Buna seara,
CLK 270CDI
Vreau sa precizez ca atunci cand am cumparat masina, la pornire se invartea motorul cam 1.5 secunde pana sa porneasca.
Dupa ce mi-a murit bateria (sper sa fi fost ea de vina) am cumparat una noua, de marca si cu o putere mai mare pentru pornirea la rece.
Totul perfect in primele zile, motorasul care actiona motorul masinii se auzea mult mai intepator, mi s-a parut ca avea mai multa viata in el cu toate ca masina pornea la fel in 1.5 secunde.
Dupa doua zile acel sunet mai intepator al motorasului care actioneaza motorul masinii parca pierdea din putere si revenea sunetul asa cum eram eu obisnuit.
Totul a mers normal timp de doua luni de zile cand iarasi nu imi mai pornea masina din prima cheie, iar acel motoras se auzea ca nu are destula putere.
Tin sa precizez ca atunci cand am montat bateria pe masina, cei din service mi-au spus ca alternatorul meu incarca 13.4.
Am incetat sa mai ascult muzica timp de o zi, sa mai deschid caldura si sa tin farurile pe AUTO, lucru care pare sa fi ajutat deoarece acum porneste iarasi ca de obicei.
Intrebarea mea este:
Avand in vedere ca folosesc masina zilnic dar fac un traseu de 4 km dus si 4 intors, timp in care am caldura data pe AUTO, faruri pe AUTO, muzica no stop, este posibil ca alternatorul sa functioneze corect dar din vina traseului scurt si consumatorii de mai sus, sa nu aibe suficient timp sa incarce bateria, sau chiar am o problema cu acest alternator si trebuie sa il schimb?
Alternatorul original ma costa 3.700 de lei, dar am gasit altele si la 1.100 lei de la delco remy, daca trebuie sa il schimb sa cumpar unul original ca este sfant, sau toate sunt la fel si brand-ul schimba pretul cu toate ca calitatea nu variaza?
Multumesc mult!
CLK 270CDI
Vreau sa precizez ca atunci cand am cumparat masina, la pornire se invartea motorul cam 1.5 secunde pana sa porneasca.
Dupa ce mi-a murit bateria (sper sa fi fost ea de vina) am cumparat una noua, de marca si cu o putere mai mare pentru pornirea la rece.
Totul perfect in primele zile, motorasul care actiona motorul masinii se auzea mult mai intepator, mi s-a parut ca avea mai multa viata in el cu toate ca masina pornea la fel in 1.5 secunde.
Dupa doua zile acel sunet mai intepator al motorasului care actioneaza motorul masinii parca pierdea din putere si revenea sunetul asa cum eram eu obisnuit.
Totul a mers normal timp de doua luni de zile cand iarasi nu imi mai pornea masina din prima cheie, iar acel motoras se auzea ca nu are destula putere.
Tin sa precizez ca atunci cand am montat bateria pe masina, cei din service mi-au spus ca alternatorul meu incarca 13.4.
Am incetat sa mai ascult muzica timp de o zi, sa mai deschid caldura si sa tin farurile pe AUTO, lucru care pare sa fi ajutat deoarece acum porneste iarasi ca de obicei.
Intrebarea mea este:
Avand in vedere ca folosesc masina zilnic dar fac un traseu de 4 km dus si 4 intors, timp in care am caldura data pe AUTO, faruri pe AUTO, muzica no stop, este posibil ca alternatorul sa functioneze corect dar din vina traseului scurt si consumatorii de mai sus, sa nu aibe suficient timp sa incarce bateria, sau chiar am o problema cu acest alternator si trebuie sa il schimb?
Alternatorul original ma costa 3.700 de lei, dar am gasit altele si la 1.100 lei de la delco remy, daca trebuie sa il schimb sa cumpar unul original ca este sfant, sau toate sunt la fel si brand-ul schimba pretul cu toate ca calitatea nu variaza?
Multumesc mult!
Comment