Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Sprinter 2008 313cdi limitat la 1300 rpm

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Sprinter 2008 313cdi limitat la 1300 rpm

    Salut,

    Am un mercedes sprinter 313 CDI din 2008, pe care il detin de 2 ani. Dupa multe alte probleme care le-am avut pana acum, inclusiv minunatul Limp Mode pe care nici pana in momentul de fata nu am reusit sa ii dau de cap,de 2 saptamani masina are o problema pe care nimeni nu pare ca reuseste sa ii dea de cap.

    In urma cu doua saptamani s-a aprins becul de la ESP in bord, imediat ce becul se aprindea motorul se reducea singur brusc la 1300 de turatii si daca incercam sa il turam mai mult de atat tot motorul incepea sa bata (vorba tatalui meu, zici ca acum ii sar pistoanele afara).

    Dupa mai multe verificari, am schimbat senzorul de la arborele cotit, comutatorul de la pedala de frana si becul de la ESP nu a mai aparut, dar problema cu turatia a continuat.

    Am tot incercat sa o verificam la mai multe serviceuri, si am ajuns din nou cu ea la Mercedes, cu noi de fata baietii de acolo au verificat masina din nou, cat timp problema era activa, au descoperit ca presiunea in rampa de motorina era mai bine de dublu decat ar trebui sa fie, au zis sa schimbam valva de presiune de la rampa. Le-am schimbat pe ambele, si pe cea de la intrare si pe cea de la iesire, problema nu a disparut, dimpotriva acum se aprind toti martorii din bord, absolut toti. Un alt mecanic mi-a recomandat sa incerc sa schimb ECU-ul.

    Stiu ca am scris o intreaga poveste dar chiar numai stiu ce sa mai fac, a mai dat cineva de aceasta problema?

    Am uitat sa mentionez, problema cu turatia apare doar dupa ce motorul incepe sa se incalzeasca iar daca oprim motorul il lasam 5 minute si il pornim iar pentru cateva minute iar merge fara nici o problema.

  • #2
    Salut, nu stiu multe despre "minunatul" motor de 2,2 dar stiu ca multe probleme legate de Limp Mode si alte limitari la acest model sunt legate de galeria de admisie care este din plastic si la care apar fisuri minuscule, care nu se vad cu ochiul liber dar care genereaza toate aceste probleme.In aceste cazuri,pe tester ies toate bune,meseriasii te trimit sa schimbi alte piese si masina continua sa nu mearga.Majoritatea au indepartat aceste probleme inlocuind galeria.Daca ai efectuat aceasta operatie, deja intram pe taramul paranormalului, toate componentele sunt bune dar masina nu merge .A, inca ceva, masina mai are filtru de particule,sau e anulat ?
    Last edited by Cristi Nazarov; 11-19-2016, 10:48 AM.
    Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
    Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
    Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
    SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
    https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

    Comment


    • #3
      Salut Cristi,

      Problema mare in momentul de fata nu este Limp Mode-ul, aia deja suntem invatati cu ea si traim cu ea, dar pentru ceea ce ai intrebat, masina are filtru de particule nou, catalizator nou, toti senzorii de la admisie noi, EGR nou, tot ceea ce se poate numi valva sau senzor legat de admisie, evacuare, alimentare combustibil toate sunt noi, de aceea nu inteleg de ce in momentul de fata tot se limiteaza la 1300 si motorul pur si simplu se chinuie din toate incheieturile sa treaca peste 1300, macar de ar fi iar la 3000 dar nici macar.

      Comment


      • #4
        Atunci demonteaza ecu si mergi la cineva care le repara sau daca nu altul din dezmembrari.Banuiesc ca mufele sunt ok adica neoxidate, rupte, etc.
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #5
          Da, asta va fi urmatoarea varianta, maine o sa am toata instalatia electrica verificata si daca nici asa nu gasesc nimic in neregula voi cauta pe cineva care se ocupa de ECU-uri. Cunoasteti cumva pe cineva care stie ce face referitor la ECU?

          Comment

          Working...
          X
          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF