Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Experimente

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Da, astia din dezmembrari asa fac...numai ca la mine, pe senzorul MAP au pus vopsea pe mufa si pe unul dintre cele doua suruburi care prind senzorul. Deci se vede ca vopseaua a fost pusa dupa ce a fost montat senzorul pe masina mea. Oricum, o sa schimb senzorul MAP, ce mai conteaza cativa lei pierduti pe langa cei pe care i-am pierdut pana acum.
    Daca relanti-ul sta ridicat in timpul mersului din cauza clapetei murdare, de ce cand se opresc rotile turajul scade? Ma refer fara consumatori porniti. Ai facut experimentul acesta pe masina ta? La tine cum sta acul?
    Pot sa stiu ce a avut selectorul amicului tau?
    Multumesc.
    No malfunction

    Comment


    • #92
      Plasticul ăla sărit probabil. Am pătit si eu că s-a băgat pe după și nu mai mergea făcălețul nicicum. De nu era forumul mă făceau băieții veseli de niște leuți acolo.

      Orice senzor aiurea cred că dă ceva eroare pe diagnoză. Imposibil să fie ieșit din parametri și să-i zică ECU: OK. Ziceai ca ai două mașini la fel, ce naiba, ambele îs defecte?
      Fosta: W168 A160 '99 Benzină
      Actuala: W169 A200 '04 Benzină
      Urmează: Dacia 1300 '74

      Comment


      • #93
        La faza cu ținutul ralantiului mai sus eu zic că-i bine. Ecu o simte că-i în mișcare și probabil o tine mai turată ca să aiba alternatorul zeamă pentru servo, vacuum pentru frâne, printre altele. Zic si eu. La următorul drum dacă am unde, fac și eu testul ăsta. Nu m-am uitat niciodată unde stă acul că nu merg cu ea pe liber. Mă gândesc că trebuie să fie o diferență între ralanti pe loc și ralanti în mers. Dar poate greșesc. Laur? Cum e?
        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
        Urmează: Dacia 1300 '74

        Comment


        • #94
          Daca relanti-ul sta ridicat in timpul mersului din cauza clapetei murdare, de ce cand se opresc rotile turajul scade?
          Mai sus am dat doar cateva exemple la intamplare, iti dai seama ca nu am de unde sa stiu exact...
          La tine cum sta acul?
          La fel ca la tine, cand las acceleratia si calc ambreiajul turatia revine la ralanti. Adica undeva intre 850-900rpm.
          Dar sa sti ca vorbim de masini diferite...
          Pot sa stiu ce a avut selectorul amicului tau?
          Bineinteles, o parghie sarita din locasul ei.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #95
            Da gruiarew, ambele defecte. Dar nu erau defecte cand le-am luat, s-au defectat dupa ce le-am dus la Tiriac Auto Service. Si eu cred la fel ca tine, ca e bine ca ECU sa tina turajul mai sus, atat timp cat se invart rotile. Eu de asta sunt suparat, ca la mine nu-l tine mai sus.
            Laur, stiu ca vorbim de masini diferite dar cu cine sa vorbesc daca numai tu si gruia ma mai bagati in seama din cand in cand. Ma intereseaza cum sta acul fara sa calci pedala de ambreiaj. Deci maneta pe neutru, masina in mers si toate trei pedalele sa fie sus, neapasate.
            La mine parghia aia de plastic, cea care tine contragreutatea e in regula. Maneta de viteza are toane, cand merge foarte bine (”smoothly”, cum zic englezii), cand agata sau nu intra...sau nu ma lasa sa scot. Bine, acum m-am obisnuit...daca vad ca nu ma lasa sa scot dintr-o viteza dupa ce calc ambreiajul, apas putin pe acceleratie.
            Mi-e draga mie masina asta dar cred ca o sa-mi faca o deosebita placere sa-i dau foc intr-o buna zi.
            No malfunction

            Comment


            • #96
              La primul drum am sa fac poze, sa vezi viteza si turatia.
              Nu cred ca ii dai foc...si daca iti iei alta cred ca o sa-ti fie dor de asta
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #97
                Multumesc LauLaur,
                Uite, am rugat un coleg de forum care are W169 sa faca acest experiment pentru mine si pe aceasta cale vreau sa-i transmit multumiri. Problema este ca el are cutie automata si nu pot sa spun 100% ca are relevanta pentru mine...dar, daca mai e cineva interesat cum se comporta masina in mers cu maneta pe neutru, poate vedea aici: https://drive.google.com/file/d/1sGs...EIzwa9U1w/view
                Daca la cutia manuala e contraindicat sa mergi cu maneta pe neutru, probabil la cutia automata e interzis...o sa ma uit in manual sa vad cum se conduce masina cu cutie automata.
                No malfunction

                Comment


                • #98
                  Treaba cu relanti marit atunci cand masina ruleaza si maneta e pe neutru, ti-a fost explicata deja. Doar masinile cu BlueEfficiency ( Euro5) fac treaba asta.
                  Are legatura cu Managementul Energetic Agresiv, care la tine lipseste.
                  Deasemenea chiar si w169 euro 5 are senzor de 'N' pe cutie, care impreuna cu switch-ul de la ambreiaj activeaza aceasta functie
                  Daca iti inchipui ca o turatie mai mare o sa te ajute la scosul/bagatul din/in viteza, atunci chiar esti intr-o eroare.

                  Orice atelier specializat iti poate gresa angrenajele, tijele, etc de la schimbator.
                  Chiar exista o procedura de verificare clara.

                  Daca dupa toate aceste verificari se dovedeste ca placa, discul, etc au probleme - acestea nici macar nu sunt scumpe.

                  Faptul ca nu ai intalnit inca atelierul documentat, nu e mare nenorocire, de aia avem forumul acesta.

                  De ex: La w169, cu doar o singura scula speciala ( care se poate improviza usor), se poate da cutia jos fara motor.

                  Ai expus tot felul de motive/argumente, majoritatea corecte si inca nu ne-ai spus daca ambreiajul tau aluneca, la plecare de pe loc sau in viteza 5a.
                  Reducerea puterii motorului cand sta volanul virat iar nu e valabila sub euro5, insa e valabila daca acesta aluneca...
                  Last edited by cl600; 12-29-2016, 10:56 AM.
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment


                  • #99
                    Eu m-am bazat pe ceea ce am vazut sau auzit de la alti posesori de A-class...nu avea niciunul BLUEEFFICIENCY. Dupa cum se comporta masina mea, am ajuns la concluzia ca nu e suficient sa decuplezi discul de volanta ca sa poti schimba vitezele...cred ca mai e ceva legat de ”engine load”. Nu fac o paralela intre turatie marita in mers pe neutru cu putinta de a scoate din viteza dar cred ca, daca la altii turajul sta intr-un fel iar la mine sta in alt fel, atunci motorul motorul meu nu functioneaza in parametrii normali. Eu pot sa fiu intr-o eroare, nu-i problema...e bine ca oameni ca dumneavoastra corecteaza erorile, pentru ca intr-adevar sunt mai multi cititori si e bine sa afle adevarul. La mine nu patineaza ambreiajul, cel putin asa simt eu...creste turajul, creste si viteza masinii...si la plecare de pe loc si in viteza a cincea...doar simt ca motorul nu are vlaga.
                    Daca se poate da cutia jos fara motor, chiar e un lucru util de stiut dar as vrea sa va spun ca nu pretul pieselor sau manoperei era lucrul cel mai strigator la cer...pe mine ma deranjeaza strategia celor din service-uri...am inteles ca mi-au stricat o masina dar nu inteleg de ce a fost nevoie sa mi-o mai strice si pe a doua...de ce credeti ca duc o lupta continua cu asta?..scopul meu este sa aflu ce au facut baietii la masina...asta este tot. Oricum, o sa mai dureze o vreme pana inteleg eu ce face ECU si ce fac toti senzorii aia dar am vointa...si nu o sa ma las doar fiindca imi spune unul si altul pe aici ca nu are rost sau ca imi pierd timpul degeaba. Daca e cineva care vrea sa ma ajute apreciez, daca nu...sanatate.
                    No malfunction

                    Comment


                    • Iti recomand wikipedia iar restul posesorilor de A-clase non-euro5 care au turatia ridicata la mersul in N, sunt doar in imaginatia ta...

                      Eu sunt foarte dispus sa iti dau orice informatie doresti, imaginatia mea este ceva mai limitata, insa daca MB a documentat, eu pot sa citesc si iti transmit, cu drag!
                      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                      www.mbretrofit.ro

                      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                      Comment


                      • Imi expun si eu parerea.
                        Nu e neaparat obligatoriu sa fie turatia mai ridicata atunci cand se coboara o panta iar levierul e pe neutru.Daca valoarea de pe turometru este indentica si in oborare si in stationare, consumul instant nu va fi acelasi.Cand masina stationeaza consumul va fi de 0.4-0.7L/h iar daca masina este in miscare dar levierul pe neutru o sa vedeti ca aveti consumul putin peste 1L/h.
                        Deci motorul este deja in sarcina producand curent pentru toti consumatorii, si este deja pregatit pentru a oferii restul de putere.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • Ieri am schimbat senzorul MAP. Fiindca nu am observat nici o imbunatatire, astazi am schimbat senzorul temperatura aer admisie motor. Ce sa vezi, mufa de la senzorul de temperatura era si ea marcata cu vopsea galbena. Senzorul de temperatura al lichidului de racire motor il schimbasem mai demult. Toti aveau marcaje cu vopsea(unii doar pe mufa). Am fost sa dau o tura prin oras cu masina. Performantele motorului s-au imbunatatit considerabil. Am iesit si inafara orasului unde am avut ocazia sa ma iau la intrecere cu TDI-uri, TFSI-uri, VVTI-uri, etc. Senzatia mea a fost ca eu eram vulturul iar ceilalti gaini. Care va sa zica, senzorul de temperatura aer era foarte important. Cred ca abia acum motorul stie cat aer intra cu adevarat. Mai am de schimbat valva de purjare ca tacane ca nebuna.
                          Multumesc pentru sfaturi cl600 si flavyus1987. O sa citesc pe wikipedia despre Managementul Energetic Agresiv.
                          Mai vreau sa subliniez din nou, ca nu voi schimba niciodata kit-ul de ambreiaj...chiar daca service-ul reprezentanta mi-l da pe gratis si mi-l monteaza pe gratis. Recomand celor care se duc cu masina in service si o lasa acolo mai mult timp, sa-si puna semne pe senzori, pe piese, sa faca fotografii eventual...de fapt, cel mai bine ar fi sa nu lasati masina sa iasa din raza vizuala a dumneavoastra. Baietii au senzori care nu dau erori pe tester dar fac ECU sa ia valori gresite drept bune. Pentru cei care cred ca totul se intampla doar in imaginatia mea, va recomand cu caldura sa duceti masina la service...mai ales atunci cand nu mai e in garantie. Am atasat o poza cu senzorii care mi-au facut motorul varza.
                          Attached Files
                          No malfunction

                          Comment


                          • Chiar să nu dea un senzor de admisie aer nici o eroare mă mir. Cel puţin trebuia să urle de mixture too rich / lean. AI văzut tu cu ochii tăi pe tester că e "curat"?
                            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                            Urmează: Dacia 1300 '74

                            Comment


                            • Salut!
                              Ma bucur sincer, ca s-a rezolvat!
                              Baietii au senzori care nu dau erori pe tester dar fac ECU sa ia valori gresite drept bune.
                              Senzorul de temperatura aer admis e una din componentele care nu prea dau eroare pe tester, la fel si senzorul de temperatura al lichidului de racire. Ma rog, pot fi situatii... Daca sunt decalibrati, una din metode pentru a-i depista este sa analizezi efectele. In cazul senzorului de temperatura aer, amestecul. Si mai poti compara valorile lui cu valorile senzorului de temperatura externa al masinii( de aici iti dai seama ca ceva nu e in regula).
                              Daca ala cu testerul nu-si da silinta sa vada si valori, in afara de coduri de eroare, directia e sigura...
                              Ah, si mai era ceva...
                              Care va sa zica, senzorul de temperatura aer era foarte important. Cred ca abia acum motorul stie cat aer intra cu adevarat.
                              Mda, are importanta lui(in formarea amestecului). Nu chiar asa de mare pe cat o crezi tu. Debitmetrul face 90% din treaba si senzorul de temperatura aer admis 10%(valorile date sunt pt exemplificare). Si acum care e rolul si importanta lui...?!? E importanta temperatura aerului pt ca aerul e mai dens sau mai putin dens in functie de temperatura. Adica, aceeasi cantitate de aer, poate contine mai mult sau mai putin oxigen, la temperaturi diferite.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • Pai, de exemplu senzorul de temperatura lichid racire motor masoara temperatura dar cu 15 grade mai putin. Probabil si ceilalti senzori trimit niste valori catre ECU dar nu cele corecte.
                                Banuiesc ca, daca aparea eroare cum spui tu ca amestecul e prea bogat sau prea sarac, se aprindea martorul motor. Eu am fost si la reprezentanta pentru tester dar, avand in vedere ca e tocmai cea pe care o suspectez ca mi-a pus senzorii astia si i-a si vopsit, nu pot pune valoare pe faptul ca ei spun ca nu avea nici o eroare stocata. Am si hartiile de la ei care arata ca totul e ok...si am fost inainte sa schimb senzorul de temperatura lichid racire motor care e foarte important in formarea amestecului. De atunci, am mai pus vreo patru testere de pe la oameni care ii cunosc...dintre care doi au tester dedicat MB...toti au spus ca masina este impecabila. M-am uitat si eu pe ecrane si nu am vazut erori. Oricum, pana nu pun eu mana pe un STAR si sa intru peste tot, nu pot avea certitudinea maxima. Ieri, am pus tester si imi arata temperatura aerului in admisie +20 grade...afara erau +2 grade. Astazi nu am mai avut tester ca sa vad daca e tot 18 grade diferenta intre afara si in admisie.
                                Last edited by georgealinel; 12-29-2016, 23:51 PM. Reason: Am uitat sa fac o precizare
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF