Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pe acest site: http://www.benzworld.org/forums/w140...ur-722-6x.html am gasit aceasta procedura de resetare ECU: ”With and already "warmed-up" vehicle (ie. tranny fluid 80C), find a quiet strech of road and "Reset" the ECU by closing doors, turn key to position "2", hold the accelerator all the way to the floor and HOLD for AT LEAST 5 seconds. Turn key OFF, but DON'T take it out of the ignition. Also DON'T open doors. Wait AT LEAST 2 Minutes”.
    Probabil ca e vorba despre un S-class care are transmisie adaptabila la stilul de conducere al soferului. Fiindca nu aveam ce face, m-am hotarat sa fac si eu resetarea aceasta la A-class-ul meu ca sa vad ce se intampla. Asta se intampla ieri. Am procedat aproximativ cum scriu baietii astia destepti. Ei spun ca trebuie sa ai fluidul din cutie la 80 de grade ca sa incepi...eu, neavand termometru in cutia de viteze, am mers cu masina prin oras pana a ajuns temperatura lichidului de racire la 80...apoi, am pus contactul in pozitia 2 si am tinut apasat 5 secunde pedala de acceleratie, pus contact pe pozitia 0 si asteptat 2 minute...apoi, m-am plimbat prin oras si, la final, am stat pe loc cu motorul pornit 10 minute. Nu am avut rabdare sa repet procedura, cum spun ei, pentru fiecare treapta de viteza si nici nu am respectat regimul de turatii care e recomandat pe site-ul respectiv.
    Rezultatele acestui experiment au fost urmatoarele: in cursul zilei de ieri, am facut un drum mai lung, pana la o ruda, aproximativ 150km dus, 150 intors. La intoarcere am simtit o scadere a puterii motorului...in cursul zilei de azi, dimineata cand am pornit motorul, motorul s-a turat la pornire ca de obicei dar, dupa ce a scazut turajul, motorul s-a accelerat singur...ceea ce nu s-a mai intamplat niciodata...am asteptat sa scada din nou turajul si am pornit la drum...am avut probleme cu schimbatul vitezelor, ajungeam la un semafor si nu mai intra treapta intai...la alte semafoare, motorul s-a turat singur pana la 3000 de ture, apoi a scazut putin si iar s-a turat singur la 4000 ture...calcam frana si parca apasam pe acceleratie, crestea turajul...a fost ingrozitor. Am avut multe fluctuatii de turaj, in mers masina se smucea, se accelera singura...asadar, la un semafor, cand am vazut ca se duce la 4000 de ture, am oprit motorul...l-am pornit din nou si si-a revenit...am ramas doar puterea motorului mai scazuta, ceea ce evident regret foarte mult.
    Imi este clar ca nu s-a adaptat stilului meu de conducere dar cert este ca ceva s-a inamplat...sa stai la semafor si sa te trezesti ca se accelereaza singura pana la 4000 de ture...acum, parca imi pare rau ca am oprit motorul...trebuia sa o mai las sa vad ce se intampla in continuare...ma bate gandul sa mai incerc, numai ca e periculos sa conduci prin oras in asemenea conditii.
    No malfunction

    Comment


    • 4000 parcă era limita cât puteai s-o turezi pe loc. Mie-mi pute a senzor acceleraţie belit.
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • Cred ca trebuie sa readaptezi clapeta de acceleratie. Cu STAR!
        Daca te mananca, te scarpini...
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • Am mai discutat problema cu limitarea la 4000. Din pacate, masina nu a fost a mea de la inceput dar, de cand o am eu, nu a fost niciodata limitata la 4000. Probabil avea din fabrica aceasta limitare dar inclin sa cred ca undeva masina are o buba. Nu stiu pe ce site am mai citit ca, daca acul turometrului vine incet in jos intre schimburi viteze, ar putea fi o problema la valva de purjare sau la switch-ul de la pedala ambreiajului. Valva de purjare intr-adevar imi tacane iar switch-ul de la ambreiaj l-am schimbat dar fara rezultat. Nu stiu cum naiba sa fac sa vad daca ECU comunica cu switch-ul asta. La Tiriac Auto mi-au spus ca nu se poate vedea pe STAR pozitia pedalei de ambreiaj. In martorul motor nu mai pot avea incredere fiindca am vazut ca sunt multe situatii in care, desi nu sunt normale, martorul nu se aprinde.
          Uneori imi doresc sa am o masina fara nici un senzor si fara nici un calculator.
          No malfunction

          Comment


          • Am observat ca forma senzorului de temperatura lichid racire pe care l-am dat jos de pe masina difera de forma celui care l-am pus. Am cautat codul de pe cel dat jos si nu corespunde cu codul care ar trebui sa fie pe masina. Cel dat jos este siemens vdo cu cod A0005425118. El se poate pune pe termostatul de W169 fiindca are acelasi diametru, aceeasi garnitura si mufa se potriveste. Dupa cum spuneam mai sus, acest senzor indica o temperatura mai mica decat are lichidul in realitate. Atasez in imaginea 1 senzorul gasit pe masina si in imaginea 2 senzorul care trebuia sa fie.
            Attached Files
            No malfunction

            Comment


            • Salut!
              Senzorul de-l aveai pe masina, dupa forma si mai ales dupa cod OEM este un senzor de pe w168(si altele...). Codul este comun si altor modele Mercedes, dar la o privire sumara, nu l-am vazut pentru w169, A170. Pentru a vedea clar trebuie serie de sasiu. Daca indica mai putin, poate arata faptul ca nu se "pupa" cu masina sau ca este decalibrat. Senzorul se verifica masurand rezistenta la anumite temperaturi.
              Last edited by LauLaur; 01-24-2017, 10:16 AM.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • Pai da, W169 nu e pe lista...deci, astia de mi-au ”manarit” masina, mi-au pus unul de la alt model...fraier am fost...din cauza ca nu puteam sa ajung la ei cand am avut programare, am dus-o cu o zi inainte, practic am lasat-o doua zile la ei...au avut timp destul sa-mi schimbe toti senzorii. Eu n-am stiut ca e doar senzorul, am crezut ca a ramas termostatul blocat pe deschis, asa ca am cumparat cu tot cu termostat.
                No malfunction

                Comment


                • N-ai fost fraier! Ai fost OM! Fraieri sunt cei ce fac lucrurile astea si-si bat joc de increderea ce le-o acorzi. Pe viitor nu mai acorda atata incredere si cauta un service unde esti lasat sa privesti! Eu nici pentru schimbul ambreiajului nu am lasat masina in service, am facut-o singur in garaj.
                  Dar sincer, esti sigur ca ti-a fost schimbat in service? Sau asa a fost de la fostul proprietar? De-aia e bine sa-ti cunosti masina, chiar
                  prin toate incheieturile...
                  Last edited by LauLaur; 01-24-2017, 17:03 PM.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • Sa zicem ca e o probabilitate de 99% sa-mi fi fost schimbati senzorii in service...restul de 1% pun pe seama unor extraterestrii invizibili care erau in trecere pe planeta Pamant.
                    Daca ti-ai schimbat singur ambreiajul, iti dai seama ce injuraturi ti-ai luat de la service-uri?...le-ai luat painea de la gura. Apropo de ”OM”, una din definitii era: ”omul este o fiinta care isi prada in mod sistematic semenii”. Am ajuns sa mi se para normal sa fii tepuit...dar uite cum romanul este calic...de ce nu schimba senzorii la masina mitropolitului sau a presedintelui?...ca ei au bani...s-au gandit ca se vor imbogati peste noapte tocmai de la mine care am un amarat de A-class...cred ca erau si un pic ciudosi, ca am intrebat si eu mai multi angajati de la service ce masini au si niciunul nu aveau MB, doar Skoda si VW...dar nici asta nu o mai inteleg, ca a aparut la vanzari W169 foarte ieftine...daca iei unul neinmatriculat, in doua usi si cu volan pe dreapta il scoti la 2000 euro...bine, daca o iei de la un samsar si vezi ca nu intra in treptele I si a II-a, o sa-ti spuna ca e din cauza batranului care a avut-o inainte si a condus-o numai pe autobanda...deci treptele I si II sunt inca in rodaj.
                    LauLaur, o sa-ti urmez intocmai sfatul si, niciodata, nu voi mai lasa masina mea eroina intr-un service unde se vand ”gogosi”...oricum, la un MB nu se strica niciodata nimic, pentru ce sa le dai bani?...consumabilele sunt usor de schimbat. Eu chiar as fi vrut sa le dau bani dar, daca ei nu vor sa-i ia, am eu vreo vina?
                    No malfunction

                    Comment


                    • Daca ti-ai schimbat singur ambreiajul, iti dai seama ce injuraturi ti-ai luat de la service-uri?...
                      Nu, injuraturile tot ei si le-au luat..., de la mine. Unu' ca fara op' sute nici nu se uita la ea, altu' vroia 100E +manopera, ca-i ocup elevatoru' cu cotoarba mea...N-aveau chef, si eu disperat alergam de la unul la altul.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • Originally posted by georgealinel View Post
                        Am observat ca forma senzorului de temperatura lichid racire pe care l-am dat jos de pe masina difera de forma celui care l-am pus. Am cautat codul de pe cel dat jos si nu corespunde cu codul care ar trebui sa fie pe masina. Cel dat jos este siemens vdo cu cod A0005425118. El se poate pune pe termostatul de W169 fiindca are acelasi diametru, aceeasi garnitura si mufa se potriveste. Dupa cum spuneam mai sus, acest senzor indica o temperatura mai mica decat are lichidul in realitate. Atasez in imaginea 1 senzorul gasit pe masina si in imaginea 2 senzorul care trebuia sa fie.
                        In cadrul 'experimentului' si mai ales de dragul comunitatii, documentezi un pic cum ai masurat temperatura reala a lichidului de racire si mai ales ce inseamna 'indica o temperatura...'?

                        De multe ori ECU, pt a nu fi nevoit sa ia decizii aberante, inlocuieste valoarea cititita cu o alta prestabilita sau calculata ( daca difera grav de alte valori din aceeasi gama).

                        Astfel in bord apare valoarea respectiva ( calculata ) si doar cu tester poti vedea valoarea senzorului.

                        De la Euro5 in sus, ( exemplu extrem) daca senz temp lichid de racire arata -40grade ( valoare default pt circuit deschis - fir rupt, mufa scoasa, etc) si senzorul temp exterioara, impreuna cu senz temp aer admisie arata +30grade, pe bord vei citii +30 grade si masina nu porneste rutina de incalzire rapida a motorului.
                        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                        www.mbretrofit.ro

                        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                        Comment


                        • Am gasit o poza facuta inainte sa schimb senzorul si o atasez. Asa imi statea mie acul de la temperatura lichidului. Dupa cum imi dau eu seama, acul indica 70 de grade si nu cred ca era valoare ”default”, fiindca temperatura pornea de la 0 si crestea pana la 70...mai sus nu mergea. Dupa ce am schimbat senzorul, acul sta pe 80. Eu am schimbat cu tot cu termostat. Apoi, m-am gandit sa pun senzorul vechi inapoi, dar la termostatul nou...si tot la 70 de grade sta...astfel am ajuns la concluzia ca nu trebuia sa schimb si termostatul ci doar senzorul vechi care arata temperatura mai mica decat cel nou. Aveti dreptate, nu stiu care e temperatura reala a lichidului ca, poate si asta nou e defect. Totul este relativ. Dar mie imi convine mai mult cum indica senzorul nou decat cel vechi...gandesc eu ca, daca ECU vede motorul rece probabil ii baga mai mult combustibil...mi-aduc aminte ca la celalat W169 pe care l-am avut, tot motor 1.7 pe benzina, computerul de bord imi arata un consum mediu de 7 litri la suta...actualul imi arata 8.5 litri consum mediu. Bine, nu mor eu pentru 1.5 litri in plus, doar vreau ca bijuteria mea sa functioneze cat mai bine.
                          Mi-e draga mie comunitatea dar nu am instrumentele necesare ca sa postez valori exacte. Imi pare rau, nu vreau sa duc pe nimeni in eroare.
                          LauLaur, exact ca tine patesc si eu...alerg prin service-uri, cand vad baietii A-class fug ca dracu de tamaie. Greu sa mai gasesti un barbat adevarat in ziua de azi...puturosi, lenesi, lacomi...si, nu in ultimul rand, incompetenti.
                          Attached Files
                          No malfunction

                          Comment


                          • Eu nu știu de ce ziceți că-s incompetenți. Tot timpul mi-a plăcut de ce-i ce au zis de la început ce și cum. Adică: Te costă atâta dacă-i aia, atâta dacă-i ailaltă sau chiar cel care mi-a spus "Nu-mi țin eu două zile elevatorul blocat pentru cotețul tău".

                            În schimb când m-am dus pentru problema cu alternatorul la care mi-a spus că dă jos doar scuturile și-mi spune după ce și cum.... (huruia ca dracu). Când m-a chemat era alternatorul și compresorul dat jos și clima golită m-a luat cu friguri și călduri în același timp.

                            Prefer de 100 de ori pe cei care mă trimit la plimbare decât pe cei care se apucă să desfacă amboulea.
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Salut gruiarew,
                              Despre reinitializare ESP stii ceva? Unii spun pe aici ca, daca deconectezi acumulatorul, cand il conectezi se aprinde pe bord ESP-ul...si baietii se lauda ca rotesc maxim de volan dreapta-stanga. Aiurea, la mine am lasat o noapte intreaga bornele deconectate si nu-mi zice nimic de ESP. Intr-adevar, trebuie sa resetez geamurile...si data si ora.
                              Pe mine ma deranjeaza ca trage masina intr-o parte...sistemul acesta smecher BAS-ESP imi franeaza aiurea vreo roata sau doua...de exemplu, am observat ca, daca dau cu spatele cu volanul luat maxim si viteza mica, masina se franeaza. Acum, nu stiu care-i treaba cu ”yaw rate sensor” sau ”lateral accelerator sensor” dar eu nu cred ca e suficient doar sa dai de volan maxim dreapta-stanga...cred ca trebuie pus si STAR-ul. Problema asta cu franarea, ca si cea cu puterea scazuta a motorului, a aparut dupa ce am lasat-o in service...i-am explicat si consilierului simptomele dar bineinteles ca pe Tiriac il doare la bascheti despre problemele mele cu ESP-ul. E cineva care ma poate ajuta si pe mine cu o reinitializare?? Am ajuns la disperare cu A-class-ul asta.
                              No malfunction

                              Comment


                              • Ţi-ai făcut geometria la roţi? Dar înainte de aia:
                                Verifici jante gume să n-aibă gâlme, lovituri, îndoituri. Gumele să fie la fel (inclusiv suprafaţa de rulare).
                                Mergi într-ul lukoil că au compresor cu afişaj. Bagi frumos cât trebuie în roţi. Mie de ex îmi lasă dreapta spate. În două luni e 1.8 bari.
                                Verifici să nu ai roţi înfrânate. Cum? După un drum mai lung pui mâna pe jantă. Care e înfrânată se încălzeşte mai mult ca alealalte.
                                Ridici roată cu roată învârţi de ea vezi câtă rezistentă opune. Cum şuieră, hoaşcăie io ştiu ce zgomote mai face.
                                Verifici telescoape / arcuri să fie toate în regulă să nu stea maşina într-o dungă. De asemenea când cari ceva cauţi să distribui greutatea uniform. Dacă iau pasageri în maşină nu se urcă cum vor ci-i aranjez eu, chiar dacă se uită ciudat la mine.
                                Dacă simţi orice fel de tremurat mergi echilibrezi roţile.
                                Dacă ai făcut toate astea mergi să-ţi refacă unghiurile. Şi nu ţone faza cu: n-am umblat de ce să nu mai fie cum trebuie? Pentru că gropi.

                                Ce vreau să zic: nu doar esp-ul trage într-o parte maşina. E suficient o roată mai moale sau uzată neuniform. Sper să n-ai arcuri rupte sau telescoape curse.
                                Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                                Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                                Urmează: Dacia 1300 '74

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF