Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme servo directie cu martor baterie aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pe ax nu pe arc.
    Fosta: W168 A160 '99 Benzină
    Actuala: W169 A200 '04 Benzină
    Urmează: Dacia 1300 '74

    Comment


    • #17
      Originally posted by LauLaur View Post
      @cezarkage
      Eu inteleg ca "fieru-i fier", da' unu' e alternator si altu' electromotor. Hai sa nu facem confuzie...
      Am dat-o rau in balarii, greseala mea...
      W168 or nothing!

      Comment


      • #18
        @gruiarew
        Înțeleg,dar la tine s-a stricat "atipic" . De obicei am văzut ca se strica prin dispariția canelurilor.Din cauza proastei montări a panourilor de sub masina sau a nemontarii acestora culege tot felul de chestii abrazive de pe drum,cu apa si noroi si-ti dai seama ce se-ntampla. Intr-un final rezulta tracțiune care tinde către zero...cu bec aprins șamd .

        Comment


        • #19
          Stai cã m-ai bãgat în ceaþã... cureaua vine de pe fulia mare de la motor peste întinzãtor ºi mai e o rolã. Dupã care trece peste alternator ºi compresor ca mai apoi peste încã o rolã, pompa de apã ºi apoi iar la rola de la motor.

          Câte curele trebuie sã schimbi ca sã se roadã canelurile respective? Nu te contrazic dar zic cã nu e o defecþiune ce apare dintr-o datã. Ai mult mai multe ºanse sã-þi sarã sau rupã cureaua pânã îþi uzeazã canelurile respective.

          Ca sã aibe tracþiune 0 ar trebui sã alunece cureaua peste. La cum e poziþionatã (trece peste jumãtate de fulie aproape) din punctul meu de vedere este destul de greu. Dacã am fi vorbit de rola superioarã aº fi crezut, cã acolo abia atinge. Dar orice rolã blocatã duce la uzura curelei. Care crede-mã la cât e de turbat strânsã þi-o taie canelurile de pe role de zici cã-i de hârtie.

          Deci nu vãd cum ai putea merge cu maºina cu fulia de la alternator blocatã ºi cureaua sã alunece peste ºi sã fie ºi în toate minþile. Se freacã totuºi gumã de fier la mii de ture...
          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
          Urmează: Dacia 1300 '74

          Comment


          • #20
            N-o lua asa mecanic.Se uzează de la "smirghel-ul" format de particulele de nisip la modul ca se tocesc canelurile iar cureaua nu mai ataca cu flancurile trapezelor constituite de "micro-v"-uri, atinge doar cu partea de jos a acestora. Alternatorul se opune,in urma excitarii bobinei prin cărbuni si apare patinaj. Ce-i drept nu e păcat,nu mai stiu daca A-ul la care am văzut asta avea sau nu compresor de aer condiționat dar, cu prima ocazie cand mai vad o rolă paradita asa o sa pun o poza.
            P.S. Sunt unii care ori din lene,ori din nepăsare, nu mai pun panourile pe dedesubt.In speța cei care n-au acces la elevator sau canal, pentru schimb ulei etc. Mai de la țara,ca sa zic asa. La un asemenea personaj am văzut fulia aproape cheală..Si nici cea de la vilbrochen n-arata prea grozav .
            Last edited by Dethave; 11-27-2016, 18:14 PM.

            Comment


            • #21
              Da, ai dreptate, dar ducând raþionamentul mai departe ar trebui sã se uzeze partea de jos a curelei. Cu climã sau fãrã mai îs caneluri cel puþin la pompa de apã ºi la motor. La alea fãrã AC dacã þin bine minte rola de lângã alternator e tot cu caneluri.

              Nu zic cã nu o ºmirgluie ºi o uzeazã. Dar între frecarea dintre curea ºi cel puþin 3 role metalice (4 la cele cu AC) cureaua pierde. Hai sã mergem pe raþionamentul tãu. A tras nisip ºi a belit canelurile de la alternator. Just, alternatorul e jos, prinde apã jeg, praf. Orice dinam în sarcinã opune rezistenþã. Deci ai dreptate mai departe cureaua alunecã pe fulie.

              Dar aici intervine ceva. Alunecã / patineazã deci intervine uzura asupra "pãrþii de jos" de care zici. Aia înseamnã cã ºanþurile de pe curea scad în adâncime. Nu are cum sã roadã în aºa hal toate rolele ºi uniform. Cel puþin una dacã scapã (pompa de apã sã zicem) îþi taie cureaua. Crede-mã cã deºi are inserþiile alea se taie foarte uºor. Dacã nu merge perfect pe ºanþuri o face fâºii imediat ºi sare de pe role. Am pãþit, nu vorbesc din auzite.

              ªi asta e uzurã în timp. N-are cum sã meargã azi ºnur ºi mâine sã-þi pice servo pentru cã nu mai încarcã deloc. La mine cu huruitul ãla de la patinatul fuliei pe ax, n-am avut nici un bec aprins. Direcþia era cât se poate de normalã, doar huruia de te scotea din maºinã.

              Ca sã patineze ºi sã nu se uzeze ar mai fi o problemã la întinzãtor. Dar cu toate astea eu îs de pãrere cã o curea ce nu-i strânsã cum trebuie ce patineazã pe role dupã ce le-a distrus canelurile nu prea mai are cum sã stea locului. Eu zic cã o aruncã afarã imediat.

              Când am fãcut-o franjuri pe a mea abia am dat o datã la automat. ªi a trebuit alta. A rupt-o fâºii, a aruncat-o afarã ºi mi-a tras-o dupã role. O fericire sã o scoþi...
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #22
                O sa vezi in poze despre ce vorbesc.Poza cu rolele de plastic am luat-o de pe pagina lui Bert Rowe (Lofty) iar cealalta de pe net,nu mai stiu adresa.Citeste ce scrie ,in poza.
                Va trebui sa ma crezi pe cuvant,pana vin cu poza unei fulii de alternator de Mercedes clasa A,de faptul ca ramane fulia fara caneluri si patineaza cureaua,fara sa se sfasie sau sa faca alte prostii.Nu e prea concludenta poza asta,fulia ce-am vazut-o eu mai avea canalele doar "simulate"...
                Attached Files
                Last edited by Dethave; 11-27-2016, 21:23 PM.

                Comment


                • #23
                  DETHAVE am văzut și eu pozele alea (din dreapta). Dar să-mi fie iertat n-are cum să se rupă rola în halul ăla dintr-o dată. Tind să cred că nu te urci în mașină și mergi cu ea până crapă. Trebuie să fii inconștient. Cum am zis îs 50 lei și cel puțin o dată la câțiva ani tot dai un ochi pe acolo. Eu le-am schimbat pe ale mele și erau originale (18 ani) și n-aveau nici pe dracu.

                  Dacă într-adevăr ai prins ceva să-ți spargă rolele în halul ăla atunci ai probleme mai mari cu mașina.

                  Cum am mai zis mai sus, nu contest că se duce și fulia aia, că orice se uzează. Dar îți zic că deși pare foarte bine făcută cureaua se sfâșie imediat dacă nu "calcă" exact cum trebuie pe rolele vieții. Parcă la service-ul B se face inspecția la cureaua respectivă. Imposibil să nu vezi rola de la alternator.

                  Mie când îmi bâzâie careva la mașină îl rog sa dea un ochi și pe lângă. Ăsta la care merg acuma se uită din oficiu că știe cu cine are de-a face.

                  Deci, mă repet, nu te contrazic că nu se poate ajunge așa. Dar nu de pe o zi pe alta. Nu ți se aprinde dintr-o dată becul ăla că ți s-a dus fulia. Mai face dude pe parcurs.

                  Cred că mă opresc că am bătut destul câmpii. Au destule informații colegii. Am mai scris prin alte topicuri dacă vă apucați să dați jos singuri cureaua, cel puțin la benzinar se poate roti motorul cu un imbus de 17. Faceți un semn pe curea și dați-o cel puțin două ture. Mare grijă cum o puneți pe întinzător și pe rola de deasupra de alternator. Eu n-am nimerit-o din prima și o sfâșie chiar rola de la alternator.
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #24
                    Sunt oameni care nu au treaba cu nimic legat de masina,cu excepția cheii de contact. N-am spus ca se întâmpla dintr-o data. Timpul si condițiile "optime"de exploatare le rezolva pe toate, cu rezultate notabile...

                    Comment


                    • #25
                      Salut !
                      Am ramas fara servodirectie , martor in bord bateria , cureaua nu este rupta se invarte , am masurat pe baterie cu motorul pornit 12,28 v deci nu incarca alternatorul. Problema cea mare este ca nu sunt acasa in localitate , sunt in SINAIA Daca aveti ceva sugestii penru rezolvare cineva cre sa rezolve problema intr-o zi adica sambata.
                      Masina este mercedes a class a 160 cdi din 2000.
                      Multumesc anticipat.

                      Comment


                      • #26
                        Salut !
                        Am ramas fara servodirectie , martor in bord bateria , cureaua nu este rupta se invarte , am masurat pe baterie cu motorul pornit 12,28 v deci nu incarca alternatorul. Problema cea mare este ca nu sunt acasa in localitate , sunt in SINAIA Daca aveti ceva sugestii penru rezolvare cineva cre sa rezolve problema intr-o zi adica sambata.
                        Masina este mercedes a class a 160 cdi din 2000.
                        Multumesc anticipat.

                        Comment


                        • #27
                          Ceva sunete ciudate? Aş zice că fulia (aia ar trebui să se audă) sau releul de încărcare. Te-a lăsat pur şi simplu aşa dintr-o dată din mers? Sau cum? Mie când mi s-a dus fulia ronţăia de ziceai că se dezmembrează toată maşina.
                          Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                          Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                          Urmează: Dacia 1300 '74

                          Comment


                          • #28
                            Eu zic ca e puntea cu diode, dar e doar o parere a unui novice. Trebuie ridicata masina pe elevator si dat alternatorul jos. Altfel nu cred ca iti poate spune cineva de ce nu incarca.
                            Last edited by Nedved; 02-24-2017, 20:46 PM.

                            Comment


                            • #29
                              Salut !
                              Multumesc pentru raspuns.
                              Tot gandindu-mă mi-am adus aminte ca am trecut peste
                              o groapa plină cu apa si cam lunga groapa si era tocmai pe partea dreapta a masinii , ma gandesc sa nu patineze
                              cureaua , cam ăsta era simtomul .

                              Comment


                              • #30
                                Deznodamantul aventurii :
                                Am ajuns la giurgiu de la sinaia numai pe baterie varta 74 A cu stergatoarele in functiune ca turna cu galeata iar lumini numai unde a fost nevoie . Urmeaza sa achizitionez un alternator si sa rezolv problema . De aici trageti concluziile referitor la consum .
                                Sanatate si numai bine !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF