Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutia de viteze sau...!?!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bitzansc, daca schimbi cutia fii amabil si spune-ne si noua cum merge cu noua cutie. Eventual, daca se poate si un pret de manopera. Multumim.
    Daca merge bine cu noua cutie, stii ce ar fi interesant?: sa o desfaci pe cea veche bucatica cu bucatica si sa vezi ce e stricat pe-acolo...or fi inelele de frana cum zice un coleg mai sus? Mare imi este curiozitatea. Ce-or fi alea inele de frana? Banuiesc ca sincroanele.
    Bine, nu trebuie sa desfaci cutia de dragul meu...doar daca ai vreo pasiune deosebita si esti dornic sa imparti cu noi cunostintele. Mie mi-ar placea sa-mi dau cutia jos si sa vad ce e in ea...dar nu am sculele necesare, nici priceperea necesara.
    No malfunction

    Comment


    • Ieri am schimbat uleiul, dupa vreo 70000km. Kross oil 75w80 28lei/1L. Made in Belgia.
      Am cumparat din Dedeman un Inbus L de 14mm din coada caruia am taiat 2.5~3cm pe care am pus inelara.
      Am luat un furtun transparent pe care l-am lipit in dopul sticlei folosind pistol cu bagheta.
      Am fixat furtunul in cutie si am atarnat sticla la inaltime dupa ce i-am dat o gaura.Incet-incet se umple cutia.
      STicla de ulei nu avea tevusca cum au alte sticle, din cauza aceasta am lipit firtunul in dop.
      Total 1.8-1.9L au intrat in cutie.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • Foarte tare. In primul rand, de ce l-ai schimbat? Nu scrie nicaieri ca se schimba dupa 70000km. As mai vrea sa te intreb cum arata uleiul vechi...si-a schimbat culoarea initiala, avea pilitura? Si, nu in ultimul rand, se simte vreo schimbare, intra mai usor in viteza? Scrie pe el ca e din Belgia, dar mai poti avea incredere in ce scrie pe ele? Eu nu mai am incredere nici in ce iau de la reprezentanta MB...scrie pe ele ”Made in Germany” dar nu mai cred nimic.
        No malfunction

        Comment


        • Foarte putin sesizabil.Dar am reglat si timoneria.
          Uleiul era ok.oricum e rosiatic inchis, pilitura nu am vazut.dar l-am pus la pastrare sa se decanteze.Il verific in weekend.
          La pretul ala pot sa il schimb in fiecare an, decat sa dau 100lei/litru pe ulei OEM.
          Asta nou e mov în lumina, wtf...
          Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
          https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

          Comment


          • Salut. Am ajuns la un alt mecanic in cele din urma pt o diagnoza(problema cu potnitul dimineata- cica ar fi de la buji sau vibrochen murdar sau defect- saptamana viitoare aflu). Am discutat si de schimbatul cutiei, pt ca mecanicul a zis ca nu are rost sa schimb doar piesele presupus defecte. Cu ocazia asta imi verifica si ambreiajul, daca tot da cam totul jos din partea frontala. Manopera a spus ca e undeva la 400-450 lei. E destul de multicel dar asta e...decat sa "calc pe broasca" mai mereu cand plec de pe loc, mai bine dau un ban si am liniste . Va anunt dupa ce o schimb care era defectul exact al cutiei mele.

            Zi buna!


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Vibrochenul eu știu că e arborele cotit. Îi ditamai fierotania unde se leagă bielele. Ce ar putea fi defect la ea? Sau murdară?

              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • Cred ca se referă la senzor vilbrochen sau senzor ax came,dar n-a mai dat lămuriri,a scurtat explicatiile.
                Iar cutia e legată de motor,nu?

                Comment


                • Originally posted by DETHAVE View Post
                  Cred ca se referã la senzor vilbrochen sau senzor ax came,dar n-a mai dat lãmuriri,a scurtat explicatiile.
                  Iar cutia e legatã de motor,nu?


                  Salut, da e vorba defapt de senzor. A zis ca initial il vom curata si ulterior daca nu merge il schimbam. Imi aparea eroare pe tester de la el.
                  Cutia e legata de motor si e o manopera mai ampla pt schimbarea ei, asa mi-a zis mecanicul si defapt cam toata lumea cu care am discutat despre buburuza mea mica si indesata )

                  Sa ne auzim cu bine. Salutari.


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • Daca mecanicul are ce-i trebuie nu e dracu' chiar atât de negru cu datul cutiei jos.
                    Calandrul,jugul sau cum i-o mai zice e gândit sa fie dat jos, cu motorul si cutia montate.
                    Apoi urmează desfacerea si schimbarea propriu zisa..
                    Ce e drept e ca se lasă cu foarte multa surubareala,nu ma apuc sa enumăr. Am un amic ce are service auto multimarca si am văzut acolo operația asta de la cap la coada.
                    Durează cam o zi plină ,daca a mai facut si stie pașii operațiunii. Daca nu,aia e, durează pana se termina...

                    Comment


                    • Originally posted by DETHAVE View Post
                      Daca mecanicul are ce-i trebuie nu e dracu' chiar atât de negru cu datul cutiei jos.
                      Calandrul,jugul sau cum i-o mai zice e gândit sa fie dat jos, cu motorul si cutia montate.
                      Apoi urmeazã desfacerea si schimbarea propriu zisa..
                      Ce e drept e ca se lasã cu foarte multa surubareala,nu ma apuc sa enumãr. Am un amic ce are service auto multimarca si am vãzut acolo operaia asta de la cap la coada.
                      Dureazã cam o zi plinã ,daca a mai facut si stie paii operaiunii. Daca nu,aia e, dureazã pana se termina...


                      Tipul la care cel mai sigur am sa ma duc, adica cel de care am zis mai sus, are elevator super profi, chiar daca locatia e un garanj putintel mai mare. Scule din nou, pare la prima vedere foarte bine dotat. Nu stiu daca o sa dureze o zi plina de munca, pt ca daca ar fi asa, 450 lei manopera e foarte putin pt o zi de munca. Iti dai seama ca in 8-10h poate sa faca de cateva ori mai mult daca are de lucru. In fine. Vedem saptamanile astea ce si cum Astept niste bani sa vina de la cineva si ii dau drumul la reparatie.
                      Seara buna!


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • La mine a durat fix două zile desfăcut tot când am schimbat distribuţia. A rămas doar blocul motor cu pistoanele şi chiuloasa. În rest mi-au dat jos fiecare piesă şi au spălat-o curăţat-o uns-o şamd. Fără elevatoare şi scule profi. Două cricuri nişte chei, o macara. Diferenţa au făcut-o cei doi băieţi care chiar ştiau ce fac. A durat atâta că nici nu s-au grăbit, au şi stat să-mi explice ce şi cum şi pe unul îl tot chemau ba unii, ba alţii să le monteze ba o distribuţie ba te miri ce altceva pe la motoare la alte service-uri. Cum nu era grabă deloc i-am lăsat să-şi caute de alte treburi ce le aveau. Doar la montat nu s-au întrerupt chestie ce a durat maxim 2h să pună totul la loc. Şi da, am avut baie, cutie, ambreiaj, totul dat jos şi inspectat, curăţat reparat dacă a fost cazul şi pus deoparte.

                        Cum zice şi DETHAVE, da, se dau alea jos pentru că ÎS GÂNDITE să fie date jos. Nu vă mai uitaţi atâta la ce scule profi au unii că nu aia contează. Ziceam în alt topic de problema cu alternatorul, aia m-a prins pe nepregătite în Sibiu şi deşi aveau scule şi elevatoare mega profi m-au ţinut cu tigaia desfăcută 5 zile plus mi-au desfăcut compresorul şi golit clima. Ăsta de care ziceam cu distribuţia (e din Timişoara tipul) a reuşit să-mi desfacă tot motorul fără să se atingă de climă. Cu două cricuri.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • Esso Gear Oil MB 317

                          Buna seara colegi, http://www.mbforumas.lt/images/fbfil...Oil_MB_317.pdf
                          ”Outstanding low temperature fluidity which reduces wear at start-up (SAE 80W-90)
                          Applications
                          Manual transmissions requiring a fluid approved against MB 235.10.”
                          Internet-ul asta mi-a facut creierul praf. Deci, pana la urma trebuie 80W-90? O sa incerc si varianta asta sa vad ce se intampla.
                          No malfunction

                          Comment


                          • Originally posted by georgealinel View Post
                            Bravo Gonzo. Ce era defect? Placa, discul, rulmentul?
                            Raspund cam tarziu, scuze....Mi-au spus ca placa si volanta aratau cam albastre ???? nu am inteles asta, m-am uitat la ele si nu am vazut culoarea ....au zis ca arata de parca a facut numai liniute masina. Cert este ca acum merge perfect.

                            Comment


                            • Multumim pentru raspuns, nu e tarziu pentru mine, eu inca nu am schimbat kit-ul de ambreiaj. Vreau sa vad cat tine. Dar cum se face ca cei din service au vazut albastreala de pe volanta si de pe placa iar tu nu ai vazut-o? Banuiesc ca nu ai facut liniute cu masina. La Vaneo se da jos motorul pt schimb volanta, disc, placa, rulment? Cat a costat manopera?
                              No malfunction

                              Comment


                              • Am Vaneo 1,7 CDI cutie automata. Nu stiu daca de la cutie este sau de la altceva. La relanti, se opreste motorul sau se ineaca si scoate fum alb. Dupa pornire de pe loc, merge normal, trage normal. Doar la relanti am problema. A avut careva experiente de acest gen si cum a rezolvat?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF