Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema cutie automata ! Urgent !

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema cutie automata ! Urgent !

    Salutare!
    Am sa va spun o mica poveste...
    Am cumparat un c 180k 143cp cutie automata acum 2 saptamani.
    A fost totul perfect pana acum 2 zile cand am plecat de la fotbal intr o seara si am observat ca masina mea are un zumzait ca de servo ... in fine am mers cu ea circa 500m si am oprit la un semafor . cand s a pus verde nu a mai plecat masina .
    faza e ca daca opream masina circa 3 minute si o porneam , masina functiona circa 200m sau 30 secunde si apoi observam ca nu mai trage ca si cum isi pierdea presiunea la cutie ... astazi am fost la un atelier mecanica specializata in cutii automate si le am explicat situatia si mi au schimbat uleiul si filtrul pentru ca era multa pilitura plus ca lipsea magnetul... am schimbat uleiul si filtrul si masina functioneaza foarte bine dar domni mecanici mi au zis ca o sa reapara problema cat de curand ... mi au zis ca e pe duca convertizorul si ca ma costa 4500 ron sa reconditioneze convertizorul sa dea cutia jos sa o faca bucati sa o curete sa o puna la loc si sa imi schimbe tot uleiul 11l plus filtru si niste garnituri .
    intrebarile mele sunt ... credeti ca asta este problema cutiei mele ? si pretul este cel corect ca mie mi se pare putin piperat ?
    am scris urgent in anunt deoarece masina inca nu am inmatriculato si nu stiu ce sa fac... please HELP !!!

  • #2
    Bine ai venit!


    Daca ai gasit mult span/pilitura in baie, poate e mai bine sa cauti o alta cutie si un alt convertizor si sa mergi asa cu asta pana atunci.

    Spanul, chiar daca este produs de convertizor, a ajuns (dupa cum ai vazut ) in toata cutia raschetand tot in calea lui, mai ales carcasa pompei de ulei.
    Spalatul, e doar solutie de samsareala.

    Daca vei schimba cutia, sa nu uiti de conducte si radiatorul de ulei care sunt pline si ele de acelasi span ( astea se pot spala usor cu catva litrii de ulei curat).
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      iti multumesc pentru raspuns ... da parca mi au zis domni mecanici ca imi fac curatenie in radiator si in conducte de banii astia ... cum ti se pare pretul cerut de ei? alta cutie nu stiu daca are rost sa imi cumpar ca poate dau de aceasi problema ... mai bine o repar pe asta ... asta cred eu

      Comment


      • #4
        Si cum crezi ca se pot repara urmele, santurile si bucatelele lipsa produse de spanul care impreuna cu uleiul au trecut prin toate canalele, gauritele, etc. Sa nu mai vorbim de pompa de ulei care s-a frecat cu span de carcasa pana s-a facut jumate...
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Daca pina pe 1 Februarie nui dai de cap cu cutia, am eu cutie automata. Pot inclusiv s-o montez. Totul la proba. Problema este ca trebuie sa fiti din zona.
          Dar la modelul asta 722.6 cu siguranta vei gasii cutie la dezmembrari in Bucuresti la pret accesibil.

          Ca so repari pe cea de pe masina te costa 2600ron numai piesele / minimun ( toate garniturile si semeringurile + discurile frina B2) ........cred, sau banui.......asta ar fi numai efectul, insa cauza ar putea fi inafara cutiei. Ca sa nu mai vorbesc de convertizor si altele. De regula in comparatie cu alte masini dupa cum descrii simptomele, problema cam pe aici se invirte.

          Originally posted by bogdan_scorp View Post
          Salutare!
          Am sa va spun o mica poveste...
          Am cumparat un c 180k 143cp cutie automata acum 2 saptamani.
          A fost totul perfect pana acum 2 zile cand am plecat de la fotbal intr o seara si am observat ca masina mea are un zumzait ca de servo ... in fine am mers cu ea circa 500m si am oprit la un semafor . cand s a pus verde nu a mai plecat masina .
          faza e ca daca opream masina circa 3 minute si o porneam , masina functiona circa 200m sau 30 secunde si apoi observam ca nu mai trage ca si cum isi pierdea presiunea la cutie ... astazi am fost la un atelier mecanica specializata in cutii automate si le am explicat situatia si mi au schimbat uleiul si filtrul pentru ca era multa pilitura plus ca lipsea magnetul... am schimbat uleiul si filtrul si masina functioneaza foarte bine dar domni mecanici mi au zis ca o sa reapara problema cat de curand ... mi au zis ca e pe duca convertizorul si ca ma costa 4500 ron sa reconditioneze convertizorul sa dea cutia jos sa o faca bucati sa o curete sa o puna la loc si sa imi schimbe tot uleiul 11l plus filtru si niste garnituri .
          intrebarile mele sunt ... credeti ca asta este problema cutiei mele ? si pretul este cel corect ca mie mi se pare putin piperat ?
          am scris urgent in anunt deoarece masina inca nu am inmatriculato si nu stiu ce sa fac... please HELP !!!

          Comment


          • #6
            Salut . multumessc pentru sfaturi. Nu am rezolvat nimic. Astazi inmatriculez masina si o sa mai merg cu ea 1 saptamana si apoi o sa schimb iar filtrul si uleiul si sa speram ca poate germanul nu a schimbat de mult uleiul de era asa multa pilitura si poate ma mai tine si pe mine cutia cateva zeci de mi de km ... Daca nu probabil o sa o schimb . cum iau legatura cu tine pentru cutie? ( domnul din constanta?))

            Comment


            • #7
              Originally posted by bogdan_scorp View Post
              Salutare!
              Am sa va spun o mica poveste...
              Am cumparat un c 180k 143cp cutie automata acum 2 saptamani.
              A fost totul perfect pana acum 2 zile cand am plecat de la fotbal intr o seara si am observat ca masina mea are un zumzait ca de servo ... in fine am mers cu ea circa 500m si am oprit la un semafor . cand s a pus verde nu a mai plecat masina .
              faza e ca daca opream masina circa 3 minute si o porneam , masina functiona circa 200m sau 30 secunde si apoi observam ca nu mai trage ca si cum isi pierdea presiunea la cutie ... astazi am fost la un atelier mecanica specializata in cutii automate si le am explicat situatia si mi au schimbat uleiul si filtrul pentru ca era multa pilitura plus ca lipsea magnetul... am schimbat uleiul si filtrul si masina functioneaza foarte bine dar domni mecanici mi au zis ca o sa reapara problema cat de curand ... mi au zis ca e pe duca convertizorul si ca ma costa 4500 ron sa reconditioneze convertizorul sa dea cutia jos sa o faca bucati sa o curete sa o puna la loc si sa imi schimbe tot uleiul 11l plus filtru si niste garnituri .
              intrebarile mele sunt ... credeti ca asta este problema cutiei mele ? si pretul este cel corect ca mie mi se pare putin piperat ?
              am scris urgent in anunt deoarece masina inca nu am inmatriculato si nu stiu ce sa fac... please HELP !!!
              Salut. Unde este service ul unde ai incercet sa repari cutia? A si eu o problema la cutie. Smuceste la prima plecare de pe loc, dimineata. Numai iarna cand este frig. Vreau sa incerc sa o repar. Pe tester la Mercedes nu a aparut nicio eroare. Ma intereseaza cineva priceput.

              Comment


              • #8

                sper sa nu ma amendeze Adminul

                Comment


                • #9
                  Originally posted by bogdan_scorp View Post
                  www.cutii-viteze-automate.ro
                  sper sa nu ma amendeze Adminul
                  Respecta regulile de postare, litera mare, punctuatie.

                  https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                  Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                  Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                  Comment


                  • #10
                    Salutare!
                    De curand sunt posesor de W204 din 2012 cutie automata 7G . Masina are aproape 65000 km . Imediat cum am luat-o i-am facut schimbul de ulei si filtre . Din cate stiu eu nu s-a efectat schimbul de ulei la cutie . Am tot citit pe aici si am inteles ca ar fi trebuit schimbat uleiul la cutie pana in 60000 kmsi totodata ca ar trebui sa am grija unde il schimb ca sa nu am probleme ulterioare .
                    Acum intrebarea : Unde recomandati sa efectuez acest schimb de ulei la cutie ?
                    Multumesc anticipat pt raspunsuri .

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by CPI-stul View Post
                      Salutare!
                      De curand sunt posesor de W204 din 2012 cutie automata 7G . Masina are aproape 65000 km . Imediat cum am luat-o i-am facut schimbul de ulei si filtre . Din cate stiu eu nu s-a efectat schimbul de ulei la cutie . Am tot citit pe aici si am inteles ca ar fi trebuit schimbat uleiul la cutie pana in 60000 kmsi totodata ca ar trebui sa am grija unde il schimb ca sa nu am probleme ulterioare .
                      Acum intrebarea : Unde recomandati sa efectuez acest schimb de ulei la cutie ?
                      Multumesc anticipat pt raspunsuri .
                      Citeste si vei afla!
                      Ai toate informatiile pe forum.

                      https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                      Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                      Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by CPI-stul View Post
                        Salutare!
                        De curand sunt posesor de W204 din 2012 cutie automata 7G . Masina are aproape 65000 km . Imediat cum am luat-o i-am facut schimbul de ulei si filtre . Din cate stiu eu nu s-a efectat schimbul de ulei la cutie . Am tot citit pe aici si am inteles ca ar fi trebuit schimbat uleiul la cutie pana in 60000 kmsi totodata ca ar trebui sa am grija unde il schimb ca sa nu am probleme ulterioare .
                        Acum intrebarea : Unde recomandati sa efectuez acest schimb de ulei la cutie ?
                        Multumesc anticipat pt raspunsuri .
                        La colegul de forum cl600 poti sa il schimbi el e expert cu 7g tronic.Dar din ce stiu eu se schimba la 120000 la 7g.Oricum fai o vizita e in Bucuresti!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Multumesc frumos ! L-am sunat deja pe colegul CL600, am vorbit azi si sper eu sa pot sa ajung la el in cursul zilei de luni .
                          Updatez situatia in functie de raspunsurile primite dupa vizita la "mester"

                          Comment


                          • #14
                            Salut bogdan_scorp,

                            Daca vrei meseriasi in reconditionat cutii de viteze, sunt aia de la Timisoara. Foarte buni.
                            Un convertizor reconditionat este 400EUR + manopera, ulei la cutie...
                            O sa te coste in jur de 900. Vezi ca ii gasesti si pe facebook si ii poti contacta.

                            Comment


                            • #15
                              Sunt cu dus si intors si aia. Eu unul am fost de 3 ori cu masina in service pana m-au rezolvat. De platit am platit la inceput. 2500 de euro.
                              Prima data mi-au spus ca au schimbat convertizor si bloc de valve + schimb de ulei si filtru. Cutia mergea prost.
                              A doua oara au schimbat blocul de valve, de data asta pe bune, nu ca prima data.
                              A treia oara au schimbat convertizorul, de data asta pe bune, nu ca prima data.

                              Nu mai spun de faptul ca am pierdut o gramada de timp si bani pe masini inchiriate de fiecare data.

                              Eu unul as incerca la Mercom, in Arad. Par mai seriosi.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF