Va salut, domnilor !
Dupa 3 ani fara incidente a venit si timpul problemelor pentru batranul w124 din 1988, motor 601.911 (200D de pe un 190), cutie automata, al carui proprietar sunt. Pe scurt, problema este urmatoarea : am scos pompa de injectie, am dus-o la pompagiu pentru verificare si reglare (in spate la Autoklass - Constanta), operatiune reusita, am montat-o pe motor (ca la carte) si...cheie. A pornit imediat, mers frumos, rotund, fara cloncanituri si... a inceput sa se tureze singura de am crezut ca-i sar pistoanele. Am incercat sa o opresc din cheie, nu s-a oprit, turatia cred ca era in jur de vreo 6000, am incercat sa o opresc din clapeta de pe pompa, nici asa nu a mers, pana la urma am tras cu gura pe furtunul de vacuum de la opritor si a catadicsit sa se opreasca. Fericire!! A pornit la sfert, dar fara sa se opreasca.. Am mai incercat o data sa o pornesc, acelasi comportament de supraturare, dar n-am mai reusit sa o opresc si am fost nevoit sa tai furtunele de alimentare pentru ca dadea apa afara deja.
Precizez ca domnul Vali, pompagiul, mi-a spus ca pompa era subdebitata, el i-a dat debit mai mare si a adus-o in parametrii optimi. Este posibil acest comportament din cauza debitului mai mare ? Dar de ce nu se mai opreste ?
Aveti cumva vreo idee pentru remedierea problemei ? Deja mi-e frica sa o mai pornesc. Va multumesc anticipat !
Dupa 3 ani fara incidente a venit si timpul problemelor pentru batranul w124 din 1988, motor 601.911 (200D de pe un 190), cutie automata, al carui proprietar sunt. Pe scurt, problema este urmatoarea : am scos pompa de injectie, am dus-o la pompagiu pentru verificare si reglare (in spate la Autoklass - Constanta), operatiune reusita, am montat-o pe motor (ca la carte) si...cheie. A pornit imediat, mers frumos, rotund, fara cloncanituri si... a inceput sa se tureze singura de am crezut ca-i sar pistoanele. Am incercat sa o opresc din cheie, nu s-a oprit, turatia cred ca era in jur de vreo 6000, am incercat sa o opresc din clapeta de pe pompa, nici asa nu a mers, pana la urma am tras cu gura pe furtunul de vacuum de la opritor si a catadicsit sa se opreasca. Fericire!! A pornit la sfert, dar fara sa se opreasca.. Am mai incercat o data sa o pornesc, acelasi comportament de supraturare, dar n-am mai reusit sa o opresc si am fost nevoit sa tai furtunele de alimentare pentru ca dadea apa afara deja.
Precizez ca domnul Vali, pompagiul, mi-a spus ca pompa era subdebitata, el i-a dat debit mai mare si a adus-o in parametrii optimi. Este posibil acest comportament din cauza debitului mai mare ? Dar de ce nu se mai opreste ?
Aveti cumva vreo idee pentru remedierea problemei ? Deja mi-e frica sa o mai pornesc. Va multumesc anticipat !
Comment