Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pompa extragere Combustibil si ulei

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pompa extragere Combustibil si ulei

    Salutare colegi ! Utilieaza cineva o astfel de pompa sau ceva asemanator ? Cele profesionale cum sunt in Service-URI sunt exagerat de scumpe , dar as vrea sa îmi ușurez si eu munca cu schimbatul uleiului . Se merita ? Este fiabila ? Face față ? http://www.sculemag.ro/pompa-ulei-bgs-9910 . Sper ca nu se va considera reclama , doar ca nu pot atașa imagine , screenshot deoarece îmi arată ca extensia nu este permisă . Mulțumesc anticipat .

  • #2
    Salut!
    Am folosit eu una pentru schimb ulei cutie de viteze manuala.Merge foarte bine.Problema e 'cum o lamuresti' sa traga uleiul din baie? Cele de service au sonda subtire si metalica..

    Comment


    • #3
      Pentru a scoate si a pune ulei in cutia de viteze sau diferential este buna, dar in opinia mea pentru uleiul de motor nu este ok deoarece nu extrage tot si mai ales mazga sau depunerile din baia de ulei daca este cazul. Tot metoda clasica este mai buna pentru schimbul uleiului de motor, plus ca uleiul uzat trebuie predat unei societati autorizate, nu poate fi aruncat la gunoi, iar manopera de schimb al uleiului costa putin40-60 de lei.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Cam asta incercam si eu sa explic...

        Comment


        • #5
          Originally posted by Crazyady View Post
          Pentru a scoate si a pune ulei in cutia de viteze sau diferential este buna, dar in opinia mea pentru uleiul de motor nu este ok deoarece nu extrage tot si mai ales mazga sau depunerile din baia de ulei daca este cazul. Tot metoda clasica este mai buna pentru schimbul uleiului de motor, plus ca uleiul uzat trebuie predat unei societati autorizate, nu poate fi aruncat la gunoi, iar manopera de schimb al uleiului costa putin40-60 de lei.


          Sent from my iPhone using Tapatalk
          La reprezentanta la Autoklass cel putin , uleiul la motor il trag pe sus nu pe la baie ....de ce oare ?!
          Asa stiam si eu ca metoda clasica e cea mai buna.

          Comment


          • #6
            Pai..pentru viteza,cred.S-apoi trebuie sa traiasca din ceva(ma refer la uzura prematura samd).Si in nici un caz cu o pompa de transfer(cum e cea din poza).E speciala,din toate punctele de vedere.

            Comment


            • #7
              Depinde de mecanic probabil la Autoklass Sud dau uleiul jos pe la buson.


              Sent from my iPhone using Tapatalk

              Comment


              • #8
                Aceeasi curiozitate am avut-o si eu asa ca i-am intrebat pe mecanicii care s-au ocupat de reviziile masinii mele. Au spus ca prefera sa scoata uleiul din motor "pe sus" din doua considerente:
                - rapiditate (implicit comoditate caci nu trebuie sa urce masina pe elevator si sa desfaca scutul );
                - busonul de golire este prins pe baia de ulei care la modelele mai noi este confectionata din material plastic astfel ca la reinfiletare pot aparea unele efecte nedorite.
                http://www.w204.ro

                Comment


                • #9
                  Efecte nedorite apar...daca are Gica mana grea. E-adevarat ca-i mai rapid pe sus,dar,din punctul meu de vedere,cand o ridici pe elevator mai vezi un burduf ciupit,o bucsa latita, una-alta. Si curge si tot cleiul din baie. In fine...fiecare cum stie,cum poate si cum apuca.

                  Comment


                  • #10
                    ca si pompa eu mi-am luat de pe ebay o pompa de 7 atmosfere, 5l/minut, 12 V cu diafragma, i-am pus un furtun catre un bidon si o tija pe care o bag pe joja in motor.
                    Pompa m-a costat 15dolari cu transport gratis si a ajuns in 1.5luni.

                    ex:

                    Find many great new & used options and get the best deals for DC 80w 12v 0142 Motor High Pressure Diaphragm Water Self Priming Pump 5.5l/min at the best online prices at eBay! Free shipping for many products!


                    Poti incerca

                    Comment


                    • #11
                      Si cu mazga si mizeria din baie ce faci? O amesteci cu uleiul nou? [emoji38][emoji38][emoji38]


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Pompa asta e destul de puternica si cam poate suge tot ce e in baie.
                        Marjoritatea mizeriei e in filtru si pe ala il schimbi. Asta e rolul lui sa filtreze mizeria

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazyady View Post
                          Depinde de mecanic probabil la Autoklass Sud dau uleiul jos pe la buson.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk
                          Si la Autoklass Sud e la fel ....

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by racataian View Post
                            Pompa asta e destul de puternica si cam poate suge tot ce e in baie.
                            Marjoritatea mizeriei e in filtru si pe ala il schimbi. Asta e rolul lui sa filtreze mizeria
                            Si daca majoritatea mizeriei e in filtru pilitura si mazga de la fundul baii de ulei crezi ca nu e suficienta sa contamineze noul ulei?!?La toate masinile ce le-am avut/am fac singur cu manauta mea schimburile exceptie doar cand era garantia si vad ce iese din motor!Lucrul bine facut e cel clasic si punct!
                            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                            Comment


                            • #15
                              Eu sunt de parere ca uleiul din motor sa se schimbe prin desfacerea busonului de golire. Introducerea uleiului o poti face cu aceasta pompa. Daca ai service, achizitioneaza una profesionala, pe aer comprimat.
                              Revizii si reparatii instalatii climatizare auto si casnice.
                              Reparatii frigidere, congelatoare, lazi si vitrine frigorifine.
                              Onorez comenzi si in Bucuresti
                              Tel. 0736375626 Marian

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF