Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Contact (eis) Blocat ( need big help)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Contact (eis) Blocat ( need big help)

    Buna seara, am urmatoarea problema.
    In urma cu ceva zile am ramas cu masina in parcare,totul a inceput asa:
    Dupa ce am oprit motorul si am inchis portiera, am vazut ca masina nu se mai incuie,m-am urcat din nou in ea si am incercat sa pun contactul din nou, lucru care nu a mers. Cand introduceam cheia,volanul se debloca dar nu puteam sa rotesc cheia in contact. Am dat vina pe cheie( are nr limitat de porniri,multe oricum dar am zis ca e cheia), am demontat contactul ,si am mers la cine trebiuie ca sa imi reimperecheze cheia cu contactul, nici asta nu a mers din cauza contactului.
    Am luau un alt contact,s-a reusit imperecherea,l-am montat pe masina, a mers de cateva ori dar nu dadea tot timpul la automat ci doar cate putin.( cand dadea motorul sa porneasca se oprea demarorul). Am banuit releul K40, care pare in regula cu lipiturile.
    Cand m-am intors din nou in masina sa mai incerc sa o pornesc....hop iar nu mai pot sa invart cheia in contact. In schimb merge centralizata.
    O alta problema care a aparut este ca imi ramane martorul din bord la baterie semi aprins....( cu intensitate foarte scazuta),aeroterma cuplata pe pozitia de turatie minima( am scoso din mufa ca sa nu consume bateria) si ledul de la incalzitorul auxiliar deasemeni aprins.
    Mai e careva care sa fi patit ceva asemanator?
    "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

  • #2
    cat e de veche bateria?

    Comment


    • #3
      E noua are o luna. Dar nu asta conteaza.
      Am rezolvat cu eis-ul momentan, am luat altul de pe un 210, copiat dump-ul de pe al meu pe celalalt( pt ca al meu era mort complet nu mai mergea rescris) am reimperechiat contactul cu cheile si merge,dar doar contactul.
      Se pare ca problema se afla in alta parte, acum nu mai vrea sa dea la automat decat cateodata,si atunci cand motorul tinde sa porneasca ceva imi taie curentul la electomotor. Plus ca mai am un scurt circuit pe undeva, pt ca atunci cand apar butonul "rest" de pe clima (cu cheia scoasa din contact) incepe sa palpaie tot bordul si se aud toate releele cum o iau razna,si imi sta mereu mereu aprins si ledul de la incalzitorul aux.iliar
      "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

      Comment


      • #4
        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.


        Bucură-te de videoclipurile preferate și de muzica preferată, încarcă conținut original și arată videoclipurile tale prietenilor, membrilor familiei și lumii întregi pe YouTube.
        "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

        Comment


        • #5
          Zi si tu mai multe detalii despre ce masina este vorba? Cumva w202? Cind ai copiat dumpul ce tip era mcu705 sau 708? Din ce an era EIS? Masina este benzina sau diesel?
          Originally posted by moskyno93 View Post
          E noua are o luna. Dar nu asta conteaza.
          Am rezolvat cu eis-ul momentan, am luat altul de pe un 210, copiat dump-ul de pe al meu pe celalalt( pt ca al meu era mort complet nu mai mergea rescris) am reimperechiat contactul cu cheile si merge,dar doar contactul.
          Se pare ca problema se afla in alta parte, acum nu mai vrea sa dea la automat decat cateodata,si atunci cand motorul tinde sa porneasca ceva imi taie curentul la electomotor. Plus ca mai am un scurt circuit pe undeva, pt ca atunci cand apar butonul "rest" de pe clima (cu cheia scoasa din contact) incepe sa palpaie tot bordul si se aud toate releele cum o iau razna,si imi sta mereu mereu aprins si ledul de la incalzitorul aux.iliar

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mercedes-cdi View Post
            Zi si tu mai multe detalii despre ce masina este vorba? Cumva w202? Cind ai copiat dumpul ce tip era mcu705 sau 708? Din ce an era EIS? Masina este benzina sau diesel?
            NU am copiat eu fisierul pt ca nu era scula mea. Ma aflu blocat in iasi. Masina este w202 2.2 cdi.
            Contact vechi 2105250008 Q7
            COntact adaptat 2105250208 Q8. Cheile au ramas cele vechi.
            Problema este ca eu cred ca am si un scurt care imi taie CAN-ul pe undeva, si pe star pot vedea pe langa motor si abs asr doar modulul de la usile din fata, cele din spate nu le gaseste si nici srs parca. Pt ca chiar si cu EIS scos din mufe, ramanea aprins martorul de baterie in bord( dar cu intensitate foarte scazuta) si becul de la incalzitorul auxiliar dupa cum am mentionat. Si tot se intâmpa faza aia cu butonul de "rest".
            "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

            Comment


            • #7
              S-a rezolvat cu emulator eis.
              Se poate inchide.
              "MERCEDES-BENZ", the BEST or nothing!!!

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF