In urma cu o luna am sesizat ca la semafor in pozitiile D si R de la cutia automata, stationand, exista o trepidatie semnificativ mai sesizabila decat in pozitiile N si P. Mentionez ca e vorba de un C220 W204 si am aprox. 110.000 km la bord. Problema a aparut dupa revizie si schimbul senzorului de temperatura a combustibilului.
Turatiile sunt in jurul a 800/min
In mers nu trepideaza deloc, merge foarte bine, schimba bine si nu bruscheaza.
Am incercat in pozitia D sa calc frana cu piciorul stang si sa accelerez cu dreptul pana in jurul a 1500-1800 rot/min. si trepidatia a incetat, s-a comportat ca in mers.
Cineva mi-a spus ca in cutie exista un dispozitiv care realizeaza ca masina e oprita si decupleaza iar aceastea ar fi primele semne ca e pe duca.
Alta parere a fost ca de vina sunt suporti de la motor sau cutie.
A mai patit cineva asa ceva? Nu am apucat sa merg la o diagnosticare dar vreau sa stiu la ce trebuie sa ma astept.
Multumesc tuturor anticipat.
Turatiile sunt in jurul a 800/min
In mers nu trepideaza deloc, merge foarte bine, schimba bine si nu bruscheaza.
Am incercat in pozitia D sa calc frana cu piciorul stang si sa accelerez cu dreptul pana in jurul a 1500-1800 rot/min. si trepidatia a incetat, s-a comportat ca in mers.
Cineva mi-a spus ca in cutie exista un dispozitiv care realizeaza ca masina e oprita si decupleaza iar aceastea ar fi primele semne ca e pe duca.
Alta parere a fost ca de vina sunt suporti de la motor sau cutie.
A mai patit cineva asa ceva? Nu am apucat sa merg la o diagnosticare dar vreau sa stiu la ce trebuie sa ma astept.
Multumesc tuturor anticipat.
Comment