Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

inchidere din telecomanda

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Mersi de raspuns , nu stiu daca are dioda modulul ,dar o s-ai pun io preventiv.

    Comment


    • #77
      O sa pun si poze dupa modulul din porbagaj unde s-au facut lipiturile pe placa de baza ,de la modulul de inchiderea al masini,si o sa explic pe andelete cum am procedat,sa o poata face si alti,nu este mare lucru de facut.

      Comment


      • #78
        Da-mi te rog detalii! Multumesc

        Comment


        • #79
          O sa fac poze sanbata sau duminica nu promit nimica ,daca nu ploua afara,si va spun si ce modul este daca scrie ceva pa iel.

          Comment


          • #80
            Va salut! De vreo 3 zile ma chinui sa leg inchiderea centralizata si nu prea reusesc, poate reusiti sa imi dati o idee.
            Am cheia simpla, fara telecomanda. Daca rasucesc cheia in butucul usii, stanga sau dreapta, imi deschide/inchide doar usa respectiva, dar daca apas butonul din bord, se inchid toate usile. Daca deschid o usa ( dupa ce le-am incuiat din butonul de pe bord) se deschid toate.
            Am desfacut capitonajul de la usa sofer , am ajuns la mufa cu 3 fire(maro, albastru,negru) si 2 actuatoare, apas actuatoarele pe rand, unul(fir albastru) blocheaza toate usile , dar nu se mai deschid in momentul in care deschid o usa (ca si cum as fi actionat butonul de inchidere al telecomenzii de 2 ori),iar celalalt(fir negru) nu face nimic.
            Am zis ca e defect actuatorul si am legat un bec cu "+" pe baterie si minus pe fir negru/albastru, apas actuatoarele pe rand si becul se aprinde, deci actuatoarele is bune.
            Am zis ca e intrerupt firul in/dupa mufa, am desfacut plasticul de pe stalp, am gasit firele (maro, negru, albastru),"+" pe baterie "-" pe maro se aprinde becul, pe albastru/negru si apas actuatoarele se aprinde becul. Am legat si modulul ce vreau sa il montez "+","-", pe baterie, cele 2 fire de masa pe maro (incercat si masa de pe caroserie) si fir de inchis/deschis pe cel albastru/negru si nu se intampla nimic.
            Am inteles ca la mufa pompei 2 fire(cele groase sunt de alimentare)si cel de-al treilea (rosu cu negru, mai subtire) e de impuls. M-am legat cu "+","-" la baterie, am mai luat o masa de pe caroserie si fir de inchis sau deschis (le-am pus pe rand) pe firul subtire ce merge in pompa si iar nu se intampla nimic.
            Unde gresesc?
            Maine vreau sa desfac si butonul din bord si sa me leg cu cele doua fire inchis/deschis acolo, daca nici asa nu merge, am cam ramas in pana de idei .

            Comment


            • #81
              Am reusit sa desfac si butonul din bord, am indentificat firul de impuls, am legat, pe rand firele care dau impuls de la modul si se inchide/deschide. Ca sa pot lega ambele fire ale modulului la firul de impuls din buton am legat cate o dioda pe fiecare fir.
              Acum se inchide/deschide din telecomanda, dar daca masina este descuiata si apas din telecomanda butonul de deschis se incuie. Aveti idee cum pot sa rezolv problema?

              Comment


              • #82
                buna seara. e cineva conectat care poate sa ma ajute cu o inchidere la un a class? va rog ,un apel si sun eu. 0769207407 .
                P.S. sper ca nu e vreo problema ca am pus numarul aici. daca este,imi cer mi de scuze. puteti da apel pana in ora 1 noaptea. multumesc

                Comment


                • #83
                  Salut!
                  Singura problema o reprezinta nerespectarea regulilor de postare!
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #84
                    Cum ai reusit poti da mai multe detalii?

                    Comment


                    • #85
                      Salut,
                      Pentru a monta o inchidere centralizata after market pe un A class W168 urmariti pasii de mai jos.
                      Multi merg pe varianta de conectare directa la pompa de vid. Mie mi se pare o prostie....dar fiecare cu parerea lui.
                      In varianta de mai jos pur si simplu te pui in paralel pe switch-uriule de cheie din yala. Comanda si cat sa mearga pompa e facuta de electronica masinii si nu intervi asupra ei ca in cazul conectarii directe pe pompa.

                      Deci este simplu:

                      Pentru inchidere deschidere:
                      1. Negru, Alb si Alb/Negru la caroserie (masa)
                      2. Rosu la plus 12V
                      3. Galben la Albastru din stalpul din stanga
                      4. Galben/Negru la Negru din stalpul din stanga

                      Pentru lumini:
                      Pe firul albastru cu siguranta de 10A pui 2 diode in paralel. Una se va duce la blocul de lumini pe firul gri/negru si cealalta pe firul gri/rosu.

                      Schemele sunt in atasament.
                      Spor la munca.
                      schema 1.jpg

                      schema 2.jpg

                      Comment


                      • #86
                        Ca si completare:
                        Pentru operatia asta s-a desfacut panoul de la stalpul din stanga pentru acces la firele inchiderii si partea cu mufa de diagnoza pentru amplasarea modlului si legarea la lumini.
                        Schema este de la un modul PNI 288.

                        Pasii 3 si 4 sunt invers: Galben/Negru la Albastru iar Galben la Negru. Cel mai bine e sa testati totul inainte de finalizare ca sa nu va treziti ca inchiderea se face la butonul de deschidere si invers.
                        Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                        Comment


                        • #87
                          Deci 98% am avut dreptate.

                          Comment


                          • #88
                            Sal! imi poate spune cineva unde se afla exact pompa de vacum de la inchidere pe clasa a140 din 98? Multumesc!

                            Comment


                            • #89
                              In portbagaj, la compartimentul rotii de rezerva, in coltul stanga sus (spre portiera din stanga - e acoperita de un plastic daca imi amintesc bine).
                              Cand eram mic aspiram la inalt ... acum sofez prin cratere lunare.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by fabart View Post
                                Da, te poti lega de la firul gri albastru de la avarii. Asta mi-l da mie in schema electrica! Daca modulul tau nu are dioda sa nu iti dea inapoi, trebuie sa ii pui pe fir.
                                Sper ca te-am ajutat, bafta!
                                Salut colegu ! Te rog spunemi cum pot lega inchiderea si la butonul din bord,care se anuleaza automat atunci cand anulezi modulul original din portbagaj !Am un A 140/1998,benzinar,la care mi-au murit comenzile din telecomanda.In bord inchideau , dar se deschideau toate odata cand deschideam o usa ! Asa ca am montat(la electrician auto)o inchidere centralizata ordinara, dar s-a anulat astfel semnalul de la avarii cand inchide/deschide , nu mai aprinde plafoniera la inchidere si nu merge butonul inchis/deschis din bord. Multumesc!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF