Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilatorul de rãcire merge încontinuu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ventilatorul de rãcire merge încontinuu

    Salut.
    Am un C 180 din 2004, automat.
    Astãzi dimineața l-am pornit, si imediat a pornit si ventilatorul de racire( erau -1°C), m-am speriat, opresc motorul, se oprește și ventilatorul. Când pun contactul sã repornesc am așteptat puțin, a pornit ventilatorul, iau contactul se oprește. În fine , pornesc ( pornește si ventilatorul) am mers la electrician, l-am pus pe tester, ce sa vezi, nici o eroar în afarã de srs, (airbag de la pasager, tipic la Mercedes ).
    Concluzia mea : ventilatorul merge când are curent, adica doar cu contactul pus, nu cum am auzit pe la alții ca nu se mai oprește, al meu se oprește . Și nimeni nu știe ce sã îmi zicã de ce face așa.
    Întrebarea mea : ma puteți ajuta? 😭, Sfaturi, dacã ați mai pãțit așa ceva??

  • #2
    Salut, de obicei in acest caz este de vina termocupla cea care cuplaza releul sau poate fii chiar releul .Eu am patit, sa ramana cuplat si dupa ce am scos cheia si a bolit bateria . Nu pe MB.

    Comment


    • #3
      Salut!
      De regula din cauza sondei de temperatura defecte, a unei mufe a sondei defecta sau necorespunzatoare sau a unei defectiuni a cablurilor electrice ale sondei(scurt circuit sau intrerupere a cablurilor) apare fenomenul asta...calculatorul simte ca nu-i in regula ceva si porneste gmv-ul ,preventiv.

      Comment


      • #4
        SRS aprins nu e tipic pt Mercedes, mai ales ca atat timp cat e aprins sistemul nu asigura siguranta in functionare.
        In 2004 nu cred sa mai existe termocuple.

        Eroare trebuie sa ai, de obicei pe SAM-ul fata sau pe clima, ceva legat de senzorul de presiune de la clima, daca nu e rupt unul dintre firicele subtiri de la ventilator ( se rup undeva in zona pasjului rotii ) sau vre-o siguranta a calculatorului de motor arsa.
        Last edited by cl600; 12-08-2016, 22:30 PM.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Salut, dupã ce am pus testerul nu apare nici o defecțiune în afarã de SRS , care sta aprins si in bord. Motorul se încãlzește normal la 90 grade, cãldurã și rãcire funcționeazã normal, am scos mufa de la bulb , nu se oprește. Funcționeazã electroventilatorul doar cu contactul pus.
          Mâine o sã verific si siguranțele si revin cu detalii. Dacã nici așa , o sã încerc cu alt ventilator.
          Va mulțumesc oricum de sfaturi.

          Comment


          • #6
            Sal, ai grija ce tester pui. Am pus si eu unu de la de 50/verificarea.Dupa el masia mea era aproape nou nota, dar alta e trb cu Star, pe la nr 10 i am zis sa nu si mai raceascu gura degeaba. La tine e problema ca gmv primesti din releu curent non stop , gaseste mufa si mergi pe ea invers mufa-releu-senzor(cablaj)

            Comment


            • #7
              Originally posted by ionutantonio View Post
              Sal, ai grija ce tester pui. Am pus si eu unu de la de 50/verificarea.Dupa el masia mea era aproape nou nota, dar alta e trb cu Star, pe la nr 10 i am zis sa nu si mai raceascu gura degeaba. La tine e problema ca gmv primesti din releu curent non stop , gaseste mufa si mergi pe ea invers mufa-releu-senzor(cablaj)
              Omule, mai sus am scris pt tine si pt oricine este interesat, releu, termocupla nu mai exista la Mercedes de mult, de foarte mult timp.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Am rezolvat problema. Unul din firele subțiri care fac legãtura între mufa electroventilatorul si computer era întrerupt undeva. Curios este ca nu da nicãieri pe niciun soft tester.
                Mi-am dat seama de asta dupã ce am schimbat, senzor de temperatura, electroventilator, senzor de presiune la radiatorul AC.

                Comment


                • #9
                  Salut . . .si la mine sta becul la apa aprins si merge ventilatorul incontinuu . . .daca stie cineva ce poate fi de vina , un C klasse , benzina din 98" motor de 1998 . . .

                  Comment


                  • #10
                    Pai daca e aprins becul la apa ori nu ai apa ori senzorul din vas e defect ori cablajul de la sensor intrerupt.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by merc 220 View Post
                      Pai daca e aprins becul la apa ori nu ai apa ori senzorul din vas e defect ori cablajul de la sensor intrerupt.
                      Am scos mufa de la sonda de pe vasul de expansiune si se aprinde in bord becul de la spritiera de parbriz !!! . . .nu mai inteleg nimic ! Am inlocuit senzorul de temperatura apa si niciun rezultat , becul la apa tot aprins e si ventilatorul merge incontinuu ! . . .

                      Comment


                      • #12
                        Salut colegi o problema asemănătoare am și eu ,am făcut un scurt la remorca pe poziție și din acel moment a pornit ventilatorul pe poziția 1 țin să menționez că nu am nicio eroare pe testat și nicio siguranță arsa ce as mai putea verifica mersi

                        Comment


                        • #13
                          am patit ceva asemanator- se stricase releul de la ventilator care comanda cele 2 faze ale ventilatorului si mergea tot timpul pe treapta 1. Din pacate rezolvarea a fost inlocuire releului cu tot cu ventilator (ca is cumva incorporate din cate am inteles eu)

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF