo 2200kg.


                Cardane ai trei, nu doua, iar circuitul de franare refa-l cu teava de inox, nu cupru. Daca switch-ul de kick-down lipseste cu totul, am vazut de cumparat cu circa 50 - 100 USD.



                Dragos

                Comment


                • #10
                  Da, motorul e 617 si cred ca din cei 88 ps au crapat vreo jumatate. Top speed e undeva pe la 70 kmh, dar nu ne grabim niciunde
                  Multumesc pentru remarci, ai dreptate. Cele 2 cardane de merg la punti au crucile uzate si se refac. Cel scurt e inca "intreg la trup"
                  Acum ca e inox sau cupru va tine cel putin cat si originalul si pentru mine e destul

                  Am sa dau o fuga pana la mb sa comand mai multe repere. Am sa comand si un kickdown, vad cat imi vor cere acolo. Problema e ca imi trebuie si kickdown-ul si si contactul care se leaga la furtun, dar ii intreb pe ei. Am gasit o poza cum ar trebui sa fie, eu am doar furtunul , fara nimic in capat.


                  Printesa e de fapt mai degraba o baba trecuta de varsta a 3-a cu artrita si multe alte boale, va fi un proiect de lunga durata

                  Alt necaz e cu contactul. De multe ori se blocheaza cheia si trebuie sa dau de 2-3 ori pana o ia. Incuietoarea de la sofer e stricata si la fel si cea de la usa din spate. Aici sunt curios ce preturi imi va da MB. Ma gandesc daca sa nu adaptez un contact de dacia, e asemanator si semnificativ mai accesibil ca pret.
                  Attached Files
                  Last edited by grizzlee; 02-23-2017, 20:25 PM.

                  Comment


                  • #11
                    Furtunul ala nici nu trebuie sa aiba ceva in capatul din masina, daca el vine de la pompa de injectie. Stutul pe care se monteaza furtunul este o componenta a ansamblului numit "contact", se ocupa de oprirea motorului, vezi mai jos contact de W124 diesel:



                    Contact cu oprire pe vacuum 1.jpg Contact cu opritor vacuumatic.jpg



                    Daca furtunul ala vine de altundeva, trebuie vazut de unde vine, ca sa-ti dai seama ce ar trebui sa faca prin cabina.

                    Legat de contact, daca vrei doar butucul cu cheia, ar trebui sa fie undeva pana in 100 Euro, daca sunt dispusi sa ti-l dea separat de tot contactul. Corpul principal al contactului e pe la 300 - 350 Euro (fara butuc, parca). Am trecut si eu prin fazele cu contactul...


                    Incuietori de usi... Unde e problema, la butucul in care bagi cheia sau la broasca in sine ? Din cate stiu eu, butucul ala vine doar cu tot cu manerul usii
                    si gasesti noi cu circa 60USD:






                    Broaste de usa second la circa 70 - 80 Euro bucata pe ebay:





                    Spor la treaba !





                    Dragos

                    Comment


                    • #12
                      Acel buton de la kickdown seamans leit cu cel de pe W126. Exact asa il am si eu!
                      Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                      W126 280SE
                      W123 280CE
                      W126 500SEC
                      W220 500L

                      'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                      Comment


                      • #13
                        Salut! Am un kickdown switch de W126 daca e la fel.
                        W 126 `87 300 SDL OM606 24v Automatic
                        W 126 `86 300 SD OM617 Automatic
                        W 124 `93 E250 D ex 300 D


                        - Bond - James Bond.
                        - `Dullah - Abdullah.

                        Comment


                        • #14
                          Salut Leo,
                          Asta e problema, ca nu stiu deocamdata daca se potrivesc.Trebuie sa mai sap pe net sa vad daca gasesc undeva seria piesei respective. La mine lipseste piesa si nu am cu ce compara din pacate.
                          Poti sa imi dai pe pm un pret si ceva date de contact pentru tot mecanismul, adica intrerupatorul de kickdown+mufa de pe el si prinderea in tablarie.

                          Mersi mer_se de hint. Teoretic, daca sunt si pe 126 pe aer, ar trebui sa se potriveasca, mai caut un pic.

                          Seba
                          Last edited by grizzlee; 02-27-2017, 10:37 AM.

                          Comment


                          • #15
                            Originally posted by grizzlee View Post
                            Mersi mer_se de hint. Teoretic, daca sunt si pe 126 pe aer, ar trebui sa se potriveasca, mai caut un pic.

                            Seba

                            Nu ai pentru ce...vazand poza mi-am adus aminte de butonul meu...la vremea cand lucram si eu prin masina...si tare-tare seamana...eu zic ca e ceea ce cauti, insa pentru siguranta trebuie verificat un cod OEM.
                            Bruno Sacco... “for the designer, the automobile is one of the most complex design problems of all. The car is a synthesis between function and aesthetics on the one hand, and a number of other concrete and abstract factors which undergo constant change.

                            W126 280SE
                            W123 280CE
                            W126 500SEC
                            W220 500L

                            'Mercedes Benz...The Best or Nothing'

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF