Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A160 probleme cutie viteze automata

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A160 probleme cutie viteze automata

    Salut.
    Am cumparat un A160 benzina din 2004 cu cutie de viteze automata.
    In anunt scria ca masina are probleme cu cutia si ca e in F-mode.
    A fost adusa pe platforma, si cand a fost urcata pe platforma nu era in F.
    Dupa ce am mers cu ea aproximativ 500m, a intrat in fault si nu mai mergea decat in R.
    Am dat jos motorul si am umblat in cutie, unde am inlocuit K1.
    Am pus motorul pe masina, pornit, si cutia scotea o trancaneala in R si D.
    Dat iar jos motorul, desfacut cutia, si constatat ca trebuie schimbata si pompa de ulei din ea, pentru ca la montaj s-au rupt 2 bucatele de metal de la pompa de ulei, bucatele recuperate.
    Pus iar motorul, pornit, avarie motor in bord, sters eroarea.
    Cutia, cand se selecteaza R sau D, incepe sa bazaie, si smunceste.
    Am mers 25 km, si cand sa schimbe a 5-a, a intrat iar in fault.
    Oprit motor, pornit, F-ul disparuse, am mers iar putin, si cand sa dea a 5-a, iar in fault. Iar oprit motor, iar pornit, iar mers, iar fault, de data asta cu avarie motor in bord.
    Codurile de eroare date: P0700, P1892, P1893.
    Am sters codurile, si am facut o masurare cu testerul pe valve.
    Cu motorul oprit, la toate indica 8%.
    Cu motorul pornit, una din ele (2/5/R) indica 98% in P, iar in R a coborat la 64%.
    Am luat de pe alta cutie valvele si le-am montat, am iesit in proba, si acelasi lucru, cand sa schimbe a 5-a, fault... Am oprit motorul, pornit, si si-a revenit.
    Aceleasi smuncituri la selectarea R sau D, acelasi bazait din cutie.
    Mai am un A160 la care problema a fost tot K1 spart, numai ca s-a montat cutia pe alt motor si a fost pusa pe masina, motorul aruncand apa din el.
    La cuplarea in R sau D nu smunceste si nu bazaie cutia.
    Sa dau jos blocul de valve de pe ala cu tot cu ECU si sa-l pun pe al meu si sa vad ce se intampla???
    Sa dau jos PCB-ul de la selectorul cutiei de viteze si sa vad ce e cu el???
    Cineva spune ca e posibil ca o bucatica de metal de la pompa sa fi infundat un canal sau o bila, si de asta sa faca presiune mare de ulei, si sa intre in avarie... Altul a spus ca e din calculatorul cutiei, trebuie dat jos si desfacut si vazut ce e in el, e posibil sa fi intrat ulei sau sa fie lipiturile deteriorate.
    Pareri, idei??? (In afara de 2 litri de benzina si un chibrit...)
    Attached Files
    Last edited by Mud; 12-15-2016, 23:44 PM.

  • #2
    Am cumparat alta masina din Germania, cu BAS/ESP aprins in bord, nu indica treptele deloc in bord, etc. etc.
    Am luat cutia si am pus-o la mine, cu calculatorul din cutia mea. Aceeasi problema.
    Am schimbat calculatorul meu cu cel al cutiei pe care o am acum pe masina, si merge...

    Comment


    • #3
      Spune-mi te rog ca sa schimbi cutia trebe dat jos cu tot cu motor si presupun ca pe jos sau merge sa dai jos cutia fara sa dai jos si motorul. Intreb pentru ca la mine pare ca trebe sa schimb K1.

      Comment


      • #4
        Trebuie dat jos motorul cu tot cu jugul motor, dat motorul jos de pe jug si despartit de cutie... Atentie la convertizor, la demontarea cutiei si montarea ei la loc, sa nu se rupa urechille la pompa de ulei...

        Comment


        • #5
          Se poate face operatiunea si in garaj cu sculele aferente?

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF