Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum exagerat A 140

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Asa cum am scris, si cum scrie si in cartea tehnica, rezerva este de 6 litrii. Cei 5 litrii despre care vorbeam mai sus reprezinta diferenta intre plinurile facute la cele doua statii Petrom (la una 48 si la cealalta 53 litrii) Ambele au fost facute in aceleasi conditii, cu posibilitatea ca ultimul sa-l fi facut cu ceva mai multi kilometrii parcursi cu becul aprins... dar, asa cum spuneam, in nici un caz nu se justifica 5 litrii in plus

    Comment


    • #32
      Originally posted by pif_foto View Post
      Asa cum am scris, si cum scrie si in cartea tehnica, rezerva este de 6 litrii. Cei 5 litrii despre care vorbeam mai sus reprezinta diferenta intre plinurile facute la cele doua statii Petrom (la una 48 si la cealalta 53 litrii) Ambele au fost facute in aceleasi conditii, cu posibilitatea ca ultimul sa-l fi facut cu ceva mai multi kilometrii parcursi cu becul aprins... dar, asa cum spuneam, in nici un caz nu se justifica 5 litrii in plus
      Pierzi timpul...
      1. Nu o sa gasesti niciodata 2 rezervoare identice dupa 15-17 ani de folosire. Gandeste-te numai la mizeria depusa in ele... asta ca sa nu vorbim de altele.
      2. Pompele de benzina ar trebui calibrate periodic. Nu se intampla mereu acest lucru.
      3. Desi benzina nu se dilata/contracta la fel de mult ca motorina exista un oarecare procent de variatie a volumului proportional cu temperatura.
      4. Niciodata nu te lua dupa becul din bord.

      In concluzie nu mai pierde timpul. Fa un plin pana-n buza plimba-te 100 km si revin-o la aceiasi pompa. Apoi calculeaza.
      Chiar imi place masinuta asta!

      Comment


      • #33
        Pai nu pierd timpul... din contra. De alimentat tot trebuie alimentat. Mai bine mai rar decat mai des (din punct de vedere al timpului). Azi am facut din nou plinul de la prima statie Petrom (Gaesti). Asa cum banuiam, aproximativ 48 litrii, ca si primele doua alimentari (mai exact 47,84 l). A rezultat un consum de 5,9% (mai mult decat bun ). Dupa 4 plinuri concluzia e clara, atat din punctul de vedere al consumului, cat si al statiei de unde (nu) trebuie sa alimentez

        Comment


        • #34
          Salutare, eu am fost plecat cu mertzanu meu A140 din 1999 cam 442,7 km si mi-a iesit un consum de 5,3 l/ 100 km, am alimentat si realimentat de la Petrom, sunt extrem de multumit de masinutza!!

          Comment


          • #35
            In sfarsit vad si oameni multumiti de consumul A 140-ului. In doua pagini de topic, 95% nemultumiri. Ce sa va urez...? Sa tina Dumnezeu obiceiul gargaritelor!
            Toate cele bune!
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #36
              Se pare ca nu am fost primul...

              Azi am alimentat...
              45,67 litri la... 547 km facuti in bucuresti si imprejurimi (in afara nu mai mult de 100 km si aceia in mai multe drumuri, niciodata libere...)
              Rezulta: 8,35 % - SUPERRRR!
              Nu uitati ca am cutie automata!

              PS. De cand am schimbat cauciucurile de vara (atunci am si alimentat) tot mergea masina ca o caruta... Idiotul care le-a schimbat a spus ca a bagat 2 cu 2,2 atm. Cand am verificat era 3,7 psi cu 3,9 psi (cred ca-i x10). (1 Atm = 14.6959488 Psi). Oricum calculezi nu iese...
              Stiam ca presiunea influenteaza consumul, dar parca nici asa mult... http://www.clubmercedes.ro/images/smiley/winky.gif
              Attached Files
              Chiar imi place masinuta asta!

              Comment


              • #37
                Originally posted by colonelul View Post
                Daca ai la tine unul sau doua bidoane de 5L poti sa i verifici usor
                Probabil de asta nici nu te lasa sa folosesti bidoanele la orice peco ai merge

                Comment


                • #38
                  Rog, sugestii

                  Domnilor,
                  Cu toata stima, dupa ce am mai citit inca o data mesajele dumneavoastra, nu mai stiu ce sa fac. cand vad consumuri de sub 10% parca vorbim de alt tip de masina. Reiterez: am un consum de 13-14%, iar pe esapament iese (dupa parerea mea) prea mult fum alb. Nu mai departe de ieri aspetam la stop paralel cu un alt A 140 si nu vedeam dara de fum...pe cand in spatele meu puteam sa vad in oglinzi ceata lasata...
                  Am schimbat bujiile ... am schimbat bobinele ... am fost la tester si am "self-adjust' clapeta de acceleratie ... nu am erori pe calculator, pe tester sonda lambda functioneaza corect ... porneste usor si tine frumos relanti-ul ... am verificat tot dedesubt-ul masinii de eventuale pierderi ... nu obtin rezultate!!!
                  "Talpa" mare nu am, as putea zice ca merg chiar subetajat (schim a-3-a la 20km/h si a-4-a la mai jos de 50), in oras nu trec niciodata de 2500 de turatii si totusi am consum de peste 13%.
                  Din ce am citit mai sus am tras inca vreo doua concluzii:
                  1. Este posibil ca o functionare incorecta a termostatului sa conduca la un consum crescut
                  2. Clapeta de acceleratie ar trebui schimbata
                  3. Raspunzatori ar putea fi cine stie ce senzor de temperatura, sau arbore cotit ... sau nu mai stiu!!!
                  POSESORI SI FANI AI MB, VA ROG AJUTATI-MA!!!
                  Imi place masina si nu as vrea sa incasez INCA prima de la "Rabla"!

                  Comment


                  • #39
                    La cum zici ca schimbi eu am impresia ca mergi subturat cu ea (eu spre exemplu nu ii dau a 4a sub 50-60km/h). Din ce stiu se recomanda schimbarea vitezei la 2500 de turatii. Stiu sigur ca mersul subturat mareste consumul, incearca sa o tii numai intre 1900 si 2500 de turatii si vezi daca ai ceva rezultate la consum.
                    Cat despre fumul alb... la cat e de frig momentan toate scot "fum" care e defapt abur, mai ales cand motorul e rece. (Si a mea scoate perdea de abur pana se incalzeste).
                    Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Crb View Post
                      La cum zici ca schimbi eu am impresia ca mergi subturat cu ea (eu spre exemplu nu ii dau a 4a sub 50-60km/h). Din ce stiu se recomanda schimbarea vitezei la 2500 de turatii. Stiu sigur ca mersul subturat mareste consumul, incearca sa o tii numai intre 1900 si 2500 de turatii si vezi daca ai ceva rezultate la consum.
                      Cat despre fumul alb... la cat e de frig momentan toate scot "fum" care e defapt abur, mai ales cand motorul e rece. (Si a mea scoate perdea de abur pana se incalzeste).
                      Multumesc pentru sfat
                      O sa incerc sa imi readaptez stilul de condus, dupa mai bine de 33 de ani de condus ... cam greu, dar nu imposibil. Eu aveam senzatia ca o turatie mai mica pentru aceeasi viteza conduce la scaderea consumului, pe principiul ca folosesc mai putine cicluri motor pe unitatea de distanta...
                      De asemenea, cred ca este o idee buna sa verific si termostatul poate ca a ramas pe deschis si atunci motorul meu nu se mai incalzeste in veci pe frigul asta. Daca stau sa ma gandesc mai bine cred ca un alt indicator in sustinerea acestei idei este ca incalzirea cabinei se realizeaza cam dupa vreo 15 min de mers si nu imediat dupa pornire (adica la vreo 2-3 minute de functionare cum era in trecut).
                      Da aveti dreptate conduc "supraetajat" si nu "subetajat" adica, dupa cum bine ati sesizat eroarea mea din mesajul anterior, "subturat"
                      O zi excelenta!
                      Last edited by simval; 01-22-2016, 10:42 AM.

                      Comment


                      • #41
                        Da, ce zici tu are ceva logica dar gandeste-te ca la turatii mici motorul se chinuie mult mai mult sa traga. Mie pe frigul asta nici nu mi se mai incalzeste habitaclul. La 60km/h si -15 afara aeroterma imi baga tot aer rece.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #42
                          Eu aş zice să faceţi şi o verificare a termostatului. Pe lângă faptul că se clănţăne din dinţi în maşină se uzează motorul prematur. Nici nu se unge cum trebuie şi frecările sunt altfel. Gândiţi-vă că toate îs calculate la temperatura de lucru care este undeva la 80-90 grade.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #43
                            Buna ziua,
                            Hai sa va spun si eu cateva impresii dupa un an de la cumparare(A150-2007).
                            In toamna i-am schimbat uleiul plus consumabile,luate de la Mercedes ,preturi decente, mai putin la filtrul de polen unde m-au jupuit ca pe urs, si bineinteles o diagnoza la care nu s-a constatat absolut nici o eroare dupa aproape 10 luni de viata in Romania.
                            Cum eu eram si sunt fan vag am ramas surprins de fiabilitate si modul cum merge, desi a mea nevasta circula cam tot timpul.
                            Masina are computer de bord,si in aceasta perioada am constatat un consum de 7,5-8 in oras daca merg eu si undeva la 9 daca merge sotia.Dar in Pascani e un singur semafor.
                            Afara nu am reusit insa sa-i scad consumul sub 6,7 sub nici o forma ,am mers subturat,am mers turat si nimic,cel mai ciudat e ca daca dau un reset pe computer la consum,imediat imi indica undeva la 7%.
                            Nu sunt ingrijorat de consum,cand vad ce au altii prin orasele mari.
                            Zilele astea a fost a 2a interventie,am schimbat placutele frana spate si sabotii frana de mana.
                            O zi buna sa aveti.

                            Comment


                            • #44
                              Buna ziua sunt proprietar a mai multor tipuri de mercedes ,recent am cumparat un mercedes Vaneo 1,9 benzina cu cutie automata din 2002 pentru familie.
                              Nu reusesc sa dau de problema, am un consum de 12-13 litri de benzina MEDIA .
                              Am o intrebare este normal acest consum ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF