Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pornire grea la rece, motor 111940

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by W124Addicted View Post
    Off topic: BAGA BENZINA DANEE!! )))

    On topic: Si la mine sta presiunea scazuta la relanti. Credeam ca e ok sa stea mai jos din moment ce e la relanti. "In timpul relantiului" sta la 1.5 - 2 bari. Cum am pus putin piciorul pe acceleratie, zboara imediat la 3 bari. Aparent nu cred ca ar avea o problema. Oare?!
    A MEA E PE GAZ - benzina numai la pornire.
    Daca ai compresia slaba, e normal sa ai presiune mica la relanti. Verifica compresia - presiunea mea cadea in 0, de aia am schimbat sonda.

    Comment


    • #32
      E posibil sa fie buna formula pe care ai zis-o mai devreme! X + (-t) = ~ 2 bari la relanti, unde X - compresie necunoscuta ; t - (in functie de semnul din fata) timpul (la mine fiind cu "-" inseamna ca este lipsa). O sa imi fac ceva timp totusi sa fug pana la nea Nicu (mecanicul care se ocupa de Printesica) si sa vedem cum sta cu "corazón-ul". Si asa tot imi zice de ceva vreme sa vedem compresia )))) .

      Comment


      • #33
        Salutare,fluctuatia la presiunea uleiului in motor e de la senzorul de presiune defect,la motoarele tip 111 se distruge inst electrica din cauza temperaturilor + _ in care lucreaza iar fara sa o remediezi asta niciodata nu va functiona motorul in parametri.

        Comment


        • #34
          Salut. Sper sa nu fie o problema ca o sa continui acest thread, dar e vorba de aceeași mașinã, la care au reapãrut unele probleme. Am cumpãrat mașina de la Dan, toate bune si frumoase pana la primul ger. A pornit frumos, am lãsat-o puțin, sa se ungã cum trebuie si am plecat la muncã. Pe drum a început sa piardã din putere si sa nu mai urce mai mult de 2000 de ture, asta daca accelerez treptat si putin. Dacã o scot din sarcinã, se accelereaza singurã, pana la 3-4000 de ture. Am oprit motorul din contact, iar cand am încercat sa o pornesc iar, imediat, nu a mai vrut. Am lãsat-o cam jumatate de ora si a pornit la prima cheie. Am observat ca daca sunt temperaturi pozitive, nu are probleme. Poate un coleg s-a mai confruntat cu aceasta problema si ma poate ajuta. Multumesc

          Comment


          • #35
            Ca o continuare a simptomelor, azi am ieșit sa dau zãpada de pe ea si cat am fãcut asta am lasat-o pornita cam 20 de minute pânã s-a încãlzit si a intrat gazul, moment in care s-a oprit motorul. Am încercat sa o pornesc imediat dupã si nu a mai vrut. Doar dupã vreo 20 de minute a pornit din prima.

            Comment


            • #36
              Originally posted by georgeboghiu View Post
              Ca o continuare a simptomelor, azi am ieșit sa dau zãpada de pe ea si cat am fãcut asta am lasat-o pornita cam 20 de minute pânã s-a încãlzit si a intrat gazul, moment in care s-a oprit motorul. Am încercat sa o pornesc imediat dupã si nu a mai vrut. Doar dupã vreo 20 de minute a pornit din prima.
              Verifica siguranta care alimenteaza injectia. E pe langa filtru de aer, deasupra injectorului 3. Ideea e ca se ambaleaza /moare motorul atunci cand vrea sa treaca pe gaz si apoi revine la benzina. Vezi postul meu nr.../ 13.10 .2016

              Comment


              • #37
                O sa verific si siguranta aceea. Am mai observat azi ca dupa putin timp de la pornire incepe sa imi scoata gaze nearse pe esapament si un fum destul de gros pentru un motor pe benzina. Ar putea fi tot de la acea siguranta?

                Comment


                • #38
                  Salut din nou. Am achiziționat o instalație electrica cu firele schimbate și ma pregãtesc sa o pun pe mașinã. Întrebarea mea e dacã știți vreun mecanic bun pe mașinile astea in Brașov, care sa ma ajute cu mașina în cauza? Nu as vrea sa îmi bag nasul prea adânc. O alta intrebare ar fi ce ordine au cei 3 senzori din fata motorului si cati pini ar trebui sa aiba senzorul cel mai mare. Am citit ca mașinile cu aer condiționat au 3 pini și cele fãrã, doar 2. Senzorul meu are doar 2 pini iar mufa ce intra în el are 3 gauri dar doar doua au papuci conectați la instalație. Menționez ca eu am aer condiționat automat, consola aia cu multe butoane. Mulțumesc!
                  Last edited by georgeboghiu; 01-11-2017, 18:10 PM.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF