Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A Klass 170 CDI nu porneste.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by valyvis10 View Post
    Nu mai cauta, schimba:

    1. Mufa injector 3.
    2. injectorul.

    Atentie foloseste saibe de cupru originale mercedes la ambele injectoare 3 si 4(pentru 3 trebuie sa scoti si 4).
    Este diferenta de 2 lei (5 lei bosch si 7 lei originale mercedes) dar eviti multe.
    Eu din cauza bosch-ului am desfacut admisia si injectoarele 3 si 4 de 10 ori, nu exagerez.
    Cele mercedes sunt oarecum conice, mai bine astepti 1 zi pana iti vin cele originale.


    Cele originale mercedes au 3 "degajari" :


    Bosch-urile au 4 degajari:
    Saiba etansare injector Ford Focus Mk2 1.6 TDCi 109 cp la AltgradAuto! Pret de la 34 lei. Garantie doi ani finantare in rate produs original


    Ai grija la brida injectoarelor, mai ales la surub, desfa usor, curata cu atentie filetul interior apoi strange cu atentie (eu a trebuit sa majorez filetul pe masina deoarece mecanici au stricat filetul).
    Ca sa scot injectoarele imi trebuie cheie speiala(cum am vazut pe net?)

    Trebuie sa schimb si mufa si injector sau prima data mufa, proba si apoi daca nu merge schimb injectorul? Daca schimb 1 injector nu trebuie schimbate si restul? sau merge numai unul?

    Multumesc de ajutor!
    Last edited by marius_calborea; 11-23-2016, 20:10 PM.

    Comment


    • #17
      Originally posted by marius_calborea View Post
      Ca sa scot injectoarele imi trebuie cheie speiala(cum am vazut pe net?)

      Trebuie sa schimb si mufa si injector sau prima data mufa, proba si apoi daca nu merge schimb injectorul? Daca schimb 1 injector nu trebuie schimbate si restul? sau merge numai unul?

      Multumesc de ajutor!
      Scuze ca postez acum:

      Poti sa schimbi inatai mufa, o pornesti fara admisie (chiar daca este zgomotoasa), pui testerul si poate ai noroc sa fie mufa.
      Daca nu porneste, scoti injectorul, nu este cheie speciala, este tubulara torx la surubul bridei.
      Problema va fi dupa scoaterea surubului, daca ies injectoarele.
      Aici depinde putin de noroc.
      Incerci asa :
      -inunzi cu degripant in jurul injectoarelor;
      -cu o surubelnita/levier bun incerci usor sa misti injectorul stanga-dreapta, mai dai cu degripant , mm cu milimetru stanga dreapta.
      -cei de la service au un inertial pe care-l insurubeaza pe racordul conductei de la injector, ar fi bine sa-l ai.

      Daca gasesti un service bun merita sa-i pui sa-ti schimbe injectorul, doar injectorul nr.3.

      Nu stiu care este buba dar numai nr.3 cedeaza.

      Uitasem, vezi ca trebuie sa strambi un pic tabla/tava de colectare altfel nu iese injectorul nr.4

      Comment


      • #18
        Originally posted by valyvis10 View Post
        Scuze ca postez acum:

        Poti sa schimbi inatai mufa, o pornesti fara admisie (chiar daca este zgomotoasa), pui testerul si poate ai noroc sa fie mufa.
        Daca nu porneste, scoti injectorul, nu este cheie speciala, este tubulara torx la surubul bridei.
        Problema va fi dupa scoaterea surubului, daca ies injectoarele.
        Aici depinde putin de noroc.
        Incerci asa :
        -inunzi cu degripant in jurul injectoarelor;
        -cu o surubelnita/levier bun incerci usor sa misti injectorul stanga-dreapta, mai dai cu degripant , mm cu milimetru stanga dreapta.
        -cei de la service au un inertial pe care-l insurubeaza pe racordul conductei de la injector, ar fi bine sa-l ai.

        Daca gasesti un service bun merita sa-i pui sa-ti schimbe injectorul, doar injectorul nr.3.

        Nu stiu care este buba dar numai nr.3 cedeaza.

        Uitasem, vezi ca trebuie sa strambi un pic tabla/tava de colectare altfel nu iese injectorul nr.4
        Salut

        Am desfacut toate alea pana am ajuns acolo la injectoare unde am avut marea surpriza sa gasesc urmatoarele:

        La injectorul cel din dreapta(4?) este astupat cu ceva poxilina cred(nu se vede piulita conductei.
        Tavita de colectare in zona inj. de mai sus si a celui din stanga lui(3) era ceva negru care arata ca smoala si e casant(l-am spart cu surubelnita).

        Am desfacut mufa de la 3 si am curatat acolo cu spray si voi incerca mai tarziu sa vad ce zice.

        Nu stiu ce sa fac pentru ca daca e corect cum a numerotat eu cilindrii si trebuie sa scot si 4 nu prea stiu cum(cu flexul eventual).

        Sunt intr-o mare dilema

        Am dat 400 pe masina si am primit 250 ( si de facut nu prea cred ca voi reusii in parcare. Un injector second amgasit cu 50 eur.

        Comment


        • #19
          Ai identificat bine numerotarea.
          Chestia cu "poxilina" nu o inteleg dar trebuie sa-ti faci loc de lucru.
          "Smoala" sparge-o curata bine, este de fapt o emulsie de motorina cu gaze si ulei care s-a cocsificat.
          Tot ce vezi a iesit pe langa injector datorita "impuscarii" garniturilor de cupru despre care-ti vorbeam inainte.
          Poate este si un avantaj si ies injectoarele mai usor.

          Comment


          • #20
            Originally posted by valyvis10 View Post
            Ai identificat bine numerotarea.
            Chestia cu "poxilina" nu o inteleg dar trebuie sa-ti faci loc de lucru.
            "Smoala" sparge-o curata bine, este de fapt o emulsie de motorina cu gaze si ulei care s-a cocsificat.
            Tot ce vezi a iesit pe langa injector datorita "impuscarii" garniturilor de cupru despre care-ti vorbeam inainte.
            Poate este si un avantaj si ies injectoarele mai usor.
            Salut din nou!

            Dupa cum am spus ca ma voi duce sa fac un test din nou, zis si facut.

            Surpriza: in urma raschetarii care am facut-o pe acolo si curatarea mufei a rezultat nicio eroare la injectoare dar masina tot nu da semne sa porneasca presupun ca din cauza acelor garnituri.

            Ca sa intelegi ce am zis cu poxilina am incarcat o imagine aici: http://img.plici.ro/image/bm3

            Dupa ce studiezi poza te rog sa imi spui ce as putea sa fac acolo? (vezi inj.4 partea aurie in jurul conductei)

            Am avut ceva erori dar nimic legat de pornire, airbag, esp.

            Comment


            • #21
              Am inteles.
              Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
              Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
              Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
              Ce ai tu este descris aici:
              Lofty's Homepage, Mercedes 'A' Class, Problems associated with A170 W168 diesel engine injectors , removal .
              Last edited by valyvis10; 11-28-2016, 20:32 PM.

              Comment


              • #22
                Originally posted by valyvis10 View Post
                Am inteles.
                Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
                Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
                Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
                Ce ai tu este descris aici:
                http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm
                Salut!
                Am reusit sa curat in jurul injectoarelor, inclusiv si poxilina aia de acolo.A am desfacut toate alea acolo si am reusit sa pornesc injectoarele in afara aprox 6-8mm. Ce nu stiu si vreau sa te intreb este daca iasa afara fara sa dau catalizatorul jos?

                Am gasit si saibele originale+inele de cauciuc si suruburi noi pt toate 4 cca.14Eur.

                Comment


                • #23
                  Stramba in jos tabla de la injectorul 4. Eu am batut-o in jos cu o surubelnita, adica, nu stiu cum sa ma fac inteles, am batut ca in interiorul unui U.
                  Ai observat ca tabla/tava este mai inalta catre injectorul 4, asta pentru a se scurge eventuala motorina pierduta catre injectorul 1 si nu spre turbina care este incinsa.
                  Deci nu am dat niciun catalizator jos.
                  Acum daca le-ai urnit ia-le incet prin rotire, usor stanga dreapta cat iti permite.
                  Dureaza dar ies.

                  Comment


                  • #24
                    Atentie la filetul de la surub, curata foarte bine gaura, sa fie uscat si curat luna. Ia si un loctite mediu
                    De asemenea curata bine locul unde se aseaza saibele.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by valyvis10 View Post
                      Am inteles.
                      Din poze este ciudat invelit olenderul de la conducta injectorului nr.4.
                      Nu ai ce sa faci, cureti tot iar acolo, dupa ce desfaci conducta de sus, de pe rampa, incerci sa o desfaci si de la "poxilina".
                      Nu se intampla nimic, chiar nu se desface din olender (cel cu poxilina) se va desface din reductia de pe injector.
                      Ce ai tu este descris aici:
                      http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.98.htm

                      Victorie! http://img.plici.ro/image/bXS

                      Azi am reusit sa le scot afara si dupa cum vezi mai este o gramada de mizerie acolo.

                      Acuma stau si ma gandesc cum sa curat acolo inclusiv locasul injectoarelor fara sa bag prea multa mizerie in cilindru (nu am compresor) .

                      Cred ca injectoarele aveau niste inele de cauciuc care nici nu se mai vad pe ele.

                      Injectoarele sa le curat cu ceva?cu ce? citisem ceva de lichid de frana.

                      Multumesc de ajutor!

                      Comment


                      • #26
                        Le cureti cu migala si rabdare, strici vreo 2 spray-uri de wd40 sau echivalent dar vezi ca merge si spray-ul pentru curatat franele.
                        Este mai ieftin si mai mult.
                        Inca odata:
                        -curata foarte bine gaura filetata a surubului ce strange brida, sa nu ramana mizerie si sa fie uscata,
                        - curata si in jurul ei foarte bine deoarece daca nu se aseaza brida corespunzator, se impileaza si nu strange, nu etanseaza injectorul si vei relua operatiunea (am patit-o),
                        -nu iti face probleme cu ce mizerie cade in interior, se va arde,
                        -inunda locasurile injectoarelor cu spay-ul, pune o carpa pe o surubelnita lunga (asta daca nu ai o perie de sarma gen curatare de sticle) si curata de jur imprejur dar mai ales locul unde se aseaza injectorul (scaunul injectorului/saibei),
                        -curata injectorele cu o perie de sarma, mai putin varful pe care-l cureti usor cu carpa; dar parca trebuie sa le schimbi,
                        - inainte de montaj faci probe cu injectoarele(fara garniturile de cauciuc si cele de cupru) astfel incat sa intre usor,
                        - garniturile de cupru, la montaj, le dai cu putina vaselina, asta ca sa nu scape cand introduci injectorul; se recomanda si veselina ceramica data pe corpul injectorului, eu n-am avut,
                        -pe surubul bridei pui loctite de etansare filete. Vezi ca sunt 3 tipuri, slab/mediu/ strong. Pune mediu, eu am pus strong deoarece am refacut filetul stricat de catre sevice si nu sunt sigur pe el, la tine nu este nevoie.
                        - la strangerea bridei lasa injectorele sa-si ia calea lor, chiar daca v-a trebui sa ajustezi un pic conductele (este posibil sa nu cada in aceeasi pozitie),
                        - atentie la strangerea surubului, nici prea tare nici prea slab, ar fi buna o cheie dinamometrica si mai ales ai grija cum pornesti cu infiletarea, este cea mai delicata operatie
                        - conductele le infiletezi cate 1-2 filete la rampa apoi la injector tot asta (nu neaparat in ordinea asta), cu grija la cum o ia pe filet si pe scaunul de la reductie (sunt conice) si numai dupa ce este sigur ca au luat-o bine strangi,
                        - mufare si pornesti masina.

                        Atasezi filtrul de motorina, separatorul de gaze, le prinzi asa prin furtune si conducte, fara a monta admisia.
                        Pornesti masina, vezzi ca ia motorina greu.
                        Poti sa lasi un olender de la o conducta de injector slab, ia motorina mai repede. cand va iesi motorina pe la olender strangi.
                        Ca sa porneasca mai repede poti folosi un spray, eu l-am folosit pe cel cu care am curatat injectoarele.
                        Dai de departe cu el, o data, catre gurile de admisie, iar cineva da la automat in acelasi timp. Nu o ia, mai asteptati 2 min. si repetati operatiunea.

                        Dupa ce ai pornit masina, nu ambalezi, o lasi la ralanti si urmaresti eventualele scapari de motorina.
                        ATENTIE: cu masina pornita fereste-te din fata evacuarii/ egr-ului , sar stropi de ulei cald, fum mult. E am pus o carpa peste , mai atenueaza.

                        Cu ea pornita fara admisie (vezi ca face mult fum/gaze, nu sta in garaj cu usile inchise) trebuie sa o lasi sa mearga vreo min. 15 minute deoarece la mine am observat ca initial nu dadea motorina pe la nicio conducta, m-am bucurat, dar dupa ce am montat admisia a dat motorina garla.
                        De fapt verificarea stangerii olenderelor se face numai dupa ce presiunea in sistem este maxima si asta numai dupa ce consumul injectoarelor este mic, adica dupa minim 15 min. daca nu si mai mult, atunci cand iese "socul automat".
                        Cred ca am scris destul.

                        PS. Ca sa lucrezi mai usor demonteaza si senzorul de boost dintre injectoare.

                        Comment


                        • #27
                          Uitesem ceva important:
                          -cand lucrezi pune o carpa pe gurile de la admisie, cele din spate, sa nu-ti cada ceva metalic in admisie,
                          -inainte de a o porni insailata, dupa ce verifici sa nu mai poata cadea ceva iei carpa.
                          Succes.

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by valyvis10 View Post
                            Uitesem ceva important:
                            -cand lucrezi pune o carpa pe gurile de la admisie, cele din spate, sa nu-ti cada ceva metalic in admisie,
                            -inainte de a o porni insailata, dupa ce verifici sa nu mai poata cadea ceva iei carpa.
                            Succes.
                            Ai avut ceva de scris! Multumesc mult!

                            Oare sa mai schimb injectorul daca nu a mai dat eroarea? Inainte sa ma apuc de desfacut am curatat mufele si am mai facut un test la care nu a mai aparut eroarea.

                            Comment


                            • #29
                              E, aici este aici, la mine injectorul nr.3 facea probleme numai la cald.
                              Aceeasi dilema am avut-o si eu, mergea pana se incalzea de te ungea pe suflet apoi ramanei in drum si pornea din ce in ce mai greu.
                              Mergeai 2m si se oprea, am lasat-o peste noapte prin oras iar a doua zi a mers 2km pana la serviciu fara probleme.
                              Zic sa o testez dar dupa cei 2 km am mai mers 1 km si am ramas pe centura, calvar pana in oras, am adus-o remorcata.
                              Parerea mea schimba-l altfel patesti ca mine, o desfaci de 10 ori.
                              Gandeste-te ca dupa o asa experienta am ajuns sa dau admisia jos in 20 min., nu exagerez o desfac cu ochii inchisi.

                              Bine, inainte de asta vroiam sa-i dau foc.

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by valyvis10 View Post
                                E, aici este aici, la mine injectorul nr.3 facea probleme numai la cald.
                                Aceeasi dilema am avut-o si eu, mergea pana se incalzea de te ungea pe suflet apoi ramanei in drum si pornea din ce in ce mai greu.
                                Mergeai 2m si se oprea, am lasat-o peste noapte prin oras iar a doua zi a mers 2km pana la serviciu fara probleme.
                                Zic sa o testez dar dupa cei 2 km am mai mers 1 km si am ramas pe centura, calvar pana in oras, am adus-o remorcata.
                                Parerea mea schimba-l altfel patesti ca mine, o desfaci de 10 ori.
                                Gandeste-te ca dupa o asa experienta am ajuns sa dau admisia jos in 20 min., nu exagerez o desfac cu ochii inchisi.

                                Bine, inainte de asta vroiam sa-i dau foc.
                                Salut!
                                am montat injectoarele inapoi, pus toate conductele la locul lor si am incercat sa o pornesc. Toate bune si frumoase pana aici. In incercarea de a porni motorul amdat cu spray deasupra galeriei de admisie care la o detonatie s-a aprins cu flacara.in incercarea de a stinge focul am turnat apa in partea din spate peste cabluri deoarece acestea luasera foc.Am reusit sa sting focul si pagubele sunt urmatoarele: galeria de admisie plina de apa si cateva izolatii de la cabluri arse (mai precis plasa aceea neagra de protectie de deasupra cablurilor).
                                Am vreo sansa sa o mai pornesc sau o duc la fier vechi, tinand cont ca partea electrica nu este afectata?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF