Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Cutie viteze blocata treapta 1

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cutie viteze blocata treapta 1

    Masina, un w211, e220, an 2003, 156cp, cutie automata.

    Astazi am avut nenorocul sa "prind" cu roata spate dreapta un canal la iesirea dintr-un drum lateral, cu viteza minima, de pornire. Imediat s-a aprins ABS si ESP defective, visit workshop in bord. Pe langa acestea cutia a ramas blocata in treapta 1 (treapta in care se afla masina in momentul intamplarii nefericite). Pe tester imi spune ca nu merg senzorii de citire a vitezei pe rotile spate, precum si "malfunction"in cutie.

    M-ar ajuta mult macar un sfat, daca problema aparuta la cutie are legatura cu celelalte 2 erori, sau cu lovirea rotii spate (aceasta a stat cateva fractiuni de secunda in aer, apoi s-a lovit vilent de marginea canalului, desi am avut viteza foarte mica).

    La comutarea din P in R sau D smuceste masina, desi pana la incidentul amintit aceasta trecere se facea insesizabil.

    S-au sters erorile, s-au verificat sigurantele, s-a decuplat bateria, s-au verificat senzorii, cablajele de la roata, s-a demontat roata, disc, etc. pentru a se verifica daca am ceva spart, rupt. Nimic din toate astea nu a folosit. sterg erorile pornesc cu masina, dupa cativa metri apar iarasi erorile abs si esp, se reaprinde martorul de la abs.

    Orice sfat, idee este binevenita.
    Multumesc,

    Szasz Janos

  • #2
    Originally posted by silentdj View Post
    Masina, un w211, e220, an 2003, 156cp, cutie automata.

    Astazi am avut nenorocul sa "prind" cu roata spate dreapta un canal la iesirea dintr-un drum lateral, cu viteza minima, de pornire. Imediat s-a aprins ABS si ESP defective, visit workshop in bord. Pe langa acestea cutia a ramas blocata in treapta 1 (treapta in care se afla masina in momentul intamplarii nefericite). Pe tester imi spune ca nu merg senzorii de citire a vitezei pe rotile spate, precum si "malfunction"in cutie.

    M-ar ajuta mult macar un sfat, daca problema aparuta la cutie are legatura cu celelalte 2 erori, sau cu lovirea rotii spate (aceasta a stat cateva fractiuni de secunda in aer, apoi s-a lovit vilent de marginea canalului, desi am avut viteza foarte mica).

    La comutarea din P in R sau D smuceste masina, desi pana la incidentul amintit aceasta trecere se facea insesizabil.

    S-au sters erorile, s-au verificat sigurantele, s-a decuplat bateria, s-au verificat senzorii, cablajele de la roata, s-a demontat roata, disc, etc. pentru a se verifica daca am ceva spart, rupt. Nimic din toate astea nu a folosit. sterg erorile pornesc cu masina, dupa cativa metri apar iarasi erorile abs si esp, se reaprinde martorul de la abs.

    Orice sfat, idee este binevenita.
    Multumesc,

    Szasz Janos
    Mai verifica odata exact ce spune testerul. Eventual cu masina ridicata sau cel putin cate o roata invartita cu mana, sa vezi pe tester daca numara senzorii ABS.
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Originally posted by cl600 View Post
      Mai verifica odata exact ce spune testerul. Eventual cu masina ridicata sau cel putin cate o roata invartita cu mana, sa vezi pe tester daca numara senzorii ABS.
      Am verificat si nu citeste nici pe dreapta, nici pe stanga. Lucru ciudat, avand in vedere ca doar roata dreapta a fost smucita...

      Comment


      • #4
        Stopurile pt frana merg, cand apesi pedala?
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Da, merg stopurile.

          Comment


          • #6
            Atunci poate dupa verificari o sa inceapa ABS-ul sa numere din nou.
            Last edited by cl600; 05-18-2014, 14:59 PM.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by cl600 View Post
              Atunci poate dupa verificari o sa inceapa ABS-ul sa numere din nou.
              Care verificari? Scuze, dar nu prea inteleg...

              Comment


              • #8
                Scuze, nu mai stiu ce am vrut sa zic, ca dupa verificari nu s-au pus conectorii la locul lor sau poate doar am vrut sa spun RE-verificari.

                Oricum ar fi, degeaba stergi erori daca senzorii din spate nu numara.
                http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                www.mbretrofit.ro

                Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                Comment


                • #9
                  S-a rezolvat problema. Inelul magnetic de pe capul planetar s-a rupt de la soc, calculator numai putand citi viteza de rotatie a roatei. Cutia de viteza a intrat in regim de avarie, dupa rezolvarea problemei de abs (schimbat planetara), s-a resetat si cutia, astfel s-au rezolvat problemele.
                  Se poate inchide topicul. Multumesc pentru implicare cl600.

                  Comment


                  • #10
                    Am patit si eu in seara asta la aceeasi masina dar cutie manuala. Am dat sa plec de pe loc a sarit maneta din viteza dar masina a ramas blocata in treapta 1 cu maneta pe punctul 0 (pe liber) si nu reusesc sa bag intro alta viteza nici cu motorul oprit. Ce ar putea fi ?

                    Comment


                    • #11
                      Posibil sa fi cedat ceva din kitul de ambreiaj.Am patit ceva asemanator la un Opel Astra dar la ala a ramas blocata in treapta a 3-a maneta schimbator pe liber si nici nu mai iesea si nunmai intra in alta treapta.
                      Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                      Comment


                      • #12
                        Dar daca era ceva de la ambreaj cand era motorul oprit nu puteam sa schimb viteza ?

                        Comment


                        • #13
                          Depinde ce a cedat.La Opel am scapat doar cu kit-ul de ambreiaj!
                          Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                          Comment


                          • #14
                            A fost sincronul de la treapta 1 si mi-a convenit sa schimb cutia.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF