Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Curatare galerie de admisie e220

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    si la mine tot motorasul asta cu clapetele mi-a dat ca fiind defect.am fost la mercedes si am pus-o pe tester.Uneori merge FB iar in rest nu sare de 3000.am sa desfac sa vad ce pot sa ii fac(schimbat sau reparat... etc) si am sa revin cu date.
    Multumim de sfaturi si incurajari Cristian!
    VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

    Comment


    • #77
      Posteaza conform regulilor. M55-ul merge luat nou, e ~100 de iepuroi Pierburg. Cel putin la cdi 2, pentru ca nu realizez despre ce masina vorbesti. "Diesel" au multi...
      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

      Comment


      • #78
        Salutare dragi prieteni, la mine problema sta cam asa. Am un w211 din 2005 si cai cam 150 dupa cum scrie la carte. Azi am intrat intru-un proces de reparatie totala de pregatire ptr sezonul de vara. Primul lucru care am inceput a fost procesul de curatare a galeriei de admisie si egr. Masina mergea inainte bine deci nu ma necajea dar am un nr mai mare de km si tot ascultand si citind sfaturile voastre am trecut si la procesul asta. Deci am demontat tot de fapt mecanicul, totul era ok intrun fel zic bine mizerie dupa cum era de asteptat si clapetele la locul lor egr arata binisor, cu benzina cu spray de curatare leam adus la adevar caci erau un pic cam mult imbacsite. Sa verificat functionalitatea clapetelor si e ok. Urmatoarea miscare cred ca am sa merg spre dl cristian sa le bucsez. Deci care e problema mea. Dupa ce am montat tot si am pornito masina mea a inceput sa scoata fum alb abundent. Deci sunt speriat de ce este simptoma asta cand masina mea nu a scos niciodata fum nici alb nici negru mai ales cam Anulat filtrul de particole. Deci nu mia scos fum niciodata si acum cand am reusit sa fac si operatia asta na ca am facut o masina de clasa intro masina de transport marfa. Nu stiu ce sa intamplat. Clapetele functioneaza ptr ca am urmarit cu mecanicul daca inchid sau deschid. Am gresit ceva sau e ceva normal dupa spalare sidupa un timp sasi revina ptr ca avand in vedere ca poate a ramas poate benzina de la spalat sau negrala aia ce sa spun? Sunt speriat ptr aceasta situatie. Masina nu am scoso inca de acolo ptr ca mai am si alte reparatii de facut cum spuneam . Ea a stat numai la relanti si turata usor sa vedem ce se intampla. Se accelereaza si peste 3000 de ture deci nu intra in limp mode. Intrebarea mea e daca sami fac probleme sau e ceva normal dupa o curatare intai sa iasa asa fum alb pe tobe...... multumesc. ...
        Last edited by acn13_costel; 03-12-2014, 19:02 PM.

        Comment


        • #79
          buna la toata lumea,la mine exact aceiasi problema cum a postat cineva mai sus,nustiu daca o sa pot sa ma exprim asa cum trebu deoarce,sunt din R.Moldova si la noi suna alt fel toate aceste pese,rog cineva sa ma ajute am ,respectiv un e 220 de 150 cp din 2002 nu mai tragea peste 3000 de ture,si exact asta se intipla dupa ce masina intra in a 5 viteza atuncea intra in regim,ca nu ea mai mult de 3000 de ture,opresc motorul pornesc din nou totul revine la normal,asta sa intiplat dupa ce mi sa ars o siguranta,si sa pornet ventilatorul la toratii maxime posbil,am oprit indata ventiloatorul,am mers la elctric a depistat siguranta,a depistat senzorul care avea probleme am schimbat tot dar masina intra pe traseu in a 5 viteza in regim de avarie,va rog mult sa imi da-ti un saft,va rog mult poate cineva sa ma ajute.

          Comment


          • #80
            Probelma cu Nu mai trage peste 3000 ture este simpla! Am avut o la un 2.2cdi. Este ok sa curatati egr ul si admisia, face bine motorului si mai ales consumului. Problema cu limitarea sunt injectoarele sau injenctorul. Si suna asa: unul sau mai multe injectoare intra in avarie pentru ca dau cantitate mare de motorina si motorul are detonatie mare(ca sa nu se intample ceva rau) calc masinii citeste valori la intrare si iesire a gazelor si zice ca trebuie sa o bage in avarie (limitare la 3000 ture).
            Eu am avut o diagnosa si am stat ceva sa incerc sa vad daca pot face ceva motorului fara sa schimb injectorul si nu am reusit. Solutia:
            Cu diagnoza am vazut care este cel stricat sau stricate, am cerut oferta pentru reparare (prea scump 750 lei/bucata in conditiile in care unul nou este 1300 lei) vorbim de injectoare Delfi piezo, am mers in dezmembrari am citit km din bord ai masinii, mi am ales doua injectoare, le am schimbat si s a rezolvat problema.
            Dar atentie, orice operatiune de schimbare a injectoarelor se face cu un cod de pe injector, trebuie introdus cu o diagnoza dupa care se da o calibrare injectoare(se ruleaza motorul aprox 20-25 min timp in care se seteaza o presiune buna in care motorul merge cel mai bine)
            Toate acestea este bine de facut cu un Stat(diagnoza originala) dar merge si cu o diagnoza universala.
            Succes!

            Comment


            • #81
              Daca dupa aceea cumva dupa un timp de mers se topesc pistoanele, anuntati-ma ca am si remediu. (adica reparatie capitala motor)

              Cirpeala la Delphi piezo nu tine. Este obligatoriu injector nou. Asa spune constructorul. In schimb la bosch cind apare o problema majora se opreste motorul, totul este bine pus la punct. Mai multa incrededere ai intr-un injector bosch reconditionat, este ca nou practic.

              Este posibila inlocuirea injectoarelor Delphi cu Bosch / (se mai modifica si instalatia la mufe injectoare)
              Partea cea mai buna la ECU Delphi este ca are in dotare si obtiunea de care vorbeai mai sus, adica: in cele 20 de minute autoajusteaza cu cel mai bun reglaj timpii de injectie. Si eu zic ca ar fi capabil sa ingita si niste injectoare Bosch.

              Originally posted by catalin486 View Post
              Probelma cu Nu mai trage peste 3000 ture este simpla! Am avut o la un 2.2cdi. Este ok sa curatati egr ul si admisia, face bine motorului si mai ales consumului. Problema cu limitarea sunt injectoarele sau injenctorul. Si suna asa: unul sau mai multe injectoare intra in avarie pentru ca dau cantitate mare de motorina si motorul are detonatie mare(ca sa nu se intample ceva rau) calc masinii citeste valori la intrare si iesire a gazelor si zice ca trebuie sa o bage in avarie (limitare la 3000 ture).
              Eu am avut o diagnosa si am stat ceva sa incerc sa vad daca pot face ceva motorului fara sa schimb injectorul si nu am reusit. Solutia:
              Cu diagnoza am vazut care este cel stricat sau stricate, am cerut oferta pentru reparare (prea scump 750 lei/bucata in conditiile in care unul nou este 1300 lei) vorbim de injectoare Delfi piezo, am mers in dezmembrari am citit km din bord ai masinii, mi am ales doua injectoare, le am schimbat si s a rezolvat problema.
              Dar atentie, orice operatiune de schimbare a injectoarelor se face cu un cod de pe injector, trebuie introdus cu o diagnoza dupa care se da o calibrare injectoare(se ruleaza motorul aprox 20-25 min timp in care se seteaza o presiune buna in care motorul merge cel mai bine)
              Toate acestea este bine de facut cu un Stat(diagnoza originala) dar merge si cu o diagnoza universala.
              Succes!

              Comment


              • #82
                Salut imi poate da cineva un cod pt clapetele galeriei de admisie sau trebuie schimbata integral.uzura foarte mare inclusiv axul acesteia iese din partea superioara acum 6 ani am curatat complet demontare completa masina avea 160 mii acum masina are 290mii

                Respectă regulile generale de postare!
                Last edited by Florin_WES; 03-26-2018, 20:16 PM.
                mercedes e classe 220cdi w211

                Comment


                • #83
                  Ai vrea tu sa le gasesti separat...
                  https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                  Comment


                  • #84
                    Originally posted by cutaresku View Post
                    Ai vrea tu sa le gasesti separat...
                    Sa inteleg ca asta vrea sa fie un raspuns de moderator ???
                    mercedes e classe 220cdi w211

                    Comment


                    • #85
                      Vrei sa traduc in italiana sau ce te.a deranjat asa impardonabil? Daca n.ai inteles, uite, mai simplu: nu, reperul nu vine separat de galerie. Doar M55.
                      N.am.nevoie de continuat acest dialog...
                      https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF