Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutiile de viteze automate

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by optik View Post
    Schimba solenoidul convertizorului+adaptatia.Este totul discutat pe forum de foarte multe ori.
    Ok!multumesc mult de tot!o întrebare mai am cam cat ar costa cu manopera cu tot?!(aprox)si se poate defecta altceva daca mai merg cu ea asa?pana merg in tara?si unde imi recomandați sa le schimb?am schimbat uleiul in austria aici dar nu mi-a plãcut cum sa lucrat la mașina,si am dat 380€...

    Comment


    • Originally posted by Crisancrs View Post
      Ok!multumesc mult de tot!o întrebare mai am cam cat ar costa cu manopera cu tot?!(aprox)si se poate defecta altceva daca mai merg cu ea asa?pana merg in tara?si unde imi recomandați sa le schimb?am schimbat uleiul in austria aici dar nu mi-a plãcut cum sa lucrat la mașina,si am dat 380€...
      Din cauza asta sufera convertizorul ( pe care n-ar fi rau s-al revizionezi la km pe care ii ai ).Mergi fara grija pina vei pleca in tara.Solenoidul costa sub 60 euro.De manopera nu pot sa-ti spun nimic , fiindca depinde de la meserias la meserias.

      Comment


      • Originally posted by optik View Post
        Din cauza asta sufera convertizorul ( pe care n-ar fi rau s-al revizionezi la km pe care ii ai ).Mergi fara grija pina vei pleca in tara.Solenoidul costa sub 60 euro.De manopera nu pot sa-ti spun nimic , fiindca depinde de la meserias la meserias.
        Ok!multumesc mult!imi recomandați un mecanic bun in tara?chiar nu stiu pe nimeni bun la asa ceva,am crezut ca gasesc aici dar vad ca nu,Menționez ca șeful la atelierul ala asa bun de aici din Viena dupa ce i-am zis ca vreau sa schimb uleiul im cutie si sa ii fac o revizie la cutie pt ca ceva nu imi place la ea,adica șocul ala,si mici trepidații câteodatã,plus ca mai vibra si cand stãteam pe loc in D sau R,a mers cu mașina in probe si a zis ca,cutia schimba perfect normal si ca e de la ulei si suporti) am schimbat uleiul,cu filtru,garnitura...si suportul de la cutie si cei de la motor,tremuratul acela pe loc a dosparut,dar șocul ala la treapta 1 nu,si câteodatã cand face șocul ala apar si niște vibrații,.eu sunt din HUNEDOARA de paste o sa merg in tara si as vrea sa merg la cineva sa rezolv problema....aici am platit 700€ pt tot ce mi-a facut si nu prea am rezolvat nimic....Multimesc mult inca odata!

        Comment


        • Buna tuturor! As vrea sa stiu daca exista un site sau asa ceva, unde, daca introduc seria la sasiu, sa imi arate ce benzina sa folosesc, ulei motor, ulei cutie, piese, etc. Exemplu: WDB 2100371A258022, ulei cutie?

          Comment


          • Nu cred ca exista


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • Totusi, cred ca ar trebui sa fie, din moment ce atunci cand comanzi o piesa, te intreaba ce serie de sasiu ai. Apropo de postul meu de mai inainte, are idee cineva ce ulei de cutie este recomandat pentru seria de saisu indicata mai sus?

              Comment


              • Am uitat sa mentionez ca masina este un mercedes e230 din 1996, benzina, cutie de viteze automata.

                Comment


                • 722.6

                  Buna seara !



                  Cand te intreaba de VIN atunci cand comanzi piese, aia nu se dau de nebuni pe net, ci cauta in bazele de date puse la dispozitie de colaboratori si pentru care se plateste intr-un fel sau altul. Sau, daca stii ce cutie ai, cauti in lista bevo, vezi mai jos:


                  Die Mercedes-Benz Betriebsstoff-Vorschriften zeigen eine Übersicht der Anforderungen der im Fahrzeug benötigten Betriebsstoffe und der empfohlenen Produkte. Betriebsstoffe sind alle zum Betrieb eines Mercedes-Fahrzeugs / Aggregats erforderlichen Flüssigkeiten bzw. Schmiermittel z.B. Kraftstoff, Motoröl, Getriebeöl, ATF, Bremsflüssigkeit, Kühlmittel, Scheibenwaschmittel, etc.



                  Poti totusi sa-ti platesti dreptul de a rascoli in EPC-ul original Mercedes, asa cum am facut eu. Care EPC, la VIN-ul masinii tale, zice ca este posibil sa vina cu doua tipuri de automata. Cea veche, care in cazul tau se cheama 722.440, sau cea noua, 722.6 W5A330. Probabil este cea noua, si in aceasta situatie, seria ei completa ar trebui sa fie asta: 722600 00 138235.


                  Conform cautarilor mele de circa 30 de secunde, se pare ca la cutia asta, uleiul OEM Mercedes se cheama A001 989 21 03. Cum nu trebuie neaparat sa ma iei in serios, bevo zice ca la cutia 722.6 trebuie ulei din grupa 236.14:



                  Ulei 722.6 cod 236.14.JPG




                  Acum, ca e clara grupa, producatorii de ulei care se incadreaza in aceasta grupa sunt urmatorii, cu indicativul corect indicat la fiecare dintre ei:


                  Ulei 722.6 cod 236.14, toti producatorii agreati.JPG




                  Cu mentiunea ca 722.6 este gestionata electronic si poate face stres si din acest motiv. Detalii despre 722.6 mai jos, 93 de pagini:









                  Dragos

                  Comment


                  • Multumesc pentru raspuns Heavy D. Mai detin cartea service de la masina si acolo zice ca e 722.6. Am masina din 2008 si inca nu i-am facut niciodata schimbul de ulei la cutie. Adevarul e ca nu circul asa de des cu ea. Am observat de ceva vreme (vreo 3 luni) ca uneori schimba vitezele smucit dar nu totdeauna, iar cateodata trebuie sa accelerez pana pe la 3400 ture (pe drum drept) ca sa schimbe vitezele.Inainte schimba pe la vreo 2000 si schimba lin. Am vrut sa masor nivelul de ulei dar in loc de joja este un dop.

                    Comment


                    • As dori o parere daca ar fi bun uleiul SWAG cu codul 10 92 9449. Cei de la
                      http://www.autopieseonline24.ro mi l-au recomandat.

                      Comment


                      • Am gasit pe net un buletin despre transmisia 722.9 (7G-TRONIC). Nu stiu daca a mai fost postat sau nu dar il pun si eu.
                        Attached Files
                        No malfunction

                        Comment


                        • transplant de motor si cutie HELP!

                          Salut!Am mare nevoie de o mina de ajutor... detin un w124 din 1994 break cu motor 2.5 d de 113hp si cutie automata datorita uzurii motorului si al cutiei am decis sa achizitionez un w202 1997 c250 td tot automat 150hp de anglia pt transplant.din cite a am inteles motorul este acelasi avind suplimentar turbo dar noua cutie nu am idee daca o sa se potriveasca si v-as ruga sa_mi dati orice sfat sau indicatie daca se poate eventual si pe cineva din BUCURESTI care s-ar pricepe la asa ceva...

                          Comment


                          • Salutare.
                            Am si eu o intrebare, urmeaza sa bag masina mamei in service un w210 e230 cu cutie automata cu 5 trepte deoarece are probleme la rece nu schimba deloc.
                            Meseriasul a spus trebuie schimbate oringurile de prin cutie care nu ar mai tine presiunea si convertizorul(masina smuceste un pic la cuplare).
                            Problema persista de iarna trecuta la rece pur si simplu nu schimba dupa ce se incalzeste merge foarte bine, vara nu apare aceasta problema doar in sezonul rece.
                            Am schimbat uleiul de 2 ori in acest an dar se pare degeaba.
                            Ce parere aveti, e obligatoriu sa schimbi si convertizorul daca umbli la oringuri?
                            Seara buna.

                            Comment


                            • Salutare!
                              Am o problema mare..Mă aflu in concediu la Bansko Bulgaria si cutia de viteze automata de la masina face niste mari figuri.
                              Este vorba despre un E320 2003 WDB211026...
                              Acum ceva timp intrase in limp mode din cauza erorii "cutie patinata". A intrat si a 2-a oară după ce fusese ștearsă eroarea, presupun din cauza modului necorespunzător in care fusese condusă de persoana căreia o împrumutasem. După ce am luat înapoi masina, condusă corect circa 2000 de km nu a mai fost nici o problema.

                              Acum , după 900km de mers ireprosabil de odata a început sa patineze in treapta a 4-a in cursul unei depasiri (kick down)..Apoi lasand-o ușor s-a recuplat in treapta a 4-a..Dar nu a mai schimbat din aceasta treapta, rămânând blocată inclusiv pe secvențial.
                              Ajungând la un deal , am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul si cuplează corect treapta 1 dar in 20-30 metri se decuplează. După oprirea si repornirea motorului face la fel.

                              Exista vreun coleg care sa cunoască ce problema ar putea avea?
                              Are cumva cineva un nr de telefon actual al colegului "automaticul"?
                              Multumesc anticipat. Sper sa fie o solutie sa pot sa ajung acasă cu dansa. Nr meu de telefon este 0752171771 si accept orice idee

                              Comment


                              • Originally posted by georgealinel View Post
                                Am gasit pe net un buletin despre transmisia 722.9 (7G-TRONIC). Nu stiu daca a mai fost postat sau nu dar il pun si eu.
                                Se refera doar la prima generetie VGS1, 2004-2005. Multe din ele au murit deja iar cele ramase au placa/blocul hidraulic schimbate ( inclusive software-ul).








                                Originally posted by boggy_fox View Post
                                Salutare!
                                Am o problema mare..Mă aflu in concediu la Bansko Bulgaria si cutia de viteze automata de la masina face niste mari figuri.
                                Este vorba despre un E320 2003 WDB211026...
                                Acum ceva timp intrase in limp mode din cauza erorii "cutie patinata". A intrat si a 2-a oară după ce fusese ștearsă eroarea, presupun din cauza modului necorespunzător in care fusese condusă de persoana căreia o împrumutasem. După ce am luat înapoi masina, condusă corect circa 2000 de km nu a mai fost nici o problema.

                                Acum , după 900km de mers ireprosabil de odata a început sa patineze in treapta a 4-a in cursul unei depasiri (kick down)..Apoi lasand-o ușor s-a recuplat in treapta a 4-a..Dar nu a mai schimbat din aceasta treapta, rămânând blocată inclusiv pe secvențial.
                                Ajungând la un deal , am tras pe dreapta, am oprit si repornit motorul si cuplează corect treapta 1 dar in 20-30 metri se decuplează. După oprirea si repornirea motorului face la fel.

                                Exista vreun coleg care sa cunoască ce problema ar putea avea?
                                Are cumva cineva un nr de telefon actual al colegului "automaticul"?
                                Multumesc anticipat. Sper sa fie o solutie sa pot sa ajung acasă cu dansa. Nr meu de telefon este 0752171771 si accept orice idee
                                Dupa cum ti-ai dat seama deja, persoana respective ( dansa/u) nu a fost cauza limp mod-ului initial. Probabil vre-o Revizie gresita sau lipsa ei, mai degraba.

                                Oricum ai conduce cutia ta, nu o poti face sa alunece - transmisia puterii nu se face prin ambreiaje.

                                Aluneca doar atunci cand ramane fara ulei sau cand pierde presiune pe undeva.

                                Gasesti o cutie pe acolo si o schimbi sau iei o platforma.
                                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                                www.mbretrofit.ro

                                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF