Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme ESP și volan

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme ESP și volan

    Salutare tuturor. Am un Mercedes A class 170 CDI din 2001. Am citit aproape toate posturile referitoare la probleme tehnice la A 170 si nu am gasit rezolvarea. Iata care sunt problemele pe care le-am intalnit:
    1. Ramane aprins becul Bas/ESP: am schimbat 3 contacte la pedala de frana si nu am rezolvat problema. Initial am crezut ca nu contactul este problema, ci altceva mai important (senzorul de modificare a pozitiei volanului sau chiar pompa ABS/ ESP). Mentionez ca indicatorul BAS/ ESP apare doar dupã ce calc frana. Am facut urmãtorul test: Am pornit motorul si fara sa calc frana am incercar sa derapez pe zapada. În bord s-a aprins doar triunghiul de la ASR si se auzea cum rotile sunt franate independent. Deci sistemul dupã pãrerea mea functioneaza. La cãlcarea frânei se aprinde în bord BAS/ESP. Sã fie oare o problemã legatã de cabul cu 4 fire care merge la pompa ABS/ESP?
    2. Am fost nevoit sa schimb contactul electric de pornire. Dupã ce am montat volanul se aude un zgomot ciudat ca si cum senzorul de poziție a volanului agata undeva. Pentru demontare si montare am folosit tutorialul de aici
    Lofty's Homepage, Mercedes-Benz 'A' Class, replacing igniton contact switch, combination switch, steering angle sensor, drivers air bag,steering lock Procedure

    Existã o procedurã de montare corectã a acestui senzor?

  • #2
    Salut!
    Cand montezi senzorul trebuie sa respecti alinierea sagetii de pe el cu semnul de pe volan.
    Trebuie avuta grija la mufarea corecta(cele doua mufe,galbena si alba) precum si la asezarea lui in lacas,in asa fel incat marginea senzorului sa fie echidistanta cu marginea mastii volanului de jur imprejur.
    Apoi trebuie calibrat, cu un tester Star,sa-l inveti care-i punctul zero:dupa ce ai facut si pasul asta mai e o procedura de imperechere cu senzorul inertial(n-o mai stiu exact,iti spune Star-ul pasii:ceva cu apasatul franei,concomitent cu apasarea butonului ASR si apoi cateva viraje). In fine...ideea e ca fara tester o sa-ti mananci nervii si timpul.Cel putin eu n-am reusit nimic notabil(m-a mancat derrier-ul sa dau bordul jos..).Inca ceva:
    inainte de a-l monta l-ai impartit,sa aiba spirala de air-bag acelasi loc de manevra stanga-dreapta?

    Comment


    • #3
      Multumesc pentru raspuns. Am sa desfac azi din nou volanul si am sa verific cablurile. o chestie interesanta e ca am fost acum cu masina, am pus de mai multe ori frana (ce-i drept usor) si nu s-a aprins BAS/ESP. S-a aprins doar la o frana mai puternica.

      Comment


      • #4
        Eu zic sa faci o diagnoza mai intai, vezi erori ai pe modulul ESP si vedem care-i buba in functie de codul de eroare. Nu te apuca sa desfaci sau sa schimbi.
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #5
          Multumesc. Oare pot folosi pentru a afla codurile de eroare orice tester sau trebuie sa folosesc testerul Star? Are un coleg AutoCom. Am facut o citire dar ceva nu-mi inspira incredere. De exemplu a citit codul B1041 - Comunicație CAN cu modul control Sprintshift defectuos - intermitent. Am cautat codul pe site-ul lui Lofty si asa ceva nu apare. Nu-l gasesc nici pe net.

          Comment


          • #6
            Nu sunt de exclus nici senzorii de viteza ai rotilor. Zici ca daca derapezi pe zapada nu e nici o problema atata timp cat nu calci frana, asta inseamna ca ESP-ul merge (asta implica obligatoriu ca ambele: senzorul de pozitie a volanului cat si senzorul inertial functioneaza deci eu as zice ca cele doua nu sunt defecte). Problema iti apare cand apesi frana, apasarea franei implica o manevra de ABS (pentru functia de ABS nu trebuie nici senzor de pozitie a volanului si nici senzor inertial). De aceea eu ma gandesc la senzorii de viteza a rotilor. Oricum zgomotul acela sesizat de tine la rotirea volanului trebuie verificat asa cum zici.

            Comment


            • #7
              problema frecventa la w203 dupa inlocuirea rulmentilor, au ceva inel magnetic care etanseaza, o pista de cercetare am patit si eu similar.

              Comment


              • #8
                Acel sunet care "agata" e doar cand e aprins ESP-ul in bord sau si cand nu e aprins?

                Am patit si eu asa ceva, mi se aprindea esp in bord si scoatea acel sunet ca si cum "agata" dar sunetul era doar IMPREUNA cu becurile esp/bas in bord...rezolvarea a fost f simpla...reglaj directie(fusese dat jos motoru si era f dereglat totul pe acolo). de atunci am facut cateva sute de km si nici nu s-a mai aprins esp-l si nici nu a mai "agatat".

                PS: nu am aflat niciodata ce a fost acel "agatat" dar am zis sa-ti spun ce am facut ca poate te ajuta.
                Succes

                Comment

                Working...
                X
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF