Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Baterie aprinsa

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Baterie aprinsa

    Am un MB 240 benzina din 2004, cutie automata si am urmatoarea problema.
    Cand pornesc dimineata se aprinde bateria rosu, pornesc cate odata, da sa porneasca dar face doar un "cran" (tinde sa invarta electromotorul dar se opreste). De cele mai multe ori porneste.
    Mai este o problema. Cand plec, motorul nu se mai accelereaza asa cum trebuie, daca se opreste roata se opreste si motorul.
    Aceste simptome le are pana fac 2-3 km dupa care opresc motorul, pornesc din nou si merge impecabil toata ziua fara nici un fel probleme.
    A doua zi aceleasi probleme.
    Nu stiu ce sa-i mai fac, momentan o am la reprezentanta de 7 zile dar nu-i dau de cap. Deja voiau sa umble la distributie, n-au nici o treaba.
    Am si eu habar de motoare. Sunt motorist de vapoare dar eu cred ca este pe partea electronica.
    Cu respectu cuvenit, astept o parere de la voi.
    Multumesc
    Last edited by Florin_WES; 02-27-2017, 23:52 PM. Reason: Reguli generale de postare.

  • #2
    Indicat ar fi sa intri in posesia codurilor de eroare afisate de STAR si sa le postezi aici pe forum. Sunt colegi aici in fata carora reprezentanta este copil mic in materie de programare.Fara codurile de eroare nu cred ca cineva te poate ajuta doar pe baza simptomaticii masinii.
    "The name 'Mercedes-Benz' is considered as embodiment of tradition and innovation all over the world."

    Comment


    • #3
      Am venit de la repezentanta si mi-au zis ca da eroare la 3 pistoane pe partea stinga, pe 2, 4, 6. Au inversat fisele sa vada daca este de la bujii, bobina sau fise si le-au scos din calcul, deci sunt bune.
      Am fost in probe cu electricianul de la MB, am facut o tura si masina mergea normal dar in momentul cand bagam kick down aparea iarasi problema, deci nu mai avea putere.
      Baiatul mi-a zis mergea in 3 pistoane, cele de pe dreapta.
      Am oprit-o, am pornit si a mers iarasi normal.
      Acum mi-a zis ca poate fi: injectoare, cablaju sau compiuterul.
      Problema cu bateria a cazut. Era bateria mica descarcata si demaroul de la electromotor pe duca.
      Acum problema mare este cu aceasta eroare, care nu stiu codu dar imi ramane si martorul de motor aprins la bord (am uitat sa mentionez in prima postare de martor motor aprins).
      Last edited by Florin_WES; 02-28-2017, 00:05 AM. Reason: Reguli generale de postare.

      Comment


      • #4
        Crapa doar cand ii dai turatie? In rest daca mergi cuminte cu el merge pe termen nedefinit?

        Ia vezi daca desfaci evacuarea. Poate o ai infundata.
        Nu e mare lucru sa slabesti suruburile de la teava de evacuare si sa dai o tura cu tevile colectoare conectate.
        Daca nu mai face, probabil catalizatoarele sunt sparte sau toba de pe partea aia e infundata.

        Injectoare ma indoiesc. Nu ar merge bine la relanti, ti-ar aparea probleme de lambda.
        Totodata nu au cum sa se strice toate 3 de pe o parte. Mai degraba castigi la loterie!

        Mai potin conecta un manometru la ventilul de masurare a presiunii de benzina. Mufa e ca la AC-ul de casa.
        Daca e stabila poti din start sa elimini orice suspiciuni legate de sistemul de alimentare.

        Comment


        • #5
          Stai asa sa nu pierd firul.Daca ajungi cu pedala pe switch la kick down si intra in limp mode am intalnit si la masina mea si la alte 3 w211 probleme de pedala!Practic facea scurt in ea sau mufa oxidata!Opreai motorul reporneai mergea superb dadeai blana tragea fara probleme atingeai iar switch-ul minune iar limp mode!
          Posteaza codurile de eroare e dreptul tau sa le soliciti si sa le primesti!
          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

          Comment


          • #6
            Acum am ajuns de la reprezentanta MB si tin sa va impartasesc invataturile lor catre mine.

            Deci:

            Acum 2 saptamani am dus masina la rep. MB pentu faptul ca, cand o porneam dimineata nu reusea sa aibe motorul putere si la relanti se oprea.
            Faceam cca. 2 km, opream motorul, porneam din nou si nu mai aveam nici o problema toata ziua. A doua zi dimineata se repeta treaba (mentionez ca in urma cu 6 luni mi s-a aprins martorul ;;mil;; la bord dar masina nu avea nici o problema asta pana in urma cu 2 luni, cand dintr-o data mi-a aparut problema mentionata.
            Ce vreau sa mai mentionez este faptul ca masina nu s-a prea folosit. Intr-un an nu sa mers mai mult de 1000km.
            Cand am plecat dimineata cu ea la MB (ca un facut), a mers normal fara sa mai faca problema mentionata, nemai facand nici in zilele urmatoare.
            Am mers si eu in proba cu electricianul de la reprezentanta, dar mi-a zis el ca "eu nu stiam sa nu am incercat".
            La kik down aparea iarasi problema. Nu mai avea vana. Trebuia oprit motorul si se reseta... mergea normal, dadeai kik down mortaciune.
            "Dupa ce au inversat fisele bobonele injectoarele,verificat cablurile injectore sa ajuns la concluzia ca mai au de masurat presiune in pistoane si daca nu ......este CALCULATORUL".
            Am intrebat de coduri si a zis ca da eroare aprindere pistoanele 4,5,6.
            Nu stiu ce sa mai zic, ce sa mai fac.
            Daca aveti cunostinte despre aceste cauze, va rog sa le facem publice intregului mediu MB, caci tare al dracului de incurcate mai sunt.
            daca o fi de calculator asta cat o mai fii ca am eu impresia ca este mai scump ca masina multumesc mult domnilor
            Last edited by Florin_WES; 02-28-2017, 00:19 AM. Reason: Reguli generale de postare.

            Comment


            • #7
              Respectă regulile generale de postare!

              Regulament general Club Mercedes.
              Last edited by Florin_WES; 02-28-2017, 00:24 AM.
              Regulament general Club Mercedes.

              Comment


              • #8
                Am masina de 3 saptamani la reprezentanta. Acum mi-au spus ca trebue sa schimbe senzorul de pe volanta.
                Am sa va tin la curent. Marti imi vine senzorul.
                Last edited by Florin_WES; 03-10-2017, 22:35 PM. Reason: Reguli generale de postare!

                Comment


                • #9
                  Martor motor aprins (MIL)

                  Mercedes E 240 4 matic 2597 cm benzina
                  Am scos masina de la reprezentanta,nu au putut sa-i dea de cap,ei spun ca ar avea ceva motorul la interior,calamina,reziduri,ce-mai mam lamurit si cu reprezentanta.
                  codurile de erori sunt:
                  p2050 Misfiring,damages TWC(P0300)
                  p2052 Misfiring of cylinder4 damages TWC(P0304)
                  p2054 ----------------------6-----------------p0306
                  p2056 ----------------------5-----------------p0305
                  Deci dimineata porneste,dar merge in 3 pistoane,merg fara vlaga circa 1,5 km
                  dupa care o opresc,pornesc din nou si merge fara probleme toata ziua
                  Dar nu trebue sa apas kik down=ul pentru ca earasi ramane fara putere si eara-si trebue sa o opresc ,pornesc si dispar problemele
                  Deci ei mia-u zis ca nu da curent la bujii pe 4,5,6 si pentru asta trebue (dezasanblare motor in parti componente pentru constatare)
                  Ei au ajuns la aceasta parere dupa ce auverificat
                  bujiile,fisele ,bobinele,injectoarele,presiune benzina,restat calculator.
                  Am scoso de la reprezentanta ,acum merg asa pana o crapa,nu stiu sunt tare dezamagit
                  Last edited by george339; 03-10-2017, 21:29 PM.

                  Comment


                  • #10
                    Acum dupa pornirea de dimineata am observat urmatoarele probleme :
                    -Cand pornesc dimineata porneste fara probleme (Martor motor aprins),masina merge ok,dar in momentul cand accelerez mai tare,ne ajungand la kik down

                    Comment


                    • #11
                      Acum dupa pornirea de dimineata am observat urmatoarele probleme :
                      -Cand pornesc dimineata porneste fara probleme (Martor motor aprins),masina merge ok,dar in momentul cand accelerez mai tare,ne ajungand la kik down,cu motorul rece ,iara-si " cade"
                      Deci acum va cer o parere
                      Concluzi mea este: 1 ca atunci cand motorul este rece scoate mai mult fum,
                      2 atunci cand intri inkik down scoate mai mult
                      Am observat ca pe partea cu problema(dreapta) scoate fum mai putin ,sa-r putea sa fie infundat catalizator,toba si or fi 2 tobe separate ca-ci atunci are dreptate "Sarchi'cu toba
                      infundata si astea se pot curata?
                      Last edited by george339; 03-12-2017, 17:26 PM. Reason: probleme cu kik down

                      Comment


                      • #12
                        Desfaci si dai o tura cu tevile deconectate.
                        E simplu de testat.
                        E greu sa iti dam sfaturi fara niste coduri de eroare si fara alte simptome descrise.

                        Comment


                        • #13
                          codurii

                          Originally posted by Sharky View Post
                          Desfaci si dai o tura cu tevile deconectate.
                          E simplu de testat.
                          E greu sa iti dam sfaturi fara niste coduri de eroare si fara alte simptome descrise.
                          Acestea sunt codurile:
                          p2050 Misfiring,damages TWC(P0300)
                          p2052 Misfiring of cylinder4 damages TWC(P0304)
                          p2054 ----------------------6-----------------p0306
                          p2056 ----------------------5-----------------p030

                          cand ajunng la 4500-5000 ture intra -n limp mode adica ii tae curentul la pitoanele 4,6,5
                          Ca sa-si revina trebue sa opresc motorul si sa pornesc din nou

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by george339 View Post
                            Acestea sunt codurile:
                            p2050 Misfiring,damages TWC(P0300)
                            p2052 Misfiring of cylinder4 damages TWC(P0304)
                            p2054 ----------------------6-----------------p0306
                            p2056 ----------------------5-----------------p030

                            Cand ajung la 4500-5000 ture intra-n limp mode, adica ii taie curentul la pistoanele 4,6,5.
                            Ca sa-si revina trebuie sa opresc motorul si sa pornesc din nou.
                            Testarea a fost făcută cu Star!?!

                            Respectă regulile generale de postare.

                            Caută înainte să postezi aiurea. Deja ai scris aici... După, ai mai deschis un thread. Celălalt se sterge.
                            Dacă postezi în 10 locuri, nu înseamnă c-o să primești mai repede răspuns!!!
                            Last edited by Florin_WES; 03-14-2017, 22:43 PM.
                            Regulament general Club Mercedes.

                            Comment


                            • #15
                              Dupa coduri de pe 4 5 6 e clar ca problema e pe o singura parte!
                              Asadat cauta cauze comune care pot afecta toti cilindrii de pe o latura a V-ului.

                              Imi vin in minte evacuarea sau admisia.
                              Admisia e oarecum comuna si cu cealalta parte, chair nu vad cum se pot infunda admisiile pe o singura parte.
                              Decat daca e vorba de clapetele de redirectionare a aerului.
                              Ai doua ciuperci vacuumatice in fata (parca), care prin vacuum comanda clapetele.
                              Cam prin zona de 4500 actioneaza.
                              Vezi sa nu scape vacuum, vezi sa nu aiba membrana sparta.
                              Daca ai acces la tijele de actionare vezi daca misca usor, le compari cu cele de pa partea care merge.

                              Cealalta parte comuna e evacuarea (catalizator, cele doua tobe)/sondele lambda.
                              Evacuarea o dezlegi si dai o tura cu ea desfacuta. E o treaba f simpla as recomanda sa incepi cu ea.

                              Poate mai sunt alte cauze care eu nu le intuiesc.

                              In mod sigur nu e de la segmenti/supape indoite/garnitura chiulasa, ca doar nu s-a stricat deodata pentru toti cilindri!

                              Distributia o poti verifica dupa semne daca desfaci cele 2 capacte, dar nu cred ca e cazul. Daca e sarita ar merge prost motorul si la relanti, nu ar ajung la 4500 ture si acolo sa clacheze.
                              Ai nevoie de 2 garnituri, cam 100 lei bucata, ceva de lucru sa cureti, deci nu te grabi.
                              Daca totusi faci asta, asculta inainte cu un stetoscop dupa tacheti care bat.
                              De pe net se zice ca aia de evacuare obosesc si incep sa bata. Se pot inlocui f usor si pt 50 lei bucata, ai putea sa ii inlocuiesti daca au inceput de bataie, daca tot ai desfacut capacul.
                              Evident asta dupa ce ii dai de cap problemei.

                              Mai poti evalua starea generala. la mine tot capacul respectiv e curat, atat cat am putut vedea un un endoscop.
                              Capacele mici de sus e normal sa fie murdare pe "tavan", unde circula doar vapori si nu e ulei sa spele depunerile.
                              Vezi pe topicul masinii mele poze cu asta. (Am fix acelasi motor)

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF