Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Dpf Sprinter 906

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sa o stapanesti sanatos ! Dar, in afara de filtru epurator, pe care ar fi bine sa-l schimbi, pentru a te scuti de eventuale batai de cap cu restu ce ai?Sau esti si tu pe principiul unui prieten, daca merge sa vedem de ce "merge" ??
    Lasa masina in pace, fa o verificare cu Starul ca acolo vezi destule despre ele si abia atunci daca vezi ceva umbli la ele.
    Si, iti recomand asta pentru ca eu anul acesta am umblat "schiop" din cauza unui prost care a demontat ceva la masina si nu a mai pus la loc cum trebuie, iar apoi eu am umblat pe la toti doctorii si alte vrajitoare sa vad ce are masina.....Asa ca is Stan Patitul...Stima.
    PS: tind sa cred ca lumea s-a mutut in gradina lui Fiat si Iveco ca pe aici prin zona mai scrie cate unul la 3 luni
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #47
      Uameni de pe aici fac kilometriiii.Nu cred ca au dezertat.Io de exemplu am luat si 316 ala de care vb noi.Scuze de offf topic
      Cineflorix trans srl

      Comment


      • #48
        Nu a dezertat nimeni Cristi,dar daca nu sunt probleme...mai bine facem km decat sa scriem in off topic.

        Comment


        • #49
          Originally posted by free ride View Post
          Uameni de pe aici fac kilometriiii.Nu cred ca au dezertat.Io de exemplu am luat si 316 ala de care vb noi.Scuze de offf topic
          UOAMENI??!!

          Comment


          • #50
            Bunã ziua.Sunt nou pe forum.Dacã postez greșit îmi cer scuze.Aº dori sã aflu diferența dintre in motor Sprinter 2.2 cdi OM646.986 si OM.Mulțumesc

            Comment


            • #51
              Originally posted by lukalinu View Post
              UOAMENI??!!
              Era o licenta poetica da' n-ai simtit-o tu... Se numeste simtul limbii (da, organul care face legatura intre maru lu Adam si paru lu madam).
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #52
                De la ultima postare am mai facut 18.000 de km, filtrul de particule se prezinta bine, nu am consum de ulei, timp in care a aparut o problema la garnitura de la galeria de evacuare, care a inceput sa sufle si am inteles ca galeriile astea se deformeaza si trebuie planate.
                Am reusit sa am si o intalnire cu fostul proprietar care vazand ca sunt pasionat mi-a dat istoria masinii,ce a schimbat pe la ea, precum si 4 injectoare noi noute si 4 jante de tabla cu tot cu anvelope 235 65 16 c, si eu mi-am luat deja anvelope noi....
                Last edited by Dj Sky; 09-18-2016, 00:30 AM.

                Comment


                • #53
                  Daca tu ai cu ce te lauda, eu unul nu prea (((
                  De cateva luni imi bat capul cu urmatoarele 2 erori :
                  -2359-001 Charge pressure control-Too low boost pressure
                  -2621-008 Diesel particulate filter-Plausibility error
                  Ce se intampla?Dupa 1200-1500 de km, masina incepe sa se "innece" undeva intre 2200-2800 de ture(niciodata dupa ce trece de 3000 de ture indiferent cat o tii acolo !! ) apoi dupa ce face asta de 3,4 ori se taie acceleratia.Iau si pun contactul in mers si masina isi revine.Apoi face chestia asta cu plafonatul de 3,4,5 ori maxim dupa care merge struna 1500-2000 de km.Dupa aceste simptome se aprinde si becul de motor in bord care, in timp se stinge singur.Surpriza emisiunii este ca, intotdeauna dupa ce se aprinde becul de motor masina merge de rupe norii fara nici o problema,iar dupa ce se stinge becul din bord, incepe sa nu mai mearga !!!
                  Bun, am inteles ca a doua eroare este legata de un contact electric imperfect la senzoru de la Dpf, cel cu 2 conducte.Am schimbat senzor, nou Oem, am verificat cablajul sa nu fie afectat,masoara 500-600 ma, daca nu vorbesc prostii, deci e totul in regula dar balciul continua...
                  Acum eu sunt multumit ca se invarte roata, ma duc si ma intorc, am facut aproape 200 000 intr-un an de cand am masina, dar nu cred ca e normal sa mearga asa...Pe zi ce trece aflu, de la diversi propietari ca aceasta problema e comuna la mai multe masini, ca oamenii au umblat ca disperatii prin toata tara dar nimeni nu stie ce are.
                  A doua eroare am inteles ca ar fi legata de prima pentru ca motorul intra in protectie datorita acelei erori, altfel exclus vre-o problema la turbina...care este facuta complet de...2 ori pe vremea cand mai credeam toate povestile mecanicilor de plastilina
                  Mai dureros este cand mergi constant cu masina, tii acceleratia calcata,iar ea se inneaca ca o masina la care astupa cineva,ciclic, admisia si motorul merge in suturi !
                  Chiar nu stie nimeni pe lumea asta ce au??
                  Tind sa cred ca o sa schimb masina, la momentul potrivit si tot nu o sa aflu ce are...
                  In rest, atunci cand merge te unge la suflet.Urmatoarea??O sa spuneti ca sunt nebun, 3000, V6 frate......Stima.
                  Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                  Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                  Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                  SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                  https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                  Comment


                  • #54
                    Nu reusim sa ne intersectam drumurile candva? mai ales sa mergem in acelasi sens?... as pune un pic testerul sa vedem valori in mers, in sarcina...
                    Ai observat sa apara problema si cu masina goala? sau doar cu incarcatura?

                    Comment


                    • #55
                      Sa ne intersectam????As veni dupa tine si la capatul pamantului sa pot afla ce o chinue .Da, face si goala doar ca nu se simte asa de tare ca atunci cand are 700-800 de kg pe ea si masina pe platforma....Dar ce sa intelegi cand dupa ce luni in Polonia a facut ca toti dracii, azi la Buzau s-a stins becul din bord si pana la Constanta cu masina pe platforma, mergea de-i sareau rotile si asa am ajuns si la Galati?Azi murise defectul sau ce?Ei tocmai asta ma omoara si nu inteleg,de ce nu face tot timpul si de ce de 'juma de an am aceleasi erori in bord si nimic altceva...Repet cu turbina complet noua, senzor dpf nou pe original,toata instalatia de presiune verificata si etansa....Si inca ceva, de multe ori masina se plafoneaza in momentul in care da peste o denivelare,peste un cap de pod ceva...La inceput am zis ca mi se pare si e coincidenta,dar nu e...
                      De acuma cand plec de acasa te sun sa vad pe unde esti....Stima.
                      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                      Comment


                      • #56
                        Desi parea greu de crezut la inceput si mai ales dupa "incurajarile " colegilor ca un filtru de particule tine 2-300000 de km uite ca noi am batut recordul (vezi foto)
                        Cei drept tind sa cred ca e putin obosit dar astea datorita unui destept care mi-a rupt o bujie prin octombrie si pe care nu am ajuns sa o schimb si a faptului ca suspectez ca trebuie inlocuit iar acel epurator, deoarece m-am trezit iar cu un consum mare de ulei in timp scurt.Asa a fost si prima data cand l-am inlocuit, motiv pentru care am comandat piesele urmand ca luni sa le schimb dupa care sa mai fac o vizita la Urziceni sa mai scot o bujie rupta.In acest moment masina intra in regenerare la 200 de km si vad asta datorita bujii arse care se aprinde in bord.
                        Preventiv am sunat astazi la un atelier de curatat filtre iar in momentul in care i-am spus km masinii, l-a apucat pe om tusea intebandu-ma daca nu fac misto !!!Mi-a spus ca incearca sa-l curete dar ca nu imi da garantie nici macar o zi !Ca fapt divers au filtre noi pe la 380 de euro cu tva asta in cazul in care vreau sa-l,schimb.Vedem, deocamdata sa rezolvam epuratorul si bujia .
                        Asadar, se pot face si multi km cu un filtru...
                        PS:daca tot era disputa bujiei in regenerarea filtrului, la o diagnoza facuta saptamana aceasta am gasit eroare "faza de preincalzire intrerupta, cel putin una sau mai multe bujii au circuit intrerupt" !!! Deci, o fi sau nu bujia importanta in regenerare ?!?!
                        Attached Files
                        Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                        Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                        Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                        SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                        https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                        Comment


                        • #57
                          Filtru nou cu tva la 380 de euro ma indoiesc sa fie ceva ce sa faca bine masinii tale.Un filtru dpf bun nu zic original sare lejer de 700 de euro si in cele mai multe cazuri e fara tva...
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #58
                            Nu cred ca mai costa atat decat daca e luat pe original de la Mercedes.E vorba de o firma din Odorhei, cei interesati gasesc pe net detalii ca sa nu se considere reclama si din ce am citit pare a fi ok.Ramane sa vedem...
                            Pana la urma si centralele de apartament costau o avere cand au aparut, iar acum sunt la preturi normale, cred ca acelas lucru e si cu aceste filtre...Stai linistit ca am gasit si mai ieftine asa ca pretul pare ok.Cele de euro 5 sunt mai scumpe pe la 6-700 de euro, am inteles de la ei...
                            Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                            Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                            Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                            SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                            https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                            Comment


                            • #59
                              Cum sa arunci pe geam 10000-12000 de euro !!!
                              Ca sa nu mai deschidem un nou topic si mai ales ca se leaga de subiectul deschis aici sa va povestesc finalul aventurii mele legat de acest superb accesoriu:filtru de particule !!!Saptamana trecuta la 517000 de km in bord si dupa aproximativ 280 000 de km petrecuti impreuna, dupa ce in ultimile doua curse am stat mai mult cu mana pe cheie ,deoarece intra in limp din km in km, dupa ce am ramas pe autostrada in Austria si am ajuns la o reprezentanta Mercedes unde am primit verdictul, "filtru kaput", am decis sa ma despart de el !Dat jos, gaurit cu bormasina si nu taiat cu flexul ca sa arate cat mai estetic, resoftat si pornit la drum iar.
                              Bun, stiu ca or sa sara pe mine ecologistii si imi asum acest risc, vin si eu cu ceva contra argumente la acuzatiile lor.
                              In prima cursa am avut surpriza sa ma "trezesc" cu un consum "nesimtit" de doar 11,5 % in conditiile in care in mod normal aveam 14,5-15 % cu aceeasi incarcatura !!Sa mai spun ca in decembrie am avut cursa cand an ajuns in Belgia cu 17% consum in bord??
                              Facand un simplu calcul , cu o economie de 2,5-3 litri la suta , la imensa distanta de 280 000 de km iese o economie de aproximativ 8300 de litri si de 9960 de euro !!!!Sa mai punem si turbina facuta de doua ori, ca de aia nu merge masina, senzori si softuri schimbate, timp nervi si tot restul iese o paguba de 12000 euroi aruncati pe fereastra in un an si sase luni!!!!Se merita nu????La banii astia mai cumparam o masina
                              Acum, vorba colegului cl600, la care-i dau dreptate:filtru nu se infunda ci alte defectiuni duc la infundarea acestuia, la mine care e problema??Masina nu consuma ulei,injectoarele sunt bune, turbina trage in draci, dret dovada ca am 4000 de km facuti cu...alta masina fata de inainte cand aveam filtru !!!Deci ce avea masina mea?Draci pe ea?
                              Iar mitul ca la o masina dupa ce-i scoti filtrul de particule o vinzi in cateva luni ca se strica, vi-l demontez imediat:masina nu se strica dupa scoaterea filtrului si resoftare, ea are deja multe componente afectate (turbina din cauza gazelor, uleiul care trece prin turbina,se arde din cauza temperaturilor ridicate si se intoarce in motor uzat prematur desi are doar un numar mic de km) motiv pentru care acestea cedeaza.Dar multi o leaga de scoaterea filtrului si mai ales de resoftare.
                              Acum,aceasta resoftare se leaga doar de cererea motorului de regenerare si nicidecum de performantele motorului, lucru care nu ar trebui sa afecteze cu nimic buna lui functionare.Recunosc ca acest domeniu nu il stapanesc si ca e doar o simpla concluzie la care am ajuns personal.
                              Sprinterul avut inainte avea doar toba de esapament, fara sa aiba nici catalizator si era euro 3, eu pe masina am ramas cu catalizatorul si toba, ce emisii am acum?Probabil un euro 3 imbunatatit, norma de poluare care se gaseste in cataloagele nemtesti ,euro 3 un D4, dar care nu este recunoscuta in Romania !! Am intrat sub masina sa inspectez toba de easapament si am avut placuta surpriza sa gasesc putina negreala pe ea si nu fum gros ca la Raba !!!
                              Pana la urma Dpf-ul retine anumite particule pe care la un anumit timp le "arde" si le arunca tot in atmosfera, adica nu mai aruncam gunoiul din mers, ne oprim in parcare la 1000 de km si-l varsam pe tot odata!!Gresesc sau nu??
                              Cam asta am avut eu de spus despre aceasta experienta, fiecare intelege si actioneaza cum vrea.Eu, sper ca incepand de acum sa ma mut in sectiunea "multumesc Mercedes", nu ca pana acum nu am fost multumit, dar cu 10000-12000 de euro mai putin in buzunar .Stima
                              Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
                              Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
                              Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
                              SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
                              https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

                              Comment


                              • #60
                                Mda... Am recitit de 2 ori topicul ca să înțeleg (ardelean molcom ce mi-s)... La prima citire (el fugitivo, ce-i drept) mi s-a părut că te-a costat reparația filtrului doișpemii de iepurași
                                Acum, după ce m-am dumerit, îți dau perfectă dreptate (nu că aș fi împotriva ecologiștilor, dar poluarea tot va exista, indiferent în ce ”ambalaj” ni se prezintă reclama împotriva ei).
                                Recunosc că pe mine mă depășesc ”gadgeturile” electronice montate pe mașinile noi, dar am rămas interzis să aflu că după ce ai scăpat de filtru, ai ajuns la o economie de cca. 20(!!!)% 20% nu doar în procente, ci și în cifre absolute înseamnă foarte mult la un consum, indiferent despre ce atelaj vorbim! Iar asta transformată în bani... dar asta rezultă deja din calculele tale...
                                Respect și drumuri uscate și pe mai departe!
                                Lord W126 500SE -> 2.5D
                                Lady W123 230C -> 240D
                                W124 -> 200D
                                W208 CLK200 -> 2.0

                                W209 CLK200 Kompressor -> 1.8 - ex, gone
                                Fricike W201 -> 2.6 - ex, R.I.P.
                                Piroska W168 Elegance -> 1.6 - ex, gone

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF