Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Reglaj unghiuri w123

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Reglaj unghiuri w123

    Salut,
    Stie cumva cineva care sunta valorile "traduse" in centimetri sau mm , la unghiurile de fuga pentru w123? Intreb asta deoarece am fost la un atelier care "pretinde" ca face reglaj de unghiuri, si rezultatul a fost ca la stanga roteam de volan 2 ture si ceva, iar la dreapta doar o tura si un sfert (de volan). Ca tare am cautat tot net-ul dar nu am gasit decat in grade. Repararea acestui defect am facut-o singur, cu ruleta, pastrand valorile care erau dupa "reglajul" mecanicului. Dar nu sunt sigur daca acestea sunt bune sau nu.
    Mai are cineva probleme de acest gen?

  • #2
    Dageba "faci" unghiul de fuga, daca nu reglezi si unghiul de cadere .
    Mai cauta, imposibil sa nu gasesti un atelier specializat, poate chiar in alt oras . Merita efortul .

    Comment


    • #3
      In Constanta te pot indruma eu la un service cu personal tanar dar priceput.Dar e in Constanta
      Dupa ce am schimbat bucsile,pivotii, bieletele si restul miau facut mie la unghiul foarte bine.
      Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
      https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

      Comment


      • #4
        Multumesc mult de indrumari. Intre timp am cautat si gasit pe alte forumuri de prin strainatati tot felul de explicatii privind unghiurile. Nici o specificatie exacta, dar macar am inteles despre ce este vorba, si la ce ajuta fiecare unghi, si cum se regleaza. Un expert in ale unghiurilor , sugereaza ca fiecare sa-si regleze unghiurile dupa cum conduce, si-i place. El spune ca unghiurile sunt precizate de producator, pentru a indeplini anumiti parametri in diverse situatii de strada. Pentru alte performante se pot ajusta unghiurile in diverse feluri.
        Am mai evoluat in ce priveste reglajul, dar nu sunt nici departe de final. Mai am unghiul de cadere. Dar pana la urma cred ca o sa ajung la un atelier din nou.

        Comment


        • #5
          Stabilizarea rotilor de directie .

          Nu trebuie sa apelezi neaparat la strainataturi . Avem ( sau cel putin aveam ) si noi romanii specialistii nostri .
          Prin stabilizarea rotilor de directie se intelege capacitatea lor de a-si mentine directia la mersul in linie dreapta si de a reveni in aceasta pozitie, dupa ce au fost bracate sau deviate sub influenta unor forte perturbatoare . Ex :
          1-Unghiul de inclinare longitudinala a pivotului ( sau unghiul de fuga ), reprezinta inclinarea longitudinala a pivotului si se obtine prin inclinarea pivotului in asa fel incat prelungirea axei lui sa intalneasca calea intr-un punct A, situat inaintea punctului B de contact al rotii .
          Unghiul de inclinare longitudinala a pivotului face ca, dupa bracare, rotile de directie sa aiba tendinta de revenire la pozitia de mers in linie dreapta .
          2-Unghiul de inclinare transversala ( laterala ) a pivotului da nastere la un moment stabilizator care actioneaza asupra rotilor bracate .
          3-Unghiul de cadere sau de carosaj, reprezinta inclinarea rotii fata de planul vertical. Acest unghi contribuie la stabilizarea directiei, impiedicand tendinta rotilor de a oscila datorita jocului rulmentilor .
          4-Unghiul de convergenta sau de inchidere rotilor din fata, este unghiul de inclinare in plan orizontal a rotii fata de planul longitudinal al automobilului .
          Eu cred ca este putin probabil ca cineva sa poata executa aceste reglaje la el in fata casei . Numai un atelier specializat, unde mecanicii au si tabele de reglaj, plus instrumentarul necesar, poate executa operatii de acest gen .
          Last edited by nstoe; 08-29-2010, 15:28 PM.

          Comment


          • #6
            Stabilizarea rotilor de directie .

            Explicatiile tehnice sunt mult mai complexe, dar nu ti-ar folosi, de aceea nu plictisesc prea mult .
            Tabele cu valori ale unghiurilor nu cred ca vei gasi, pentru ca sunt reglaje care se incadreaza la cap. directie, de aceea se executa in ateliere specializate, care ofera si garantia lucrarii .
            Last edited by nstoe; 08-29-2010, 15:38 PM.

            Comment


            • #7
              Da, eu va inteleg, dar situatia se prezinta cam asa, aici in sibiu,
              Mecanicii de care am dat sau la care am apelat se impart in 4 categorii:
              1. Cei care habar nu au ce fac
              2. Altii care nu au chief pur si simplu (pompa de injectie am prezentat-o la mai multi pompagii, toti mi-au explicat ce trebuie facut, dar mi-au spus ca nu fac asa ceva)
              3. Cei care lucreaza doar cu diagnoze, si ca atare ma refuza din start
              4. SI cei tepari, care promit, fac ceva, si cand iau masina, imi pun mainile in cap de ce au mai stricat.....
              Si scriu acestea deoarece nu sunt singurul in acesta situatie. AM prieteni, care spre deosebire de mine, ai masini noi, sau mai vechi pese anul 2000 adica sa zicem asa normale, si toti trec prin aceleas probleme. Ca atare trebuie sa ma descurc cumva....
              La o masina mai noua, e simplu pun diagnoza, si gara problema rezolvata ca prin minune la motor, la caroserie, masina are un istoric, si iarasi problema de un mic ajustaj la directie, sau suspensie e floare la ureche. Dar cand vorbim de 30 de ani, unde masina a trecut prin zeci de mecanici, cine mai stie cum trebua sa fie ......

              Comment


              • #8
                Cam asta am gasit:


                si valorile:

                CAMBER [1]
                Wheels in straight ahead position -0°10' (+10', -10')
                Max difference between left and right 0°20'

                CASTER [1]
                Wheels in straight ahead position 8°45' (+30', -30')
                Max difference between left and right 0°30'

                TOE-IN [1]
                Wheels spread at front with 90-110 Nm 0°30' (+10', -10')

                TRACK DIFFERENCE [2]
                Angle at 20°lock of wheel nearest curve -1°10' (+40', -40')
                [1] Tolerances for test only. Try for nominal value during adjustment.
                [2] Value indicated without toe-in.

                Comment


                • #9
                  Cauta si vezi daca gasesti un atelier de roti SAMA in Sibiu ,eu in Bucuresti mi-am facut geometria la ei si cu toate ca aveam un capat de bara slab mi-au scos-o in parametrii de fabrica in tolerantele admise .Nu cred ca la tine in oras daca exista un astfel de service cei de acolo ar da cu mucii in fasole si si-ar face firma de ras

                  Comment


                  • #10
                    Colega, fabrica constructoare nu posteaza asemenea date pe net, iar daca gasesti pe undeva asa ceva, nu ai absoluta siguranta ca este corect ; vorbesc in general .
                    Eu am reglat unghiurile ( la un service ) unui Renault din '70, deci se poate .
                    Megi in alt oras, trebuie sa fie undeva un service dotat cu ce trebuie
                    Ps : la reglaj, mecanicul monteaza o lampa pe roata masinii, iar in fata, la o anumita distanta, un panou gradat, cam cum se face cand regleaza farurile .

                    Comment


                    • #11
                      La W123 exista reglaj pe un singur, sau maxim doua din cele trei unghiuri primare - am uitat exact, iar pe spate nu exista deloc. Daca vreti, va transcriu aici specificatiile date de calculatorul celor care le regleaza in ceea ce priveste W123.
                      1979 Mercedes 200D, manual - fosta mea batranica
                      1993 Mercedes 200CE-16, automat - armasarul #1
                      dar si alte sase roti, grupate doua cate doua: Honda, Vespa si Electra

                      Comment


                      • #12
                        Daca poti, ar fi super!
                        AM dat de un atelier, la care merge toata lumea, dar sunt in concediu. Deci mai am de asteptat....

                        Comment


                        • #13
                          In Tg Mures este meserais dar la unghi de ala cu lampi nu pe calc, eu am testat acum de 3 sapt la ala electronic unde arata perfect si la 40-50 km/h in curbe mai mari fluiera roata stanga si la dreapta nu. Apoi am mers la cel clasic si si numai 55 ei in loc de 80 ron si a disparut fluieratul prin acleasi curbe fortat intrr tg mures si brasov si retur la viteza mult mai mare

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by chirostar View Post
                            Daca poti, ar fi super!
                            AM dat de un atelier, la care merge toata lumea, dar sunt in concediu. Deci mai am de asteptat....
                            Incearca la AUTOSERVICE MIHAI BOAR Str. Eschile nr. 40 tel 0269 222314. Seful de service e ing. Corneliu Vasilas. Locatia e pe langa magazinul Plus . Cand vii de la Medias imediat dupa ce treci podul faci dreapta. In 2005 am fost si eu la reglat unghiurile si de atunci nu am mai avut probleme.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by flavyus1987 View Post
                              In Constanta te pot indruma eu la un service cu personal tanar dar priceput.Dar e in Constanta
                              Dupa ce am schimbat bucsile,pivotii, bieletele si restul miau facut mie la unghiul foarte bine.
                              Salut, unde ziceai ca este locatia ?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF