Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Klass 170 CDI nu porneste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Salut!
    Scoate-i bujiile sau injectoarele,dupa ce golesti admisia de apa si da-i la automat sa scoata eventuala apa intrata pe capul pistoanelor prin supape. Sper ca nu i-ai mai dat la automat dupa ce-ai inundat-o...
    Si nu mai folosi spray-uri minune,mai bine da-i cu un deodorant normal,e mai putin detonant. Macar a dat sa porneasca?

    Comment


    • #32
      Originally posted by DETHAVE View Post
      Salut!
      Scoate-i bujiile sau injectoarele,dupa ce golesti admisia de apa si da-i la automat sa scoata eventuala apa intrata pe capul pistoanelor prin supape. Sper ca nu i-ai mai dat la automat dupa ce-ai inundat-o...
      Si nu mai folosi spray-uri minune,mai bine da-i cu un deodorant normal,e mai putin detonant. Macar a dat sa porneasca?
      Nu, nu am dat la automat. A dat semne sa porneasca, dar inca mai are aer in instalatie.

      Multumesc mult, sper sa reusesc.

      Comment


      • #33
        Teoretic n-a patit...nimic,sa zicem. Spor la treaba si rabdare,ca ai sa reusesti.

        Comment


        • #34
          Imi pare rau pentru ce ai patit, pesemne ca ai inundat admisia cu spray-ul.
          Of, trebuia sa dai scurt, de la min. 1m, in timp ce altcineva da la automat.
          Acum, asa cum zicea si colegul depinde cata apa a intrat.
          Cu scosul bujiilor mai greu, sunt foarte rau pozitionate, ramane varianta cu scosul injectoarelor si dat la automat.
          Ai intrat multa apa?
          Oricum pana se amorseaza o s-o scoata pe evacuare.

          Comment


          • #35
            Originally posted by valyvis10 View Post
            Imi pare rau pentru ce ai patit, pesemne ca ai inundat admisia cu spray-ul.
            Of, trebuia sa dai scurt, de la min. 1m, in timp ce altcineva da la automat.
            Acum, asa cum zicea si colegul depinde cata apa a intrat.
            Cu scosul bujiilor mai greu, sunt foarte rau pozitionate, ramane varianta cu scosul injectoarelor si dat la automat.
            Ai intrat multa apa?
            Oricum pana se amorseaza o s-o scoata pe evacuare.
            Salut!

            A intrat destul de multa apa, cateva gauri ale galeriei erau inundate complect dar am reusit sa scot cea mai mare parte cu carpe imuiate si stoarse dar inca mai are(o sa merg maine sa mai verific) pentru ca atunci cand am pus contactul se auzeau bujiile cum sfariau de la apa.

            Acuma astept sa vad daca fac rost pe Sambata de un garaj cu elevator sa dau bujiile jos. As da injectoarele dar cred ca 1 si 2 nu iasa de turbo.

            Mai este un lucru care nu il stiu: Modelul asta are pompa de motorina electrica in rezervor?

            Comment


            • #36
              Nu are pompa electrica, de aceea se si amorseaza mai greu.

              Comment


              • #37
                Ieri am mai curatat galeria de admisie si am incercat de cateva ori sa dau la automat in speranta ca daca a intrat ceva apa in cilindrii o va scoate pe evacuare. Cu aceasta ocazie am descoperit altceva:
                Sub rampa sunt 2 conducte transparente pe care merge motorina la rampa tur si retur. Cea de tur are o gaura in ea deoarece a fost topita stand lipta de un surub( nu de la micul incediu) dar nu s-a vazut.
                Acuma dupa ce am umblat eu pe acolo probail s-a dezlipit de pe acel surub si a inceput sa curga( dupa ce am dat la automat ieri mi-a inundat tavita de la injectoare si nu stiam de unde vine).
                Acuma stau si ma gandesc daca acea conducta nu curgea foarte tare inainte dar tragea aer incat sa nu porneasca? Gaura din ea este aprox diametrul unui surub de 6-8.
                O sa pun o poza sa vedeti.
                Image 20161211 143151 in Calborean Marius's images album

                Comment


                • #38
                  De acolo era.

                  Comment


                  • #39
                    Ce magarie patentata!Dar daca nu era asta nici nu faceai revizia injectoarelor...

                    Comment


                    • #40
                      Astazi am incerct din nou sa pornesc, asta dupa ce am reparat conducta respectiva.
                      In prima faza dadeam la automat si nu se auzea nimic nicio detonatie( ca si cu nu scanteieste) , la un moment dat(dupa indelungi incercari) a inceput sa se auda zgomot ca si cum ar da sa porneasca si sa aiba compresie dar foarte scurt.Daca asteptam cateva minute si incercam din nou se auzea la fel iar daca incercam imediat nu se auzea nimic.
                      Intr-un final dupa lungi incercari fara rezultat m-am hotarat sa mai pun o data testul sa vad ce spune si zice asa:

                      P0100 Debitmetru film cald care s-a sters si nu a reaparut
                      P1354 Variatie unghi ax ame cu vibrochen care nu se sterge.

                      Aer nu se mai vede pe conducte iar presiunea in rampa a urcat la 349 bari in timp ce dadeam la automat.

                      Comment


                      • #41
                        Aia cu axul / vibrochen nu este in regula. Vezi unde este senzorul si inlocuieste-l.

                        Comment


                        • #42
                          Originally posted by valyvis10 View Post
                          Aia cu axul / vibrochen nu este in regula. Vezi unde este senzorul si inlocuieste-l.
                          Cum ii spune la senzorul ala ca sa stiu ce sa caut?

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by marius_calborea View Post
                            Cum ii spune la senzorul ala ca sa stiu ce sa caut?
                            Ce am gasit pe net acum:
                            Engine dies while driving simply, after few minutes again. Was more often. Therefore, the sensor has been replaced.



                            o fi si la diesel tot acolo?
                            Vad ca folosesc acelasi senzzor la mai multe modele:
                            A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.007) OM 668.941 1689 44 60 Hatchback. A-CLASS (W168) A 170 CDI (168.008) OM 668.940 1689 66 90 Hatchback. A-CLASS (W168) A 160 CDI (168.006) OM 668.940 1689 55 75 Hatchback.

                            Comment


                            • #44
                              Din pacate si eu trebuie sa desfac iar un injector, cum a dat frigul sufla.
                              Trebuia sa fi frezat scaunul si sa-i fi dat cu solutie de etansare tobe de esapament asa cum spune tipul asta Martin aici:
                              Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Problems associated with A170 W168 diesel engine injectors , removal .


                              De nervi am uitat atunci.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by valyvis10 View Post
                                Din pacate si eu trebuie sa desfac iar un injector, cum a dat frigul sufla.
                                Trebuia sa fi frezat scaunul si sa-i fi dat cu solutie de etansare tobe de esapament asa cum spune tipul asta Martin aici:
                                Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Problems associated with A170 W168 diesel engine injectors , removal .


                                De nervi am uitat atunci.
                                Nasol, Eu daca reusesc sa o pornesc o scot la vanzare ca mi s-a acrit de ea .

                                Din ce am citit eu pe net sunt 2 senzori 1 la ax came 1 la vibrochen si nu reusesc sa inteleg este care ar trebui sa il schimb?
                                Si oare de ce pana acuma nu a aparut eroarea asta? sa fie legata de stingerea incendiului cu apa?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF