Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Presiune in rezervor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Eu am presiune acum, si prefer acest lucru decat vacuum.
    Mai stiu un lucru.Nu trebuie sa intervenim asupra a ceva ce functioneaza.
    Drept dovada ieri am ridicat capota, doar sa ii pun lichid de parbriz.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #92
      Buna seara!
      Am dat jos canistra de carbune activ, nu este infundata, sufland pe oricare ștuț aerul iese prin celelalte ștuțuri.
      Am încercat sã ajung la pompa de benzina, dupa vreo 2 ore de desfacut ma oprit un singur surub, mai exact pilulița care tine rezervorul din partea stanga a masinii, în fațã, cea de lângã evacuare. Am reușit sã o desfac, dar nu am reușit sa scot acea ureche din șurubul respectiv.
      nu aveam suficient spațiu sa scot pompa, asa ca am montat totul la loc.
      În final ,am pornit motorul și am scos supapa 320 de pe ștuțul canistrei, însã din supapa se prelingea benzina, foarte puțin, dar se vedea umed, asadar nu puteam sã o las asa, am mufat-o la loc.

      Comment


      • #93
        cateva imagini cu rezervorul deformat
        Attached Files

        Comment


        • #94
          alte foto cu rezervor
          Attached Files

          Comment


          • #95
            Mie îmi pare că rezervorul tău stă deformat fără să aibă vacuum în el. Așa-i?
            Dacă este așa, nu-ți mai bate capul, însemnă că așa este el, strâmb. Made in china.
            A good car is nothing without a good garage.
            Mercedes too.

            Comment


            • #96
              Rezervorul sta asa deformat fara vacuum in el, asa e. Dar a fost deformat de vacuum. Este din tabla, s-a deformat si a ramas asa. daca fac plinul o parte din suprafata se indreapta dar colturile raman cutate.

              Comment


              • #97
                Cu toate ca se vad doua orificii pe gatul rezervorului si una pe garnitura busonului , am presiune in rezervor si consider ca e o problema
                Benzina e inflamabila prin natura ei darmite cea sub presiune , nu ?
                Am mai avut o gramada de masini la viata mea , de la Oltcit la Chevrolet Aveo , dar la niciuna nu-mi zbura freza in momentul in care deschideam busonul de benzina
                Asa ca de vreo 2 luni , pur si simplu nu mai rasucesc busonul
                Motorul porneste la fel de bine , consumul de benzina a mai scazut si nu mai aud bubuiturile acelea dupa oprirea motorului ( cateodata le auzeam si din casa - tin masina " sub " geamul de la camera mica )
                Last edited by Marcelcj; 03-21-2016, 19:51 PM.

                Comment


                • #98
                  Soluţie:

                  1. Nu mai mergeţi cu ele sub 1/4 din rezervor;
                  2. Mergeţi la frizer;
                  Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                  Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                  Urmează: Dacia 1300 '74

                  Comment


                  • #99
                    Buna ziua. Daca presiunea din rezervor este egala cu presiunea atmosferica din cauza busonului de la rezervor, e bine ?

                    Comment


                    • Buna ziua,
                      In timpul functionarii motorului se aude un tacanit si, nu mai stiu pe unde am citit, ca ar fi de la aceasta ”purge valve”. Cred ca am citit pe un forum strain si acolo spuneau ca nu-i nici o problema acest zgomot. Nu ca ma deranjeaza foarte tare, dar poate cineva sa-mi confirme daca functionarea corecta a acestei valve presupune acest tacanit?
                      Am fost la reprezentanta de curiozitate sa vad cat costa: la modelul meu W169, benzina, costa 595lei si are codul: A1694700193. Am intrebat si daca exista filtru de benzina pentru modelul meu si, curios, au spus ca este. Mi-au dat si cod: A0024772701. Eu stiam ca nu are filtru de benzina, poate pompa de combustibil sa aiba ceva de filtrare pe-acolo. Cum sunt o fire curioasa, am desfacut cateva suruburi de la plasticul mare de sub masina, suficient ca sa vad, si am vazut doar canistra cu carbune, dar nici un filtru. Am injurat in gand reprezentanta Mercedes-Benz ca m-au facut sa ma bag sub masina degeaba si, evident, cand patesc asa ceva, postez pe clubmercedes.
                      No malfunction

                      Comment


                      • Da, reprezentanta, uite aici primul cod cu tot cu aducerea lui acasa, fara vama, cca. 200 lei:



                        Bine ca ti-au dat codurile

                        Comment


                        • Tacanitul il am si eu, dar doar cand se incalzeste motorul bine. E aproape insesizabil. Nu se aude din masina.
                          La tine cand apare tacanitul? Ca daca incepe de cum pornesti motorul rece ar putea fi de la tacheti.

                          Comment


                          • Buna seara,
                            Am gasit acest videoclip, primul filmulet din postul nr 5 de pe pagina:
                            Have here w169 150 benz (2010) some times when running on idle having knocking noise ... Had a fault from throtle valve , removed cleaned , fault gone , but still that knocking noise, only possible to

                            Exact asa face si motorul meu. Nu pare a fi zgomot de tacheti si intra-adevar nu se aude din masina...doar daca ridic capota motorului il aud. Nu imi mai aduc aminte daca face asa imediat dupa ce pornesc motorul sau dupa ce se incalzeste. Voi verifica maine.
                            No malfunction

                            Comment


                            • Asta e tacanitul de care vorbesc. Vad ca tipul care a facut video si-a rezolvat treaba schimband injectoarele, dar el vad ca avea si probleme cu turatia.

                              Sincer si eu m-am intrebat care e treaba cu tacaitul ala la un moment dat, dar am lasat-o balta penru ca masina se comporta exemplar.
                              Pana la urma am inteles ca ar fi de la vlava de purjare, pentru ca aia intra in functiune cand se incalzeste motorul...
                              O fi, nu o fi, atata timp cat masina fucntioneaza nu ma mai intereseaza.

                              Daca era un zgomot mai pronuntat imi faceam griji, dar cum am zis, e insesizabil.
                              Last edited by Nedved; 11-05-2016, 00:14 AM.

                              Comment


                              • Buna dimineata,
                                Am verificat si la masina mea in aceasta dimineata, temperatura de afara era -1 grad. Nu face zgomotul la rece. Doar dupa ce se incalzeste. Nenea ala din videoclip spune ca a schimbat injectoarele dar poti sa stii daca e adevarat? Intr-adevar motorul merge dar mi-ar placea si mie sa se auda cum e in videoclipul 2. Am inteles tot de pe forumurile astea straine (cred ca am citit undeva despre un clasa B) ca, daca ar fi defecta aceasta valva, ar aparea eroarea P0441 (Evaporative Emission Control System Incorrect Purge Flow). Voi continua cercetarile si, daca descopar ca e defecta aceasta valva, voi posta aici.
                                No malfunction

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF