Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Bloc-Lumini

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Originally posted by gruiarew View Post
    Þi se sting ºi rãmân stinse sau doar ai senzaþia cã ar "clipi"? Am pãþit ºi eu asta ºi erau cãrbunii de la alternator. De ce zic? Toate astea se întâmplau când trãgeam de volan.
    Tell me more! Am vazut zilele trecute ca atunci cand motorul este rece farurile "clipesc" la scoaterea din viteza. "Clipesc" in sensul ca scade intensitatea pt 1-2 secunde dupa care revine la normal. Sa fie probleme la alternator?
    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

    Comment


    • #62
      Cumva e normal să scadă din intensitate când e la ralanti că nu mai încarcă "la capacitate maximă" turaţiile fiind mai scăzute. Mai ales dacă bateria nu e taman nouă. La mine în schimb la drum întins când trăgeam de volan simţeam "clipitul". Dacă eram şi cu faza lungă era mai pronunţat fenomenul. Am avut nişte pitici şi am dat alternatorul jos că mi se părea mie că face "a maşină teleghidată". Nu mai avea cărbuni deloc. Am rezolvat faza cu clipitul dar de bâzâit bâzâie mai al dracului. Dacă te apuci de desfăcut alternatorul vezi că-i circul dracului cu scos rulmenţii. La mine au bocănit în el de am crezut că nu mai rămâne nimic întreg. Plus că după ce l-a pus sus s-a dus releul de încărcare, care-i tot pe alternator. Să vezi ce fain e să rămâi fără servo aşa dintr-o dată.

      Şi mare grijă când dai jos bateria. Când o pui înapoi musai să ai ceva consumatori, mai ales dacă ai pus-o pe redresor între timp. Cică au fost cazuri când a rămas triunghiuleţul cu eroare de ECU aprins.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #63
        Chiar azi imi ajunge bateria noua si voi incerca sa vad daca mai clipeste la scoaterea din viteza. Legat de zgomotul de "masinuta teleghidata", e vorba de un rulment. In cazul meu a fost rulmentul de la compresor. Vezi ca am facut eu un thread despre asta.
        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

        Comment


        • #64
          Mulțumesc, cum o să dea căldura o să mă apuc iar de șurubăreală. Oricum cu schimbarea periilor și-a mai dat drumul și volanul. Merge mult mai ușor. Și becurile îs mai albe. Am avut Osram night breaker (cele stock mi se păreau de un galben chior) dar acum le-am dat jos

          Mai are o hibă la întinzător zice mecanicul că e strâmb. Uzează doar jumătate din curea. Dar am zis că nu mai arunc cu banii aiurea cât mai merge. Plus că și cu mecanicul e dificil, trebuie să duc muncă de convingere ca să-mi schimbe ceva când el e de părere că mai merge cel puțin șase luni. Așa-i când mergi la prieteni.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #65
            Salut,
            Am şi eu o nelămurire. Blocul de lumini la s 211 la mine este dotat cu funcţie de auto. În schimb mie îmi pornesc farurile chiar dacă este pe poziţia Zero indiferent de intensitatea luminii ambientale. Plus ca nu ştiu dacă semnele de pe blocul de lumini ar trebui sau nu sa fie iluminate. La mine nu sunt luminate semnele cu poziţiile blocului de lumini.Multumesc!

            Comment


            • #66
              Exista o setare din computer-ul de bord: settings - lighting - headlamp mode. In headlamp mode sunt posibile doua setari: constant sau manual. Daca e setat pe constant, la pornirea motorului se vor aprinde farurile, indiferent de intensitatea luminii ambientale. Nici la mine nu sunt luminate semnele cu pozitiile comutatorului de lumini, mai putin cele pentru aprinderea farurilor de ceata. Masina mea este A class (w169). Banuiesc ca masina dumneavoastra este MB clasa E si este probabil sa aiba setari asemanatoare. Poate, daca postati problema la forumul dedicat MB clasa E, veti primi un raspuns competent.
              No malfunction

              Comment


              • #67
                Multumesc de raspuns,nu am observat ca sunt la clasa A pentru ca topicul l-am gasit folosind search-ul si de aici confuzia mea. Oricum o sa incerc!

                Comment


                • #68
                  Originally posted by Metheod View Post
                  Multumesc de raspuns,nu am observat ca sunt la clasa A pentru ca topicul l-am gasit folosind search-ul si de aici confuzia mea. Oricum o sa incerc!
                  Ai posibilitatea la Advanced Search sa selectezi sectiunea unde sa-ti caute. Spor!
                  W168 or nothing!

                  Comment


                  • #69
                    Originally posted by adisicami2013 View Post
                    Ramane sa scot volanul ca sa ajung la maneta respectiva, dar nu am gasit o unealta potrivita.
                    Salut ai reusits a, scoti volanul? Cum ai procedatcu airbagul?

                    Comment


                    • #70
                      am reusit sa scot volanul,dar inainte sa scoti mufa de la airbag, deconecteaza bateria. volanul se desface cu o cheie in stea nu stiu ce marime ai tu. scoti mufa airbag, surubul din mijoc cu imbus de 10 ,apoi firel de la claxon si gata.

                      Comment


                      • #71
                        S-a belit si la mine maneta de semnalizare. Se apinde faza lunga si la trecerea peste linia de tramvai...Astazi m-am apucat dar cum m-am apucat asa am si terminat...volanul ala e strans asa tare ca s-a dat imbusul peste cap...

                        Comment


                        • #72
                          Salut!
                          Dupa ce ca e strans in draci mai are si filetul blocat cu pasta... M-a chinuit si pe mine cand am schimbat imobilizatorul. Dupa ce am torsionat un imbus, am reusit sa-l desfac cu "T" ul din trusa de scule si un bit imbus tot din trusa.
                          Eu am blocat volanul cu un "par" proptit intre podea si o spita a volanului. Altfel n-am reusit, cu o mana sa tin volanul si cu una sa desfac.
                          Ce anume s-a dat peste cap? Ai stricat cheia imbus sau capul surubului?
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #73
                            Salut!

                            Dupa ce am facut scurta la mana si am stricat imbusul m-am gandit ca e dat cu pasta pe filet. Acum trebuie sa imi iau alt imbus si incerc cum ai zis sa pun contra volanului cu ceva...ca altfel il desfac la sfantul asteapta.

                            Week endul viitor cand am timp incerc din nou

                            Comment


                            • #74
                              Salut!
                              Am avut si eu probleme cu maneta pe faza lunga, cand semnalizam dreapta sau stanga, se punea in functie si faza lunga fara sa vreau. Dupa o vreme, faza lunga ramanea aprinsa tot timpul, trebuia sa tin de maneta intr-o anumita pozitie, dar cum ii dadeam drumul iar se aprindea.
                              Dupa ce am citit postarile de mai sus m-am apucat de treaba.
                              Desfacand maneta am constatat ca sunt doua probleme:
                              1. Plasticul care inconjura axul manetei era crapat si ca rezultat maneta nu mai statea exact in locul ei. Am intarit acest plastic prin inserarea unei sarme din agrafa pentru hartie in forma de omega. Inserarea a fost facuta prin incalzirea sarmei cu pistolul de lipit pana cand sarma a intrat complet in plastic.
                              2. Maneta actioneaza un plastic alb care la randul sau deschide / inchide contactele. La mine acest plastic este putin topit (vezi zona incercuita din poza "Plastic deteriorat") din cauza ca contactele nu erau inchise ferm de maneta. Contact imperfect + curent mare (consumul fazei lungi) = caldura!
                              Plasticul topit nu aveam cu sa-l repar asa ca m-am gandit sa incarc cu cositor lamela care e comandata de zona unde plasticul este topit, vezi poza "Lamela faza lunga".

                              La sfarsit am uns cu vaselina pentru plastic partile mobile, am pus totul la loc si i-am facut proba. Dupa trei luni de zile, pot spune ca merge foarte bine.
                              Attached Files

                              Comment


                              • #75
                                De cum ai desfacut surubul volanului nu zici nimic?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF