Salut,
De ceva vreme am o problema cu al meu E 220 CDI automat...Fiind foarte rece afara, masina porneste la prima cheie, insa in momentul cand cuplez din D in R sau D smuceste ( ca si cum da sa plece ) si moare motorul. Daca o cuplez in N direct din P nu schiteaza absolut nimic. Mentionez ca daca o las vreo 10 min mergand sa se incalzeasca cat de cat, atunci cand cuplez in viteza - D - scade relantiul, smuceste, insa nu moare...
Tin sa precizez ca am facut schimbul de ulei in cutie acum 500 km, cu filtru cu tot, plus revizia generala la masina...Am mai citit pe forumuri si mi s-a spus de mecanic ca ar putea fi convertizorul, insa am inteles ca e posibil sa fie ala, nu este ceva sigur...
In speranta ca s-a mai lovit cineva de problema asta, chiar si pe alte modele automate, astept un raspuns.
Multumesc.
De ceva vreme am o problema cu al meu E 220 CDI automat...Fiind foarte rece afara, masina porneste la prima cheie, insa in momentul cand cuplez din D in R sau D smuceste ( ca si cum da sa plece ) si moare motorul. Daca o cuplez in N direct din P nu schiteaza absolut nimic. Mentionez ca daca o las vreo 10 min mergand sa se incalzeasca cat de cat, atunci cand cuplez in viteza - D - scade relantiul, smuceste, insa nu moare...
Tin sa precizez ca am facut schimbul de ulei in cutie acum 500 km, cu filtru cu tot, plus revizia generala la masina...Am mai citit pe forumuri si mi s-a spus de mecanic ca ar putea fi convertizorul, insa am inteles ca e posibil sa fie ala, nu este ceva sigur...
In speranta ca s-a mai lovit cineva de problema asta, chiar si pe alte modele automate, astept un raspuns.
Multumesc.
Comment