Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

A schimbat cineva intinzatorul de lant distributie?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Cam aici se ajunge când lanțul de distribuție se schimbã târziu! !!!!!
    Attached Files

    Comment


    • #77
      Vreau sa cumpar un kit lant de distributie, care producator sa aleg: Ruville, Swag sau Febi?
      MB 380SE 2.6

      Comment


      • #78
        Aceeasi problema o am si eu

        Originally posted by trakker View Post
        Problema nu mai e problema.
        Am rezolvat-o. Am reusit si am schimbat intinzatorul si lantul prin metoda rapida, fara a da motorul jos. Defectiuni gasite: lantul avea intindere la unele zale; am sa pun maine un mic video. Iar intinzatorul nu functiona identic ca asta nou din cutie.
        Nu-mi vine sa cred ce frumos se aude motorul.
        Te rugam explica-ne si noua cum ai rezolvat.Multumim anticipat!

        Comment


        • #79
          Gasesti aici metoda "rapida" de inlocuire a lantului de distributie!
          Toate cele bune!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #80
            Acuma nu să fiu eu Gică-Contra. Vă zic concret cazul meu. Lanțul nu era deloc alungit. Maxim jumate de cm. L-am pus pe lângă cel nou. În schimb patina era praf. Săpase frumos de tot în ea.

            Dacă tot faceți treaba asta faceți-o până la capăt. Desfaceți frumos motorul îl dați jos, faceți un service la electromotor, alternator, poate schimbați și pompa de apă, gresați / schimbați rolele de la cureaua de accesorii etc. etc. În două zile aveți mașina nouă. Eu unul n-aș schimba doar lanțul. Plus e posibil să nu găsiți semnele, atunci să vezi fericire.
            Fosta: W168 A160 '99 Benzină
            Actuala: W169 A200 '04 Benzină
            Urmează: Dacia 1300 '74

            Comment


            • #81
              Originally posted by LauLaur View Post
              Gasesti aici metoda "rapida" de inlocuire a lantului de distributie!
              Toate cele bune!
              Multumesc mult Laur!!!

              Comment


              • #82
                Careva de prin Cluj cu aceasta problema? Stiti un mecanic bun pt a schimba kit distrubutie si eventual ce mai trebuie service-at? Si A140-ul meu scoate exact sunetul din filmuletele de mai sus (filmuletul in care se specifica a fi problema lantului, nu filmuletele cu tachetii). Multumesc

                Comment


                • #83
                  Vino la bucuresti si se schimba in doua zile

                  Comment


                  • #84
                    Nr de telefon

                    Originally posted by psiho200 View Post
                    Vino la bucuresti si se schimba in doua zile
                    salut
                    Ai cumva un nr de tel
                    Am un a150 care are aceleasi pb
                    Ms
                    Calin

                    Comment


                    • #85
                      Originally posted by gruiarew View Post
                      Vă salut,

                      Aveam şi eu problema respectivă cu "fâlfâitul" de la distribuţie. La mine n-am văzut mari probleme cu lanţul, dar patina superioară era uzată rău. Îmi puteţi spune care e metoda cea uşoară de a schimba fără a da motorul jos? La cât îs de înghesuite nu poţi arunca un ac acolo . Pe-al meu cel puţin l-au făcut bucăţele. M-a costat în jur de 2000 lei cu uleiul, antigelul, uleiul din cutie schimbat, lanţ, întinzător, patinele, un simering de planetara dreapta şi suporţii de motor ce erau rupţi. N-au legătură cu distribuţia, ştiu, dar nu-ţi faci maşina bucăţele zilnic. Toate operaţiunile le-am făcut la un prieten în Timişoara (pe undeva prin Lipovei), foarte priceput omul. 2 zile de lucru. I-am trimis nişte poze la nenea ăsta: http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57a.htm Dacă e cineva interesat de toată procedura (aşa cum a fost în cazul meu) ne putem auzi la un telefon sau pe PM. Tot nu înţeleg de ce ai pune plastice pe lanţul ăla, dar noh nemţii-s nemţi

                      salut

                      sunt interesat de un schimb de lant la un a 150

                      ma potzi ajuta cu un nr de telefon al prietenului tau din tm?

                      multumesc mult
                      calin

                      Comment


                      • #86
                        Cred că ai primit deja toate detaliile. Dacă mai e nevoie de ceva știi cum să dai de mine.
                        Fosta: W168 A160 '99 Benzină
                        Actuala: W169 A200 '04 Benzină
                        Urmează: Dacia 1300 '74

                        Comment


                        • #87
                          pt cei din Cluj care doriti sa schimbati kitul de distributie, mai jos aveti contactul a doi mecanici care au mai facut schimburi de kituri.

                          1. Mecanic David - 0745315029 - Cluj str Campina
                          2. Mecanic (nu stiu numele) - 0743468082 - Floresti str Horea

                          Pret: ambii au manopera 1000 ron si ambii au spus ca pretul kitului e intre 300 si 500ron...practic (daca nu se gasesc ceva surprize) pretul total e pana in 1500ron

                          Comment


                          • #88
                            Am pățit și eu mizeria cu distribuția.

                            După evaluarea situației, am aflat că este de preferat să schimb motorul cu totul.
                            Deci:
                            - motor complet, de calitate A, de la mbgtc.de, 1200 de euro
                            - transport la Galați, 200 de euro
                            - montaj, consumabile, diagnostic, etc., la service MB, 2500 de lei.

                            Fără îndoială, reparația ar fi fost mai ieftină, dacă o duceam la un mecanic independent. Însă nu are rost să discutăm asta aici. Am avut motivele mele.
                            Acum, cel puțin, știu și câți kilometri are: 90 000, în jur de.

                            Am luat acasă motorul vechi, pentru cercetări. Nu v-am spus că avea zgomotul respectiv la pornire, mai des în anotimpul rece.
                            Așadar, am descoperit următoarele:
                            - o supapă de admisie ruptă, a lovit și a deformat scaunul și chiulasa
                            - în baia de ulei am găsit o bucată de plastic ruptă din ghidajul inferior al lanțului, care probabil a deranjat foarte tare distribuția cauzând ruperea supapei
                            - restul supapelor de pe admisie au lovit în pistoane, dar nu s-au rupt
                            - lanțul este atât de uzat încât mai comprima întinzătorul doar doi milimetri; deci înlocuirea întinzătorului era inutilă
                            - ghidajele, cele din plastic, sunt foarte puțin uzate. Bucata s-a rupt, probabil, din cauza vibrației lanțului.

                            În concluzie, piesa care a distrus totul, din cauza uzurii, a fost lanțul.
                            Bine, dar cât de uzat este el de fapt? Și, ce ar fi trebuit făcut?
                            Eu întrețineam mașina conform kilometrajului: 140 de mii. Însă nu știu dacă sunt reali. Cel ce mi-a adus-o îmi e cunoștință, și a jurat că nu i-a făcut nimic...

                            Întinzătorul are cursa de 14 milimetri între maximum și minimum, dar utilizabil ar fi cam 10-12 mm. Scoțîndu-l din gaură cu 10 mm, lanțul s-a lărgit cu - aproximativ - o za. Înseamnă că, având în total 128 de zale, uzura este mai mică de 1%. Ddeci doar atât poate prelua întinzătorul.

                            razvy64 spunea în postarea 36 că se poate înlocui cheia de pe axaul cu came pentru a compensa alungarea lanțului. Pare logic și pare că așa este și gândit sistemul: al meu are "....0" ștanțat pe cheie.

                            Originally posted by razvy64 View Post
                            ...pe axa cu came pinionul este fixat cu o cheie , cheia se poate scoate si se monteaza cheie cu offset la 5 grade , sau 4 ..sau la ce diferenta a produs intindera lantului... .
                            Totuși, nu se prea aplică practic: pentru a monta o cheie de un grad, ar trebui ca întinzătorul să poată prelua o întindere de cel puțin două zale, pe care să le scoatem pentru a scurta din nou lanțul. Dar nu poate.

                            În poze, supapa ruptă, scaunul supapei lovit, întinzătorul scos 2 mm (cât îl împinge lanțul), întinzătorul scos 10 mm, ghidajul rupt...
                            Explore this photo album by Razvan Iulian Talpa on Flickr!
                            A good car is nothing without a good garage.
                            Mercedes too.

                            Comment


                            • #89
                              Buna seara.
                              M-ati putea ajuta si pe mine cu un manual de service pentru un Mercedes A140 an 2000? (cata_is23@yahoo.com)
                              Cred ca s-a rupt lantul de la distributie si as vrea sa vad cam in ce consta rezolvarea problemei (cum se poate da jos motorul, cum schimb distributia plus pusul la punct etc. ... sper sa nu fi aparut probleme si la supape/chiulasa).
                              Am ceva de pe net dar e in italiana si nu ma prea ajuta ... poate aveti dvs. ceva mai de folos gen ”Haynes Repair Manual”?
                              Multumesc!
                              O seara buna!

                              Comment


                              • #90
                                Ai sperante mari daca crezi ca nu s-a facut deranj la supape.

                                Lantul are rolul de a deschide/inchide supapele cnad pistonul este jos/sus in camera de ardere.
                                Chiar daca s-a supt la relanti, eu cred ca tot s-a strambat ceva.

                                Parca gasesti info despre schimbat distributie in zona "aproape totul despre a class".

                                Foloseste search si gasesti!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF