Buna seara, am urmatoarea problema.
In urma cu ceva zile am ramas cu masina in parcare,totul a inceput asa:
Dupa ce am oprit motorul si am inchis portiera, am vazut ca masina nu se mai incuie,m-am urcat din nou in ea si am incercat sa pun contactul din nou, lucru care nu a mers. Cand introduceam cheia,volanul se debloca dar nu puteam sa rotesc cheia in contact. Am dat vina pe cheie( are nr limitat de porniri,multe oricum dar am zis ca e cheia), am demontat contactul ,si am mers la cine trebiuie ca sa imi reimperecheze cheia cu contactul, nici asta nu a mers din cauza contactului.
Am luau un alt contact,s-a reusit imperecherea,l-am montat pe masina, a mers de cateva ori dar nu dadea tot timpul la automat ci doar cate putin.( cand dadea motorul sa porneasca se oprea demarorul). Am banuit releul K40, care pare in regula cu lipiturile.
Cand m-am intors din nou in masina sa mai incerc sa o pornesc....hop iar nu mai pot sa invart cheia in contact. In schimb merge centralizata.
O alta problema care a aparut este ca imi ramane martorul din bord la baterie semi aprins....( cu intensitate foarte scazuta),aeroterma cuplata pe pozitia de turatie minima( am scoso din mufa ca sa nu consume bateria) si ledul de la incalzitorul auxiliar deasemeni aprins.
Mai e careva care sa fi patit ceva asemanator?
In urma cu ceva zile am ramas cu masina in parcare,totul a inceput asa:
Dupa ce am oprit motorul si am inchis portiera, am vazut ca masina nu se mai incuie,m-am urcat din nou in ea si am incercat sa pun contactul din nou, lucru care nu a mers. Cand introduceam cheia,volanul se debloca dar nu puteam sa rotesc cheia in contact. Am dat vina pe cheie( are nr limitat de porniri,multe oricum dar am zis ca e cheia), am demontat contactul ,si am mers la cine trebiuie ca sa imi reimperecheze cheia cu contactul, nici asta nu a mers din cauza contactului.
Am luau un alt contact,s-a reusit imperecherea,l-am montat pe masina, a mers de cateva ori dar nu dadea tot timpul la automat ci doar cate putin.( cand dadea motorul sa porneasca se oprea demarorul). Am banuit releul K40, care pare in regula cu lipiturile.
Cand m-am intors din nou in masina sa mai incerc sa o pornesc....hop iar nu mai pot sa invart cheia in contact. In schimb merge centralizata.
O alta problema care a aparut este ca imi ramane martorul din bord la baterie semi aprins....( cu intensitate foarte scazuta),aeroterma cuplata pe pozitia de turatie minima( am scoso din mufa ca sa nu consume bateria) si ledul de la incalzitorul auxiliar deasemeni aprins.
Mai e careva care sa fi patit ceva asemanator?
Comment