Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Pierderi antigel, furtun rezervor spart si martor check engine aprins. Help!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierderi antigel, furtun rezervor spart si martor check engine aprins. Help!

    Va salut, ma bucur ca am gasit acest forum si sunt convins ca am sa gasesc sfaturi utile aici. Deci, masina este clk 200 kompressor, an 2001. Am achizitionat-o cam de 4 luni si in primele 2 luni a functionat perfect. Apoi au inceput problemele: Pentru inceput nu i-am schimbat uleiul la timp pentru ca intelesesm ca nu trebuie ( evident intelesesm rau ). In loc sa schimb uleiul la 10-15000 km l-am schimbat cam la 20000. Chiar in ziua in care ma hotarasc sa ma duc sa il schimb mi se aprinde martorul check engine in mijlocul intersectiei. Habar nu aveam ce semnificatie are, dar masina mergea la fel deci nu m-am agitat. Ma duc cu ea la service imi baga baietii testerul si da eroare pe lambda1 bank1. Schimb uleiul, filtrele, se scoate eroarea din bord, plec, fac 20 km si se aprinde iar martorul. Zic ok, am sa schimb sonda lambda. Intre timp am mai mers cu masina, consumul a crescut cam cu 2l/100. Apoi am avut de facut un drum pana in Franta si prin Austria( cand ma intorceam ) am bagat benzina dintr-un peco noname si surpriza: bum buf poc, se tura motorul, ii scadea turatia, acceleram murea, pe la jumatea pedalei iarasi invia, deci mergeam din hac in hac. Am oprit motorul, am pornit din nou, am dat pe manual si am turat mai tare si si-a revenit. Pe autostrada a mers bine, apoi am intrat in Ro si am dormit cam jumate de ora cu motorul pornit intr-un peco. Dau sa plec si iarasi. Cu chiu cu vai am ajuns acasa, am schimbat sonda lambda, si simtomele au disparut, dar peste vreo 50 km facuti s-a aprins iar martorul.

    Acum urmeaza celelalte probleme: Pierd antigel, nu mult dar pierd (cam 500 ml la 5000 km). Am putut vedea si ceva urme in spatele motorului chiar pe bloc. 2 mecanici la o vedere rapida mi-au zis ca pierde pe la garnitura de la chiulasa dar tind sa nu ii cred pentru ca nu am apa in ulei si invers.

    Alta problema: Cand alimentez imi curge benzina pe la roata dreapta spate( pe partea cu alimentarea). Banuiesc ca e furtunul de la alimentare la rezervor fisurat. Imi curge doar cand alimentez( cu cat alimentez mai mult cu atat curge mai mult, apogeul fiind la plin cand pierd cam 2l )

    V-as fi recunoscator pentru niste sfaturi, niste pareri si eventual recomandari de mecanici buni, care sa stie ce fac pentru ca din cate vad majoritatea bajbaie.

  • #2
    Acum, mai simt o usoara trepidatie in relanti cand mai stau pe la semafor. Simptomele sunt in felul urmator: de obicei, masina e foarte silentioasa si nu vibreaza mai deloc. Cam dupa 30 de secunde incepe se trepideze putin si sa se miste asa, dar nu e o vibratie continua, e pur si simplu ca o bataie asa. lin lin lin lin poc lin lin lin lin. Imi cer scuze pentru exprimarea puerila, dar sper ca se intelege. Ma intereseaza foarte tare sa ii sting acel martor si sa nu mai pierd nici antigel nici benzina.

    Comment


    • #3
      Bine ai venit,


      Cred ca ti-ai dat seama cat de periculos este sa pierzi benzina, indifferent cat de putina si cand cum...pt tine si mai ales pt ceilalati...


      Rezervorul, la modelul tau trebuie sa fie etans, exista o logica prin care presiunea din el este tinuta constanta de o valva de la motor.

      Dupa ce rezolvi etansietatea perfecta a rezervorului, conductelor, furtunelor si daca masina nu isi revine poti gasii pe forumul nostru f multe posturi despre motoarele Kompressor cu diverse rezolvari - functie de tipul motorului.
      http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


      www.mbretrofit.ro

      Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

      Comment


      • #4
        Salut!
        Ca si o completare la ce a scris cl600..
        Vezi ca pe unde iese benzina s-ar putea sa intre apa,nisip etc aruncate de roata. Poate nu intr-o cantitate mare,dar suficienta sa-ti deranjere sistemul de alimentare.
        P.S. E perfect posibil sa pierzi antigel pe la garnitura de chiulasa.Nu trebuie sa se duca neaparat in ulei, am mai vazut cazuri...
        Last edited by Dethave; 12-03-2016, 16:42 PM.

        Comment


        • #5
          Va multumesc pentru raspunsuri, am citit pe undeva ca martorul check engine se poate aprinde si daca capacul de la rezervor are o fisura, automat si furtunul. Daca schimb garnitura de chiulasa masina o sa mai fie la fel ? Mi-a sugerat cineva sa fac un test de compresie. Acesta se face pentru a vedea daca e ciupita garnitura ?

          Comment


          • #6
            Rezolva întâi problema etanșeității rezervorului.
            Referitor la întrebarea despre masina,daca va mai fi la fel:depinde unde o duci sa-i schimbe garnitura de chiulasa(presupunând ca pe pe acolo pierzi antigel).
            Testul de compresie...nu stiu ce sa zic. Mecanicii(cei competenti) stiu mai bine decât mine. Oricum,nu-ti arată pierderile minuscule de presiune. Presiunea generată de pistoane este relativ mare si e instantanee. Găsești mai multe explicații pe net

            Comment


            • #7
              GARNITURA DE CHIULOAS TREBUIE S O SCHIMBI NEAPRAT.S CUMPERI I PREZOANE,GARNITURA DE ADMISIE I GARNITURA DE EVACUARE.

              Trimis de pe al meu SM-G925F folosind Tapatalk

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF