Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea C180 kompressor w203

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Nu am rezolvat! Daca pun contactul de mai multe ori porneste mai bine! Cred ca se pierde presiunea in rampa!

    Comment


    • #17
      Salut ! Ai rezolvat cu pornirea ?

      Comment


      • #18
        Inca nu s-a rezolvat. Ideea e ca face aleatoriu. De vreo 2-3 saptamani pe frigul asta o ia la sfert. Tind sa cred ca e dus vreun senzor. Cand se mai incalzeste o sa incerc sa ajung la o diagnoza cu Star.

        Comment


        • #19
          Nu stiu daca influenteaza in vreun fel pornirea, dar in ultima perioada am observat un tipar in comportamentul masinii. Porneste la sfert de fiecare data cand fac drumuri scurte(1-2 km). Daca parcurg o distanta mai mare, opresc motorul si o las o perioada de 20-30 min oprita, la urmatoarea pornire invarte mai mult si se balbaie la pornire iar uneori imi aprinde check engine care ramane aprins. Pe tester universal imi da eroarea p0420, eficienta scazuta catalizator bank 1.Sa fie intr-adevar catalizatorul infundat sau doar sa nu mai lucreze cum trebuie. Se poate verifica prin demontarea lui de pe masina? Multumesc!

          Comment


          • #20
            Astazi am inlocuit senzorul de temperatura al lichidului de racire. La scoaterea lui nu a curs niciun strop de antigel.Mentionez ca in vasul de expansiune antigelul este la nivelul normal.Este normal ca nu a curs antigel deloc? Cum citeste senzorul temperatura la pornire daca el efectiv nu era in contact cu lichidul?

            Comment


            • #21
              Am reusit in cele din urma sa achizitionez un manometru pentru masurarea presiunii combustibilului.La punerea contactului pe treapta a 2 a presiunea urca pana la 3.2 bari dar instantaneu scade la 0.Dau la automat si de-abia cand presiunea ajunge la 3 bari masina porneste.Opresc motorul si presiunea scade la 0,nu ramane in rampa.Am filmat toata procedura,aveti mai jos link-ul.
              I have changed the fuel pump but nothing changed,hard starting is still present! Any opinion?The problem was solved by replacing the fuel filter with MANN WK...

              Am citit un post pe Mbworld.org unde un tip a avut aceeasi problema ca mine;iar problema era filtrul de benzina;a inlocuit filtrul cu unul original si totul a revenit la normal.Mentionez ca acum aproximativ 3000 km am inlocuit filtrul si am optat pentru unul Muller .Sa fie atat de prost incat sa provoace aceasta cadere de presiune?Multumesc!

              Comment


              • #22
                Muller sunt filtre italienesti calitate normala, dar nu cred ca filtrul este cauza problemei de pierdere a presiunii. Cu filtrul vechi aveai aceasta problema?


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #23
                  Cu filtrul vechi am mers foarte putin.Masina a fost adusa din Germania,cumparata de la samsar in Romania.Imediat dupa ce am luat-o am inlocuit toate consumabilele,printre care si filtrul de benzina.Acum ca stiu sigur ca problema este de la alimentare,am 2 variante: regulator presiune rampa sau filtru.Din ce am mai citit pe internet,vinovat de pierderea imediata a presiunii ar fi regulatorul din rampa de injectoare.Sper sa reusesc sa ii dau de cap pana la urma.

                  Comment


                  • #24
                    Inlocuit astazi regulator presiune din rampa si problema persista,scapa presiunea.O sa comand filtru benzina MANN,nu stiu daca el este pe original,dar vad ca are regulator de presiune integrat.

                    Comment


                    • #25
                      Intr-un final am reusit sa rezolv problema pornirii greoaie.Vinovat era filtrul de benzina.Inlocuit cu filtru MANN WK 720.Acum masina porneste foarte bine si se simte si o imbunatatire a acceleratiei.Multumesc!

                      Comment


                      • #26
                        Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema.[emoji1303]


                        Sent from my iPhone using Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Salut aceeasi problema am si eu, porneste greu sau chiar deloc la prima cheia iar la a 2 a o ia,sa fie de la filtrul de benzina, ideea ca aveam bosch si am us unul ieftineala acu 1 luna si in ultimul timp a inceput sa porneasca greu, masina e c180 95 kw 129 cp. mersi

                          Comment


                          • #28
                            Ca sa fii sigur cel mai bine e sa gasesti un service care dispune de manometru pt masurarea presiunii in rampa.La punerea contactului trebuie sa ai in jur de 3.5 bari iar cu motorul pornit 3.8 bari.Daca ai pus filtru ieftin ai toate sansele ca de acolo sa fie problema,probabil regulatorul de presiune din filtru este defect si scapa benzina in rezervor.Sfatul meu este sa pui filtru Mann chiar daca este putin mai scump.Eu am facut aceeasi prostie ca tine si foarte greu mi-am dat seama ca toate problemele erau din cauza filtrului de-abia schimbat.

                            Comment


                            • #29
                              multumesc frumos, asa o sa fac o sa iau filtru mann, e in jur de 250 de ron, iar ce am pus eu era 80 ( mare prostie am facut) .la fel ai patit sa ai rateuri si turatie instabila in momentul cand o pornesti? eu asa patesc zi de zi de cand o am ( bobine, bujii schimbate) posibil sa fie debitmetru?

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by mariantayla View Post
                                multumesc frumos, asa o sa fac o sa iau filtru mann, e in jur de 250 de ron, iar ce am pus eu era 80 ( mare prostie am facut) .la fel ai patit sa ai rateuri si turatie instabila in momentul cand o pornesti? eu asa patesc zi de zi de cand o am ( bobine, bujii schimbate) posibil sa fie debitmetru?


                                Referitor la filtrul de benzina poti pune Bosch, Knecht ( vin si pe original) sau Mann in ordinea aceasta fara sa ai probleme cu pierderea presiunii cum sunt cele ieftine. Oricum o mare parte din filtrele Mann acum sunt produse in Polonia la o fabrica de filtre Poloneza.
                                Legat de turatia instabila, iti recomand sa faci o diagnoza (preferabil cu Star) ca sa stii exact ce defect ai fiindca pot fi multe cauze care sa produca aceasta turatie instabila. Stima.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF