Buna ziua,
Vreau sa ridic o problema si totodata sa găsesc un răspuns. Dupa ce am alimentat cu motorina de la stație privată de combustibil, mi s-a aprins martorul de motor, aflându-ma in tranzit am mers asa in jur de 200km. Când am ajuns in București la semafoare, la încetinire, mașina parca se îneca, tremura si dupa staționa. Am mers la service Mercedes si mi-au schimbat furtunul inter-coller si reset la martor motor. Odată plecată din service, dupa ce motorul a ajuns la temperatura de peste 80^ C s-a aprins din nou martor motor, la încetinire mașina comportandu-se la fel... a doua zi dimineața am alimentat de la OMV si martorul motor s-a stins... dupa ce motor s-a încălzit din nou același indicator s-a aprins. Am plecat din nou cu ea in service, când au repornit o mecanicii martorul motor era stins. Pe diagnoza nu arată nimic.. service-ul nu poate identifica nicio neregula mașinii. Când indicatorul este stins mașina funcționează in parametri normali, când se aprinde mașina se înfrâneaza si tremura, se îneacă la încetinire, in plus de când au apărut aceste probleme consuma foarte multă motorina. 50km - 10 litri de motorina. Cunoaște cineva o situație asemănătoare si o rezolvare a acesteia?? Puteți încerca sa ma ajutați sa identific care ar putea fi problema?? Mulțumesc!
Vreau sa ridic o problema si totodata sa găsesc un răspuns. Dupa ce am alimentat cu motorina de la stație privată de combustibil, mi s-a aprins martorul de motor, aflându-ma in tranzit am mers asa in jur de 200km. Când am ajuns in București la semafoare, la încetinire, mașina parca se îneca, tremura si dupa staționa. Am mers la service Mercedes si mi-au schimbat furtunul inter-coller si reset la martor motor. Odată plecată din service, dupa ce motorul a ajuns la temperatura de peste 80^ C s-a aprins din nou martor motor, la încetinire mașina comportandu-se la fel... a doua zi dimineața am alimentat de la OMV si martorul motor s-a stins... dupa ce motor s-a încălzit din nou același indicator s-a aprins. Am plecat din nou cu ea in service, când au repornit o mecanicii martorul motor era stins. Pe diagnoza nu arată nimic.. service-ul nu poate identifica nicio neregula mașinii. Când indicatorul este stins mașina funcționează in parametri normali, când se aprinde mașina se înfrâneaza si tremura, se îneacă la încetinire, in plus de când au apărut aceste probleme consuma foarte multă motorina. 50km - 10 litri de motorina. Cunoaște cineva o situație asemănătoare si o rezolvare a acesteia?? Puteți încerca sa ma ajutați sa identific care ar putea fi problema?? Mulțumesc!
Comment