Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cu becul din bord de la bujie

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cu becul din bord de la bujie

    Dupa ce pornesc motorul imi ramane becul de la bujie cateva minute bune in bord aprins as spune cel putin 2-3 minute.
    Stie cineva care ar fi cauza?
    Last edited by mircea600sel; 02-06-2011, 22:46 PM.

  • #2
    Bujie arsa sau in scurt. Verifica-le pe toate dandu-le jos.

    Comment


    • #3
      Super...mersi
      Last edited by mircea600sel; 02-08-2011, 09:04 AM.

      Comment


      • #4
        Bujie (bujii) arse sau releu bujii defect .
        Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

        Comment


        • #5
          Originally posted by donrafael View Post
          Bujie arsa sau in scurt. Verifica-le pe toate dandu-le jos.
          Hai sa va zic eu o metoda sigura de verificare care bujie e arsa :
          - desfaceti capac motor;
          -scoateti toate fisele de la bujii 4/6/8- in functie de varianta de motorizare
          -puneti un fir de curent pe + de la bornele din dreapta compartimentului motorului
          -verificati fiecare bujie cu firul, daca face scanteie in momentul in care puneti contactul e buna. Unde nu face scanteie, e arsa bujia .
          Mentionez ca bujia/ile defecta/e trebuie date jos cu foarte mare grije pentru a nu le rupe ca apoi se complica treaba urat. Nu trebuie date jos toate bujiile, doar fisele, urmand ca dupa ce gasiti bujia defecta sa o inlaturati.

          Mie asa mi-a aratat un amic, si chiar a functionat. Sper ca nu am omis ceva din procedura . Bafta!

          Comment


          • #6
            e adevarat ai o bujie incandescenta arsa.am avut aceas problema la masina mea e200 din 2001 2151cm3si avea bujia nr 4 arsa.rezolvare una bujie marca bosch pret 59 ron+ 15 ron manopera.efect instantaneu totul ok.bafta

            Comment


            • #7
              Salut. Da, la mine ramanea aprins martorul de la bujii non stop. Si eu credeam ca bujiile sunt problema dar de fapt era releul de bujii. L-am inlocuit si s-a rezolvat. Verificale dupa cum a explicat "SirDeadline".iar daca sunt sunt bune, releul este probleme. Bafta.

              Comment


              • #8
                De obicei bujiile se ard, insa mai sunt situatii cand se pun in scurt astfel la testul cu fir, vor aparea scanteiutele!
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  Releul se repara.

                  Comment


                  • #10
                    Salut .Am avut aceasi problema ca tine .
                    Este arsa o bujie ,daca ar fi probmema la releu ti-ar ramine aprins martorul de buji pina ce se incalzeste motorul cel putin la 80 grade ,la mine asa sa manifestat. Insa eu iti sugerez sa il schimbi la cineva care e specialist in Mercedes .La mina s-a rupt bujia care este foarte subtire cit un creon si ma costat 300 lei scosul din chiuloasa .A venit unul de la rep. MB cu o trusa speciala .Atentie dupa ce scoate bujia in gaura este multa calamina ce se scoate cu un burghiu special ca sa intre usor bujia noaua .Trebue scos si injectorul ca sa sufle presiune mare de aer ca sa nu cada calamina in motor si se unge bine bujia cea noua cu o vaselina speciala alba la culoare care rezista la temperaturi inalte .Deci sfatul meu sa nu il lasi pe nea Ghita de pe colt sa il schimbe .

                    Comment


                    • #11
                      Baieti cea mai usoara metoda este a verifica rezistenta acestora cu ohm-etrul la care trebuie sa ai cativa ohm,ci nu facand scantei sau dandu-le jos existand pericolul ruperii acestora .Ciao
                      mercedes e classe 220cdi w211

                      Comment


                      • #12
                        Fara discuti, il dai jos pe cea care e arsa nu la plezneala doar sa vezi tu bujia scoasa si sa il verifici daca se inroseste sau nu .Asa se proceda acum 15 ani .De recomandat ar fi sa schimbi toate bujiile cu niste bujii noi dar de calitate insa avind in vedere riscul de a se rupe eu as schimba doar cea defecta .O zi buna.

                        Comment


                        • #13
                          Poate sa imi spuna cineva unde se afla releul de bujii la W211 2.2cdi 2007 facelift?
                          Sau din ce cauza nu primeste curent la bujii?
                          Mersi.Toate cele bune.

                          Comment


                          • #14
                            Releul este in spatele galeriei de admisie. E greu de ajuns la el iti trebuie elevator.
                            Am si eu problema cu voltajul care ajunge la bujii ajung 7,7 v chiar si cu motorul pornit
                            Care sa fie problema

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF