Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ulei improscat din joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare!!
    Multumesc mult pt. sfaturi,LauLaur !! Si colegilor din privat!
    Cred ca am rezolvato singur...uraaa!!
    Azi , cu toata Duminica , m-am apucat de mesterit :-))
    Identificat furtunasul si la palpare se simteau bucati de gheata scrasnind in interior...
    Putin chin la demontarea colierului,cu un cleste "cioc" sau "spit" si doua maini , iese usor furtunasul.Era infundat bine,dar cu apa calda si sapun de vase se curata usor!!
    Pus la loc pe motor dar fara colier pentru viitoare verificari pana trece stresu :-)
    Am facut 10km si se prezinta normal,maine prind curaj si poate fac un drum mai lung.
    Urmeaza spalarea copartimentului motor dar poate la vara cand este cald!Pan la vara dau cu carpa!Poate nu se repeta isprava...
    Atasez poze cu operatunea "furtunasul"
    Salutare si drum bun!!

    Comment


    • #47
      Salut
      Revin cu pozele!Scuze!
      La care ulei te referi LauLaur?La cel de la statia peco sau cel care era in motor cu bidon albastru ?Multumesc de sfat !!
      Attached Files

      Comment


      • #48
        La uleiul din peco ma refeream (Lu.koi.l). Ala din bidonul albastru e ok.
        Lasand gluma, ma bucur ca s-a rezolvat. Verifica periodic furtunasul si gandeste-te de doua ori inainte sa speli motorul.
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Originally posted by Dandino View Post
          Urmeaza spalarea copartimentului motor dar poate la vara cand este cald!Pan la vara dau cu carpa!
          Salutare. Si la vara recomand sa folosesti carpa si sa nu speli motorul... Eu asa am "ucis" pompa servo...
          W168 or nothing!

          Comment


          • #50
            Ulei improscat din joja

            De curiozitate, cum termini pompa de servo spaland motorul? [emoji12]


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #51
              ÃŽnecată Plus că pe W168 e electrică.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #52
                Si Megane 2 si 3 o au electrica dar nu s-a ars desi motoarele respective sunt spalate o data pe an [emoji12].


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #53
                  Buna ziua

                  Salut
                  Eu am un A170 CDI si a tasnit uleiul pe langa joja,are cineva un sfat inainte de a ma apuca de demontat? Mentionez ca nu am masina de mult si nu am apucat sa stiu ce si cum la ea.
                  M ultumesc.

                  Comment


                  • #54
                    Aceeasi cauza: carter neventilat. Verifica/curata epuratorul de gaze.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Salut

                      Am verificat, poate a fost gheata nu am gasit nimic dar am completat si nu mai iese ulei deloc. Multumesc.

                      Comment


                      • #56
                        Incercati pe cat posibil sa mergeti cu turatie de cel putin 2500rpm.
                        Uneori sunt cazuri cand trebuie treapta 2, dar imediat tr.1, si tot asa.In acele cazuri mai bine tr.1 la 4000rpm decat motor subturat si trepidatii.
                        Asemenea si in oras, mai bine tr.3 la 50-60km/h.
                        Iarna incalziti motorul la relanti macar 2-3minute.
                        Last edited by flavyus1987; 01-26-2017, 22:28 PM.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #57
                          Cam tarziu scriu aici... Iarna trecuta, fix dupa 2-3 minute de incalzire a scuipat tot uleiul. Bine ca nu plecasem la drum. Nu mai avusese problema asta de 2 ani si credeam ca nu o s-o mai aiba. Cert este ca in urma cu 2 ani spalasem motorul si o iarna a functionat fara incidente. Problemele apar cand temperatura scade sub -10 grade si nu stiu cat conteaza "marca" uleiului. In rest nu are nici un fel de probleme. Nu pierde ulei, nu consuma. Cand fac schimbul iese fix cat a fost bagat. Este o masina ciudata. Nu am intalnit asa ceva la celelalte pe care le-am avut pana acum

                          Comment


                          • #58
                            Salut!
                            Nu e o masina ciudata, e chiar "firesc" ce se intampla. Pentru a evita lucrul asta, e indicat, pe timpul sezonului rece, cand temperaturile scad bine sub zero, sa se verifice periodic furtunul PCV, care face legatura intre capacul chiulasei si clapeta de acceleratie. E furtunul ala mic si negru care respira greu, iarna.
                            Mai in detaliu: Daca se desface capacul chiulasei se observa ca stutul de care e legat furtunul, nu iese pur si simplu din capac. Pe partea superioara a capacul exista "ceva", ce banuiesc a fi un filtru epurator. Probabil ca in timp se degradeaza si lasa mai mult afara, condensandu-se pe furtun(si alte componente). Condens + ger= dop =>presiune.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF