Masina, un w211, e220, an 2003, 156cp, cutie automata.
Astazi am avut nenorocul sa "prind" cu roata spate dreapta un canal la iesirea dintr-un drum lateral, cu viteza minima, de pornire. Imediat s-a aprins ABS si ESP defective, visit workshop in bord. Pe langa acestea cutia a ramas blocata in treapta 1 (treapta in care se afla masina in momentul intamplarii nefericite). Pe tester imi spune ca nu merg senzorii de citire a vitezei pe rotile spate, precum si "malfunction"in cutie.
M-ar ajuta mult macar un sfat, daca problema aparuta la cutie are legatura cu celelalte 2 erori, sau cu lovirea rotii spate (aceasta a stat cateva fractiuni de secunda in aer, apoi s-a lovit vilent de marginea canalului, desi am avut viteza foarte mica).
La comutarea din P in R sau D smuceste masina, desi pana la incidentul amintit aceasta trecere se facea insesizabil.
S-au sters erorile, s-au verificat sigurantele, s-a decuplat bateria, s-au verificat senzorii, cablajele de la roata, s-a demontat roata, disc, etc. pentru a se verifica daca am ceva spart, rupt. Nimic din toate astea nu a folosit. sterg erorile pornesc cu masina, dupa cativa metri apar iarasi erorile abs si esp, se reaprinde martorul de la abs.
Orice sfat, idee este binevenita.
Multumesc,
Szasz Janos
Astazi am avut nenorocul sa "prind" cu roata spate dreapta un canal la iesirea dintr-un drum lateral, cu viteza minima, de pornire. Imediat s-a aprins ABS si ESP defective, visit workshop in bord. Pe langa acestea cutia a ramas blocata in treapta 1 (treapta in care se afla masina in momentul intamplarii nefericite). Pe tester imi spune ca nu merg senzorii de citire a vitezei pe rotile spate, precum si "malfunction"in cutie.
M-ar ajuta mult macar un sfat, daca problema aparuta la cutie are legatura cu celelalte 2 erori, sau cu lovirea rotii spate (aceasta a stat cateva fractiuni de secunda in aer, apoi s-a lovit vilent de marginea canalului, desi am avut viteza foarte mica).
La comutarea din P in R sau D smuceste masina, desi pana la incidentul amintit aceasta trecere se facea insesizabil.
S-au sters erorile, s-au verificat sigurantele, s-a decuplat bateria, s-au verificat senzorii, cablajele de la roata, s-a demontat roata, disc, etc. pentru a se verifica daca am ceva spart, rupt. Nimic din toate astea nu a folosit. sterg erorile pornesc cu masina, dupa cativa metri apar iarasi erorile abs si esp, se reaprinde martorul de la abs.
Orice sfat, idee este binevenita.
Multumesc,
Szasz Janos
Comment