Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu porneste dimineata cand sunt temperaturi scazute

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cite am citit pe forumul asta despre cum se ajunge la electromotor nici nu vreau sa ma gandesc cit mi ar cere pe manopera sa moara mama lu Mercedes ca i dau foc tzac-pac !!!

    Daca tot desface si ajunge pe acolo,ce sa i mai curat ??? sau am gasit asta,se merita oare: http://www.pkwteile.de/stark/7491319 ???
    Last edited by colonelul; 02-16-2015, 22:25 PM.

    Comment


    • #32
      Salut,
      Am un W168 din 1999, A160 (benzina)75 kW, cutie manuala si am urmatoarele probleme
      -motorul porneste foarte greu la a 7-8a cheie mai ales cand este ger afara
      - dupa ce porneste si il opresc porneste din nou usor
      -se alimenteaza cu benzina cand dau la cheie se simte miros de benzina
      - am inlocuit uleiul filtru ulei, cand porneste motorul se aude normal nu lucreaza in 3 pistoane
      - am inlocuit bateria,bobina de inductie,bujii , aceiasi problema
      - am cumparat senzor de temperatura aer urmeaza sa il montez
      Posibil sa fie din releul de pornire?

      Comment


      • #33
        Salutare!
        La fel face si a mea. Problema e de la debitmetru....are acolo doi senzori din ceva material depus pe suport de sticla care in timp se exfoliaza.
        Am rezolvat problema cu spray pornire motor. Cu un puf o ia imediat din loc!

        Trimis de pe al meu GT-N7100 folosind Tapatalk

        Comment


        • #34
          Multumesc pentru informatie am luat un spray de pornire motor si porneste la sfert

          Comment


          • #35
            Buna seara baieti. Am si eu o problema care seamana deestul de mult cu spusele de mai sus.
            De cand a venit sezonul rece(-10) in Timisoara,am inceput si eu sa am o problema cu pornirea(am obs ca e ceva "normal" la modelul acesta). Respectiv,nu mai pornea la prima cheie,dar,la 2,max a 3 cheie,cu aceleratia la sfert,imi pornea imediat.Mentionez ca pe restul zilei nu mai aveam probleme,chiar daca lasam masina 3-4 ore nepornita,dupa pornea la prima cheie.
            Dupa 2 sap in care am pornit tot asa,a inceput sa imi faca figuri si dupa opriri pe timpul zilei(problema e ca nu reuseam sa o mai pornesc nici cum,decat cu un sock la baterie.)
            De 2 sap vremea aici s-a incalzit,adica sunt in jur de 5-10 grade,insa masina face exact la fel(inainte imi pornea lejer si la temp. de 0 grade),numai ca acuma am intampinat si alta problema,dimineata ii dau cheie,nu vrea,porneste abea pe la a 3-a,a4-a. Ma duc de ex la sala,dupa aprox. 1 h,1:30,iara porneste abea la a 3-a cheie. Bun nici-o problema,dar dupa ce porneste,o las 5-10 min sa se incalzeasca motorul,dar dupa 5 min,moare,si de acolo nici-o sansa sa mai porneasca(nici cu curent ,nici cu impins).
            Am lasat-o asa ~40 de min,i-am dat cheie,a trepidat putin dar a murit,i-am pus cablurile de curent si a pornit imediat. De data asta nu am mai lasat-o si am mers in continuu cu ea(la semafor tineam turatile la peste 2k.) ei bine dupa mers de 30 min in oras in continuu,masina cand am ajuns in parcare nu s-a mai oprit de loc(am lasat-o o ora sa mearga in continuu fara nici-o problema.)
            In octombire am schimat filtre,ulei,bujii,special pentru iarna. Ieri dupa patania de sus am fost la mecanic sa imi curete acele lamele de la debitmetru,mi-a curatat si aceleratia ,am crezut ca aia e buba.
            Azi dimineata la fel aceasi poveste,am lasat-o in parcare...
            Mentionez ca iarna trecut nu mi-a facut nici-o figura de genul,mi-a pornit chiar si la -5 grade fara probleme. (Mecanicul mi-a zis sa i-o duc din nou maine sa se uita la pompa de alimentare)
            Daca aveti ceva sfaturi ce ar putea fii as fii recunoscator.
            Last edited by TRK194; 02-10-2017, 21:11 PM.

            Comment


            • #36
              Salutare
              Vad ca iti pornste cand ii dai curent.
              Bateria este in toate mintile? Alternatorul incarca ?
              Ai pus-o la tester Star?

              Eu am scapat de problema cu pornitul din prima, schimband benzina. Porneste din prima de jumatate de an cu benzina de 100. Porneste din prima la -20.

              Sa isi dea colegii cu parerea. Eu sunt novice.

              Comment


              • #37
                Originally posted by TRK194 View Post
                Buna seara baieti. Am si eu o problema care seamana deestul de mult cu spusele de mai sus.
                De cand a venit sezonul rece(-10) in Timisoara,am inceput si eu sa am o problema cu pornirea(am obs ca e ceva "normal" la modelul acesta). Respectiv,nu mai pornea la prima cheie,dar,la 2,max a 3 cheie,cu aceleratia la sfert,imi pornea imediat.Mentionez ca pe restul zilei nu mai aveam probleme,chiar daca lasam masina 3-4 ore nepornita,dupa pornea la prima cheie.
                Dupa 2 sap in care am pornit tot asa,a inceput sa imi faca figuri si dupa opriri pe timpul zilei(problema e ca nu reuseam sa o mai pornesc nici cum,decat cu un sock la baterie.)
                De 2 sap vremea aici s-a incalzit,adica sunt in jur de 5-10 grade,insa masina face exact la fel(inainte imi pornea lejer si la temp. de 0 grade),numai ca acuma am intampinat si alta problema,dimineata ii dau cheie,nu vrea,porneste abea pe la a 3-a,a4-a. Ma duc de ex la sala,dupa aprox. 1 h,1:30,iara porneste abea la a 3-a cheie. Bun nici-o problema,dar dupa ce porneste,o las 5-10 min sa se incalzeasca motorul,dar dupa 5 min,moare,si de acolo nici-o sansa sa mai porneasca(nici cu curent ,nici cu impins).
                Am lasat-o asa ~40 de min,i-am dat cheie,a trepidat putin dar a murit,i-am pus cablurile de curent si a pornit imediat. De data asta nu am mai lasat-o si am mers in continuu cu ea(la semafor tineam turatile la peste 2k.) ei bine dupa mers de 30 min in oras in continuu,masina cand am ajuns in parcare nu s-a mai oprit de loc(am lasat-o o ora sa mearga in continuu fara nici-o problema.)
                In octombire am schimat filtre,ulei,bujii,special pentru iarna. Ieri dupa patania de sus am fost la mecanic sa imi curete acele lamele de la debitmetru,mi-a curatat si aceleratia ,am crezut ca aia e buba.
                Azi dimineata la fel aceasi poveste,am lasat-o in parcare...
                Mentionez ca iarna trecut nu mi-a facut nici-o figura de genul,mi-a pornit chiar si la -5 grade fara probleme. (Mecanicul mi-a zis sa i-o duc din nou maine sa se uita la pompa de alimentare)
                Daca aveti ceva sfaturi ce ar putea fii as fii recunoscator.
                Eu am avut aceeasi problema, inclusiv vara pornea la a 2-a, a 3-a cheie. Cand a inceput iarna pornea foarte greu, a 5-a, a 6-a cheie. Am schimbat filtrul de bezina si zilele urmatoare tot un pic mai greu a pornit. Insa intr-o zi a pornit la sfert. Apoi tot la a 2-a, a 3-a cheie. Cand, dintr-o data, intr-o zi a inceput sa porneasca la sfert. Practic, intr-o saptamana de cand am schimbat filtrul de benzina, a inceput sa porneasca normal. De fiecare data, insa, cand mi se intampla sa ajung pe rosu si sa si merg asa 10-15 km pana ajung sa alimentez, a doua zi porneste mai greu. Sper ca macar pe unii dintre voi sa va ajute.

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Nedved View Post
                  Salutare
                  Vad ca iti pornste cand ii dai curent.
                  Bateria este in toate mintile? Alternatorul incarca ?
                  Ai pus-o la tester Star?

                  Eu am scapat de problema cu pornitul din prima, schimband benzina. Porneste din prima de jumatate de an cu benzina de 100. Porneste din prima la -20.

                  Sa isi dea colegii cu parerea. Eu sunt novice.
                  Mecanicul a crezut si el ca bateria ar putea fi problema,dar dupa ce a vazut cum face cand incerc sa ii dau cheie,a spus ca nu e acolo buba.
                  La tester am dus-o in vara,la mercedes. Am o eroare in bord(senzorul de srs,care voiam sa mi-o anuleze,dar mi-au spus ca nu se poate decat prin inlocuirea senzorului care costa 550 de euro si m-am lasat pagubas)si i-am rugat sa imi fac un test complet. Masina in afara de acea eroare nu are nimic,motorul conform spuselor de la mercedes e impecabil si alte erori sau probleme nu par a fii.

                  Originally posted by mariussv View Post
                  Eu am avut aceeasi problema, inclusiv vara pornea la a 2-a, a 3-a cheie. Cand a inceput iarna pornea foarte greu, a 5-a, a 6-a cheie. Am schimbat filtrul de bezina si zilele urmatoare tot un pic mai greu a pornit. Insa intr-o zi a pornit la sfert. Apoi tot la a 2-a, a 3-a cheie. Cand, dintr-o data, intr-o zi a inceput sa porneasca la sfert. Practic, intr-o saptamana de cand am schimbat filtrul de benzina, a inceput sa porneasca normal. De fiecare data, insa, cand mi se intampla sa ajung pe rosu si sa si merg asa 10-15 km pana ajung sa alimentez, a doua zi porneste mai greu. Sper ca macar pe unii dintre voi sa va ajute.
                  Va multumesc amandourora de replay. La asta m-am gandit si eu,sa fie ori filtul de benzina ori pompa. Maine dimineata o duc la mecanic sa se mai uite odata.

                  Am pus video facut in seara aceasta cu problema : https://sendvid.com/lxaifuq5

                  Asa mi-a facut in jurul orei 7,am lasat-o asa si m-am intors la 11,a pornit la sfert de cheie(am ramas uimit),m-am plimbat in jur de jumatate de ora prin oras,am ajuns la un prieten la tigara,am lasat-o pornit 5 minute si a murit singura,am incercat sa o pornesc imediat,a inceput sa faca la fel ca in video,am lasat-o jumate de ora,a pornit cu aceleratia la jumate si am fugit acasa....
                  Last edited by TRK194; 02-11-2017, 01:31 AM.

                  Comment


                  • #39
                    // scuze de double-post

                    Comment


                    • #40
                      Salut!
                      In primul rand, schimba filtrul de benzina, posibil sa fie cel original. Verifica presiunea in rampa si, daca spui ca ti-a murit subit, verifica releul pompei de benzina(eventual il schimbi cu cel de la dezaburire luneta).
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by LauLaur View Post
                        Salut!
                        In primul rand, schimba filtrul de benzina, posibil sa fie cel original. Verifica presiunea in rampa si, daca spui ca ti-a murit subit, verifica releul pompei de benzina(eventual il schimbi cu cel de la dezaburire luneta).
                        Multumesc frumos pentru sfaturi.
                        Astazi cand a venit mecanicul sa mergem impreuna la service,nu a pornit,a incercat cumva sa o porneasca,si intr-un final,dupa cateva chei a pornit.
                        Am ajuns la service,si urma sa se uite la pompa de benzina si filtul de benzina,dar l-am rugat inainte de toate sa ne uitam la releu.
                        Am schimbat releul K7 cu cel de K10(cred ca este cel de calxon) si masina a pornit la sfert de cheie. Am lasat-o la el nepornita,afara,timp de 4-5 ore,fara sa umble nimeni la ea. M-am intors masina a pornit la sfert de cheie(a fost o satisfactie divina ) ) . Am fugit repede i-am facut plinul cu benzina de 100,si am iesit cu ea la drum. Am facut in jur de 30 de km prin oras si prin afara lui. Masina a mers perfect,am lasat-o sa mearga pe loc 20 de min,nu a mai murit,nici macar trepidatii sau ceva.
                        Am ajuns acasa,am lasat-o,si am pornit-o acuma la 2 noaptea,la -2 grade,spre surprinderea mea a pornit la sfert de cheie fara nici-un moft.
                        Sper ca asta sa fii fost singura problema,astept si zilele urmatoare sa vad daca totul functioneaza cum trebuie.
                        Va multumesc inca odata tuturor pt sfaturi si promtitudine,mi-ati fost de foarte mare ajutor si va sunt recunoscator.
                        Daca ajuta pe cineva,pasii pe care i-am facut ca sa ajung aici.
                        Primul lucru a fost curatarea debitmetrului si lamelelor,dupa care a aceleratiei,din pacate nu a fost de ajuns,si a urmat schimbarea releului,care a facut masina sa porneasca ca in prima zii cand am adus-o. Nu stiu daca curatarea debitmetrului a avut vre-un factor sau nu,dar nu strica sa se faca(parerea mea)
                        Cand se incalzeste o sa schimb toate releurile cu unele noi ca sa fiu sigur de o treaba.
                        Inca odata multumesc baieti si multa stima !

                        Comment


                        • #42
                          Ma bucur ca s-a rezolvat. Rezultatul pozitiv se datoreaza schimbarii releului. Nu e indicat sa actionezi asupra lamelelor debitmetrului. Nu uita sa schimbi filtrul de benzina, chiar daca nu-ti mai face figuri.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by TRK194 View Post
                            Multumesc frumos pentru sfaturi.
                            Astazi cand a venit mecanicul sa mergem impreuna la service,nu a pornit,a incercat cumva sa o porneasca,si intr-un final,dupa cateva chei a pornit.
                            Am ajuns la service,si urma sa se uite la pompa de benzina si filtul de benzina,dar l-am rugat inainte de toate sa ne uitam la releu.
                            Am schimbat releul K7 cu cel de K10(cred ca este cel de calxon) si masina a pornit la sfert de cheie. Am lasat-o la el nepornita,afara,timp de 4-5 ore,fara sa umble nimeni la ea. M-am intors masina a pornit la sfert de cheie(a fost o satisfactie divina ) ) . Am fugit repede i-am facut plinul cu benzina de 100,si am iesit cu ea la drum. Am facut in jur de 30 de km prin oras si prin afara lui. Masina a mers perfect,am lasat-o sa mearga pe loc 20 de min,nu a mai murit,nici macar trepidatii sau ceva.
                            Am ajuns acasa,am lasat-o,si am pornit-o acuma la 2 noaptea,la -2 grade,spre surprinderea mea a pornit la sfert de cheie fara nici-un moft.
                            Sper ca asta sa fii fost singura problema,astept si zilele urmatoare sa vad daca totul functioneaza cum trebuie.
                            Va multumesc inca odata tuturor pt sfaturi si promtitudine,mi-ati fost de foarte mare ajutor si va sunt recunoscator.
                            Daca ajuta pe cineva,pasii pe care i-am facut ca sa ajung aici.
                            Primul lucru a fost curatarea debitmetrului si lamelelor,dupa care a aceleratiei,din pacate nu a fost de ajuns,si a urmat schimbarea releului,care a facut masina sa porneasca ca in prima zii cand am adus-o. Nu stiu daca curatarea debitmetrului a avut vre-un factor sau nu,dar nu strica sa se faca(parerea mea)
                            Cand se incalzeste o sa schimb toate releurile cu unele noi ca sa fiu sigur de o treaba.
                            Inca odata multumesc baieti si multa stima !

                            Unde este pozitionat releul K7? Am aceeasi problema, ca tine !!!

                            Comment


                            • #44
                              Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, Components, battery Compartment , Fuses & Relays, Lighting fuses location, Locvation of additional relays

                              Comment


                              • #45
                                Multumesc.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF