Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare regulator presiune rampa comuna W211 CDI

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Curatare regulator presiune rampa comuna W211 CDI

    O noua operatiune pe care am facut-o este curatarea regulatorului situat in capatul rampei comune. Codul piesei este: A6110780449. Este utilizata atat pe 200 CDI, 220 CDI, cat si pe 320 CDI.
    Ca simptome aveam: variatie turatie in ralanti, pornire greoaie uneori, intreruperi in ralanti la rece. Uneori, dupa pornirea la rece, turatia cobora destul de mult, revenind la cea normala.
    Am purces la demontarea piesei din locul precizat, folosindu-ma de o cheie fixa de 30. Poza 1, 2.
    De notat este faptul ca aceasta are in capat un filtru fin, filtrul care la mine, se poate vedea in poze este plin de un fel de span...un reziduu probabil. Poza 3,4.
    Am curatat spanul prin intermediul unui spray ptr curatarea carburatoarelor, am inlocuit oring-ul, l-am lubrifiat si am remontat piesa pe masina. Functionarea este acum silentioasa, fara simptomele sus amintite. Poza 5.
    Attached Files

  • #2
    Shefule codul piesei trebuie sa inceapa cu 646. Ia mai citeste o data.

    Comment


    • #3
      "Shefule" ia dicles aici. Si merci...mai bine trageai un "multumesc" , ca e un efort in plus pentru mine...dar in fine...
      Attached Files
      Last edited by priest; 01-09-2017, 05:38 AM.

      Comment


      • #4
        Multumesc. Asa este ai dreptate. Este de pe model mai vechi, al meu provine de pe model nou.

        Comment


        • #5
          Din pacate, aceasta operatiune care pare f buna, se poate face doar pt masinile cu OM611, OM647, OM648.

          Pt modelele mai noi OM646, OM651, OM642, Mercedes nu a publicat procedura de montat acest regulator - se pare ca odata desfacut de pe rampa nu se mai poate monta corect inapoi.
          http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


          www.mbretrofit.ro

          Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

          Comment


          • #6
            Originally posted by cl600 View Post
            Din pacate, aceasta operatiune care pare f buna, se poate face doar pt masinile cu OM611, OM647, OM648.

            Pt modelele mai noi OM646, OM651, OM642, Mercedes nu a publicat procedura de montat acest regulator - se pare ca odata desfacut de pe rampa nu se mai poate monta corect inapoi.
            Operatiunea a reusit si masina merge perfect. E diferenta dupa ce am curatat piesa. Cred ca operatiunea se poate face odata pe an, la fel si cu EGR. Sunt operatiuni benefice.
            Last edited by priest; 01-09-2017, 19:14 PM.

            Comment


            • #7
              Cand pica Y74 n-are legatura cu reziduurile alea. Si se repara doar cumparand unul nou (scump, 200 de euro am dat pe unul Bosch, de rezerva, pentru OM611). Are un kit de 3 oringuri, intr-adevar, ce se pot schimba.
              Partea buna e ca are camp dedicat de test pe Star.
              Attached Files
              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

              Comment


              • #8
                Originally posted by cutaresku View Post
                Cand pica Y74 n-are legatura cu reziduurile alea. Si se repara doar cumparand unul nou (scump, 200 de euro am dat pe unul Bosch, de rezerva, pentru OM611). Are un kit de 3 oringuri, intr-adevar, ce se pot schimba.
                Partea buna e ca are camp dedicat de test pe Star.
                Corect insa piesa din imaginea prezentata de tine este pe W210. La w211 are un filtru care se curata si un singur o-ring.
                Attached Files
                Last edited by priest; 01-09-2017, 20:35 PM.

                Comment


                • #9
                  Originally posted by priest View Post
                  Corect insa piesa din imaginea prezentata de tine este pe W210. La w211 are un filtru care se curata si un singur o-ring.
                  Intrebarea: La mibe codul motor e 646.820 Po sa il dau jos si sa il schimb cu un altul, sau trebuie sa iau ramoa cu totul? Multumesc

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Mitrea View Post
                    Intrebarea: La mibe codul motor e 646.820 Po sa il dau jos si sa il schimb cu un altul, sau trebuie sa iau ramoa cu totul? Multumesc
                    Il poti schimba cu altul, fara sa schimbi si rampa.

                    Comment


                    • #11
                      Salut. Am aceeasi problema (variatii de turatie la relanti) dar in momentul in care se incalzeste motorul. Este posibil sa fie tot din acest regulator?

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF