Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W203 Senzor presiune admisie?!?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W203 Senzor presiune admisie?!?

    Salut,

    Vin la voi cu o problema pe care am semnalat-o si sunt putin nedumerit.
    Am un w203 C180 Kompressor si s-a aprins martorul engine check la bord.
    Initial am verificat si era o mufa care nu era clipsata complet (dupa ce am cautat pe net am aflat ca se numeste senzor presiune admisi sau MAP). Un timp a disparut aceasta problema, dar acum a reaparut.
    Daca scot aceasta mufa se stinge engine check insa motorul nu merge "rotund" iar la reveniri de acceleratie relanti turometrul scade aprox pana la 500 de turatii si dupa aceea revine.

    Legat de acest senzor care era cu mufa scoasa, el se afla pe galeria de admisie. Ce mi s-a parut ciudat este ca acest senzor nu patrunde in galerie...
    Fiind o masina adusa din Germania mi-a zburat gandul sa nu fie "preparata pentru vanzare" si sa fie schimbat ceva...

    Atasat am pus si poze cu acest senzor.


    In viitorul apropriat o sa merg la o diagnoza Star pentru mai multe detalii.
    Pana voi face acest lucru o sa va rog sa ma ajutati cu niste detalii daca se poate.

    Multumesc anticipat.
    Attached Files

  • #2
    In 'tevusca' senzorului se infige un furtunel, care sta infipt la randul lui undeva in traseul admisiei.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut,

      Multumesc pentru raspuns.
      Totusi m-am uitat si nu am gasit nici un furtunas in apropiere sau sa aiba loc.
      Un user care are un c180 sau c200 kompressor ma poate ajuta cu niste informatii sau niste poze? Am cautat pe net si nu am reusit sa gasesc nimic.

      Multumesc.

      Comment


      • #4
        Anyone???

        La diagnoza Star sunt doua coduri P200A si P2029...
        Am incercat sa gasesc pe net si o diagrama care ma poate ajuta dar fara succes...

        Comment


        • #5
          Am aceiasi problema , c200 kompressor, am senzorul pe admisie si nu are nimic infipt in el, mai exista un senzor MAP CARE ESTE INFIPT IN ADMISIE IN DREAPTA JOS CUMNPRIVESTI MOTORUL, poate ma ajuta si pe mine cineva cu un raspuns referitor la traseul furtunaselor

          Comment


          • #6
            dragi baieti pasionati si proprietari de MB referitor la senzorul ala care sta in "aer" pare a nu fi nici o problema cu el. Mi-am batut capul cu el pana intr-o zi cand m-am dus la niste prieteni care comanda piese cu gandul ca voi gasi la ei o schema ceva. Ghinion nu am gasit nimic , in programul lor pe codul de la senzor dadea 2 chestii si anume 1 Senzor presiune admisie si 2 senzor presiune atmosferica . atata timp cat senzorul ala trebuie sa citeasca presiunea atmosferica nu este clar ca nu trebuie conectat nicaieri?

            Comment


            • #7
              senzorul de presiune din admisie este identic , are acelasi cod doar ca este prins pe admisie mai jos spre baie , este infipt acolo, cel putine asa este la mine c200 w203 2002 kompressor

              Comment


              • #8
                Originally posted by Oveto View Post
                senzorul de presiune din admisie este identic , are acelasi cod doar ca este prins pe admisie mai jos spre baie , este infipt acolo, cel putine asa este la mine c200 w203 2002 kompressor
                Regulile de postare!

                https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                Comment


                • #9
                  P2029

                  Buna ziua.

                  La masina mea un c180K benzina 2002, imi apare eroarea P2029 asta pe o diagnoza delfi cu mesajul semnal senzor viteza. De cand mi-a aparut acesta eroare masina se comporta fosrte ciudat la drum lung, adica sub 3000 de turatii cand incerc sa o accelerez parca se ineaca, merge in suturi, si chiar daca trec de 3000 tot foarte lenesa. Am mai observat cand stau la stop, cateodata scade din turatie. Mentionez ca trebuie sa schim somda lambda inainte de catalizator.
                  Va multumesc pentru ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by H3F View Post
                    Salut,



                    Vin la voi cu o problema pe care am semnalat-o si sunt putin nedumerit.

                    Am un w203 C180 Kompressor si s-a aprins martorul engine check la bord.

                    Initial am verificat si era o mufa care nu era clipsata complet (dupa ce am cautat pe net am aflat ca se numeste senzor presiune admisi sau MAP). Un timp a disparut aceasta problema, dar acum a reaparut.

                    Daca scot aceasta mufa se stinge engine check insa motorul nu merge "rotund" iar la reveniri de acceleratie relanti turometrul scade aprox pana la 500 de turatii si dupa aceea revine.



                    Legat de acest senzor care era cu mufa scoasa, el se afla pe galeria de admisie. Ce mi s-a parut ciudat este ca acest senzor nu patrunde in galerie...

                    Fiind o masina adusa din Germania mi-a zburat gandul sa nu fie "preparata pentru vanzare" si sa fie schimbat ceva...



                    Atasat am pus si poze cu acest senzor.





                    In viitorul apropriat o sa merg la o diagnoza Star pentru mai multe detalii.

                    Pana voi face acest lucru o sa va rog sa ma ajutati cu niste detalii daca se poate.



                    Multumesc anticipat.


                    Senzorul din poza la care faci referire este senzorul de presiune atmosferica si se afla montat pe carcasa filtrului de aer in partea dreapta cum te uiti la motor ca sa fim exacti. Are rolul de a masura presiunea atmosferica. Prin el calculatorul stie la ce altitudine se afla si modifica harta de injectie a combustibilului in consecita. (Adica daca esti sus la munte cu masina unde aerul este mai rarefiat si este alta presiune atmosferica decat la campie de exemplu).



                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by tudors View Post
                      Buna ziua.



                      La masina mea un c180K benzina 2002, imi apare eroarea P2029 asta pe o diagnoza delfi cu mesajul semnal senzor viteza. De cand mi-a aparut acesta eroare masina se comporta fosrte ciudat la drum lung, adica sub 3000 de turatii cand incerc sa o accelerez parca se ineaca, merge in suturi, si chiar daca trec de 3000 tot foarte lenesa. Am mai observat cand stau la stop, cateodata scade din turatie. Mentionez ca trebuie sa schim somda lambda inainte de catalizator.

                      Va multumesc pentru ajutor.


                      Salut, ai verificat actuatorii axelor cu came daca au ulei in mufe? Este o problema foarte des intalnita. Este posibil sa ai ulei pe instalatia electrica pana in calculatorul masinii si sa iti influenteze / afecteze citirea parametrilor masinii, implicit si pe cea a senzorului de viteze.
                      La fel verifica si mufele sondelor lambda daca au ulei in ele.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Crazyady View Post
                        Salut, ai verificat actuatorii axelor cu came daca au ulei in mufe? Este o problema foarte des intalnita. Este posibil sa ai ulei pe instalatia electrica pana in calculatorul masinii si sa iti influenteze / afecteze citirea parametrilor masinii, implicit si pe cea a senzorului de viteze.
                        La fel verifica si mufele sondelor lambda daca au ulei in ele.


                        Sent from my iPhone using Tapatalk
                        Am sa verific in weekend. E posibil sa fie asa pentru ca au fost schimbati acei senzori si cine i-a schimbat nu a mai pus si acele capacele in mijloc pentru ca nu le-a avut, si a pus niste adeziv ceva si am vazut ca pe acolo scapa ulei, poate si din cauza asta ma gandesc.
                        Multumesc.

                        Comment


                        • #13
                          Daca au fost inlocuiti sigur ai ulei pe instalatia electrica! Verifica toate mufele daca au urme de ulei inclusiv cele ale calculatorului masinii.
                          Capacelele din mijloc se pot muta pe actuatorii noi destul de usor daca ii mai are persoana respectiva.


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF