Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ce tip de ulei pot folosi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Mobil super 3000 x2 italienesc cică. Acum să văd ce-mi aduce.
    În ce sens e diferenţa de calitate?
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • Salut!
      Ideal era sa folosesti 10w vara si 5w iarna. Acum... daca tachetii sunt obositi, o sa clantzane cu orice ulei. Adevarat, cu 10w se aud mai tare la pornire, dar cu 5w posibil sa se auda si in mers. Eu folosesc Aral 10w si pana in 7-8000km nu se simte uzura.
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • Diferentele sunt de aditivi si de calitate a uleiului. Mobil 1 este varful de gama la Exxonmobil. Mai multe nu stiu sa iti zic, pana la urma si uleiul ales de tine respecta norma Mb.

        Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
        Service romanesc de prima mana :
        - Cât mã costã reparația mașinii?
        - Ce problemã are?
        - N-am cea mai vagã idee.
        - 843 lei și 50 bani!

        Comment


        • Mulțumesc colegii.

          @Laur, ai foarte mare dreptate, dar la ~6000 km pe an să-l mai și schimb de două ori.
          @florin84 acum mi-a ajuns, nu e X2, e X1. http://www.epiesa.ro/ulei-motor-mobi...-4l-acc-74.htm L-am luat de la ceva magazin local că m-am ars o dată cu astea on-line.

          Să văd cum se comportă, vă anunț

          Mulțumesc încă o dată.
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • Cum am promis, revin cu update. Abia vineri am scos din tigaie cei 4.5l, că între timp am cochetat cu un 318i, dar tot la prima iubire am revenit

            Am lăsat să curgă câteva ceasuri, că am zis să nu risc cu motor flush şi alte drăcii. Am băgat 4.5l la loc, filtru nou şi pedală Parcă sună mai rotund. Cel puţin cât e rece diferenţa e sesizabilă. Acum nu ştiu, o fi şi din cauză că-i mai scumpă zeama o idee

            Ce mă enervează maxim şi vă întreb, poate aţi găsit voi o soluţie. Deşi am mâini de "pianist" am mânjit ca dracu pe acolo când am scos filtrul. Am mai pierdut cel puţin jumate de ceas până am curăţat pe lângă şi pe sub cât şi cum am putut. Aveam în plan să bag cumva o pungă sub şi să-l prind dar nu-i loc să arunci un ac acolo. Cum am atins cu el de galerie cum am contaminat tot în jur. Acum să nu credeţi că am vărsat tone, că l-am desfăcut, tras puţin în sus şi lăsat să se scurgă din el în soclul de la filtru. Dar n-a fost îndeajuns. Motorul n-avea nici un fel de mânjeală niciunde chit ca a fost desfăcut (faza cu distribuţia) şi mi-e necaz să-l mânjesc pentru o porcărie de filtru.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • Salut!
              Incearca aceeasi strategie, sa-l lasi un pic pe suport, desfacut sa se mai scurga. Apoi, cu dreapta il ridici si cu mana stanga(prin partea stanga, pe dupa carcasa filtrului de aer) il astepti la iesire cu o carpa pe care o pui sub el. E spatiu suficient.
              Sincer, mie nu mi-au curs mai multe de doua-trei picaturi, si fac schimbul de cam 5 ani(de doua ori am fost la service).
              Bine ar fi ca inainte sa faci schimbul, sa aduci motorul la 90 de grade, curge mult mai repede si aproape tot.
              Tu te superi de cateva picaturi... mie mi-a vomitat 4l de ulei pe joja. Iti dai deama cum era motorul.
              Din ce am observat in fisele tehnice, pentru 10w40 vascozitatea e mai mare, atat la 40 grade cat si la 100 de grade. Deci un 10w40 e mai vascos pe timp de vara, ceea ce e bine, mai ales in zilele toride cand motorul ajunge lejer la 95+ grade.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Cred că ai dreptate, se vede foarte bine și cum curge din bidon. E mult mai subțire.

                Păi două-trei picături dacă pică și nu le ștergi imediat se întind peste tot. O dată ce am scos filtrul n-am mai șters, umblat pe deasupra să intre mizerie. Și s-a prelins.

                Mă mai uit o dată dar țin minte că n-am loc prin stânga, mă încurcă mațele de la benzină (alimentarea și cel de la valva de purjare). Ideea e că trebuia șters jegul înainte de a desface filtrul. Dar știi cum e... ideile ne vin doar după

                Acum să văd, dacă e prea subțire mă gândesc că îl consumă. 10W40 nu mi-a mâncat deloc.
                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                Urmează: Dacia 1300 '74

                Comment


                • Salut,
                  Eu zic ca n-o sa ti-l consume chiar daca ai bagat 5w 40. Ai scris ca l-ai schimbat singur spune-mi cum ai ridicat-o sa desfaci busonul sa se scurga uleiul?

                  Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                  Service romanesc de prima mana :
                  - Cât mã costã reparația mașinii?
                  - Ce problemã are?
                  - N-am cea mai vagã idee.
                  - 843 lei și 50 bani!

                  Comment


                  • Data viitoare scoate carcasa filtrului de aer si o sa ai soatiu mai mult.
                    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                    Comment


                    • Flavius, carcasa filtrului nu încurcă așa tare. Circul e până-l scoți de după galeria de admisie. Acolo am mânjit.

                      Florin, la țară în curte. Frâna de mână trasă și un butuc de lemn spart în două la fiecare roată din spate. Ridicat maxim pe cric băgat butuc sub jug în față. Dar exact unde e prins de șasiu (după drăcia aia de plastic). Am calculat eu că jugul ăla e făcut ca să țină motorul, greutatea cea mare stă pe arc / telescop. Grijă unde pui chestii să-l sprijini că s-ar putea să-l îndoi. Scos cricul mutat pe partea ailaltă și la fel. Nu mă bag sub mașină nici bătut până nu stă pe butuci (am niște ăia cât o găleată de 10l) și zgâlțăi de ea să văd că-i stabilă.

                      Bușonul e undeva pe dreapta pe undeva prin fața bateriei. Dar eu nu pot lucra cu stânga, a trebuit să mă bag pe la șofer. Cum e o idee ridicată de bot curge cam tot din ea.

                      Să nu o pornești cât e suspendată! Desfaci bușonul de golire, ăla de alimentare să aibă pe unde să răsufle desfaci filtrul dar nu-l scoți din locaș (tragi o idee de el în sus). O să mai rămână ceva ulei în locul unde e filtrul. M-am gândit să bag ceva să-l absorb dar mi-o fost frică să nu scap mizerie acolo. L-am lăsat câteva ore să curgă că era în curte și nu mă grăbeam niciunde. N-am mai pornit-o să îl încălzesc pentru ca mașina a stat cca 3 săptămâni nepornită și am zis că mai bine o las mai mult timp decât să împingă iar ulei prin toate cele.

                      După care montezi toate la loc. Bușonul de golire, filtrul (îl strângi musai cu mâna la început), îi bagi 4l și o dai jos de pe piedestal. Mai bagi după aceea 2 - 300gr și-i dai pace o vreme. Dai o cheie scurtă și apoi o pornești și o lași să meargă 2 minute. După ce o lași o oră oprită verifici iar nivelul. Pe lamă, nu din cabină. Completezi să fie exact la jumate între semne.

                      Acum nu știu cât e de corectă procedura. Eu am făcut-o așa că eram în curte, vreme berechet și am vrut să fiu sigur că nu pun mai mult de cât trebuie. Încă am la mine jumătatea aia de litru rămasă dacă mai trebuie completat. E a doua oară când îl schimb și tot timpul am scurs 4.5l din ea.
                      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                      Urmează: Dacia 1300 '74

                      Comment


                      • Aia da! La curte e ok, bine faci ca ai lasat sa curga uleiul cateva ore. Eu tot la service am fost pt. schimb, il lasa sa curga maxim 15 min.

                        Trimis de pe al meu SM-T116 folosind Tapatalk
                        Service romanesc de prima mana :
                        - Cât mã costã reparația mașinii?
                        - Ce problemã are?
                        - N-am cea mai vagã idee.
                        - 843 lei și 50 bani!

                        Comment


                        • Mă mai uit o dată dar țin minte că n-am loc prin stânga, mă încurcă mațele de la benzină (alimentarea și cel de la valva de purjare). Ideea e că trebuia șters jegul înainte de a desface filtrul. Dar știi cum e... ideile ne vin doar după
                          E suficient sa pui un prosop de hartie sa suga ce se prelinge din el. Apoi il ridici fara frica. Ma rog... fara sa-l freci de toate cele.
                          De consumat nu o sa-ti consume.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • Omule eºti fantastic. ªi chiar îmi vine sã-mi dau cu capul de masã acum. Cârpe, pungi ºi tot felul de bureþi am luat în calcul dar la banalul prosop de hârtie nu m-a dus capul! Mulþumesc mult de sugestie!
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Eu indes cateva si in carcasa filtrului de ulei, sa absoarba ce ramane acolo . Nu lasa scame, mizerie... Intotdeauna am in masina o rola-doua.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • Salutare tuturor. Am nevoie de parerile dumneavoastra in ceea ce priveste uleiul MB 229.5.
                                ulei1.jpg ulei2.jpg
                                Din ce am gasit pe internet, acesta ar fi un ulei 5w40 care se foloseste la motoare mai noi, eu avand un W168 din '98 caruia ii este recomandat uleiul cu norma MB 229.3. Bidonul de 1L mi-l da cu 30 de lei. Ce parere aveti? Este in regula sa pun acest ulei in motorul meu? Multumesc anticipat.
                                W168 or nothing!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF