Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Regulator tensiune alternator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Afecteaza cu ceva faptul ca merg cu acea eroare in bord?

    Comment


    • #17
      Cumparat regulator original Valeo 593873 identic cu cel care a fost pe masina.Incarca 14.3 -14.4 V dar aprinde eroarea in bord.Sincer nu stiu ce sa mai fac,nu inteleg de ce ECU nu vede regulatorul nou.Orice idee e binevenita!Multumesc!

      Comment


      • #18
        E tare ciudata problema ta, eu am patit- o anul trecut dupa ce am intrat pe autostrada la sibiu noaptea si am mers pe baterie pana la Sebes la Autoklass sau Casa auto, unde au constatat ca e defect alternatorul original mb Valeo, am luat codul am comandat alternatorul nou tot Valeo fara cod de mb, a doua zi cand mi-a venit piesa l-au montat si asta a fost, merge foarte bine si acum.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #19
          Toti cei cu care am vorbit mi-au spus ca este o problema de comunicare intre regulator si Ecu.Mi se pare foarte ciudat fiindca cu regulatorul nou incarca ok dar imi aprinde eroare iar cu cel vechi aveam fluctuatii de tensiune insa niciodata nu mi s-a aprins eroarea in bord.

          Comment


          • #20
            Originally posted by sofo_bogdy View Post
            Toti cei cu care am vorbit mi-au spus ca este o problema de comunicare intre regulator si Ecu.Mi se pare foarte ciudat fiindca cu regulatorul nou incarca ok dar imi aprinde eroare iar cu cel vechi aveam fluctuatii de tensiune insa niciodata nu mi s-a aprins eroarea in bord.
            Probleme cu Regulator ul de tensiune, sunt atunci când da eroare în bord ceva de genul "switch electrical consumers off",

            Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

            Comment


            • #21
              La mine apare "Battery/Alternator Visit Workshop".Din cate stiu "Switch electrical consumer off" apare la E-classe.

              Comment


              • #22
                Pai tu nu ai e klasse? La mine la e klasse asa îmi arata...

                Trimis de pe al meu SM-N910F folosind Tapatalk

                Comment


                • #23
                  La mine problema se manifesta la un C180k din 2003.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by Crazyady View Post
                    E tare ciudata problema ta, eu am patit- o anul trecut dupa ce am intrat pe autostrada la sibiu noaptea si am mers pe baterie pana la Sebes la Autoklass sau Casa auto, unde au constatat ca e defect alternatorul original mb Valeo, am luat codul am comandat alternatorul nou tot Valeo fara cod de mb, a doua zi cand mi-a venit piesa l-au montat si asta a fost, merge foarte bine si acum.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk
                    Poti sa-mi spui cat a costat alternatorul si daca l-ai inlocuit la reprezentanta?Multumesc!

                    Comment


                    • #25
                      Regulator tensiune alternator

                      @ sofo_bogdy
                      Alternatorul a costat 800 de lei cu piesa veche la schimb, a fost inlocuit la reprezentanta la Sebes, iar manopera nu mai stiu sigur,cred ca 220 de lei.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk
                      Last edited by Crazyady; 10-26-2016, 23:23 PM.

                      Comment


                      • #26
                        Ok! Multumesc frumos!

                        Comment


                        • #27
                          Eroarea in bord aparea din cauza unei mari prostii.La remontarea alternatorului cred ca mecanicul nu a impins suficient mufa in regulator si nu se efectua comunicarea.Nefiind fixata foarte bine, cu timpul s-a miscat si am gasit-o cazuta in compartimentul motor.Am introdus mufa in corpul regulatorului si eroarea a disparut instant.Cu toate ca am montat regulator nou original,la pornire inca mai am acele fluctuatii,care dupa o anumita perioada,dispar.Pentru cei interesati regulatorul se gaseste original Valeo 593873 la pretul de aprox 200 lei,fata de reprezentanta unde veti plati in jur de 500 lei.

                          Comment


                          • #28
                            Problema asemanatoare am si eu care a inceput sa se manifeste anul acesta cand a dat frigul, la pornirea la rece. Am observat doua simptome:
                            1. Se intampla la pornire ca tenisunea la baterie sa stea la 11.5V indiferent de cati consumatori pornesc sau cat turez masina. Dupa un timp isi revine daca merg cu ea si tensiunea revine la 14.3V in mers. Cateodata ajuta si daca opresc si repornesc motorul. Binenteles primesc si eroare de "Battery/Alternator Visit Workshop".
                            2. La pornire tensiunea ajunge la +18V si apoi se stabilizeaza la 14V. Daca accelerez tensiunea scade la 13V apoi urca undeva la 18V scurt apoi se stabilizeaza la 14.3V.
                            Cand se intampla aceste variatii am erori de SRS, ABS, EPS, BAS, fluctueaza luminile si se taie consumatorii (ventilatia, luminile interioare,...)
                            Plus, cu luminile lasate pe automat am reusit sa ard deja doua becuri datorita acestor fluctuatii.
                            Dupa ce merg cu ea un pic isi revine si nu mai face probleme pana nu stationez mai mult (cateva ore).
                            Intrebarea este: Este alternatorul, regulatorul de tensiune de pe alternator sau ambele?
                            Problemele sunt si cu bateria proaspat scoasa de pe redresor.

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by junioare View Post
                              Problema asemanatoare am si eu care a inceput sa se manifeste anul acesta cand a dat frigul, la pornirea la rece. Am observat doua simptome:
                              1. Se intampla la pornire ca tenisunea la baterie sa stea la 11.5V indiferent de cati consumatori pornesc sau cat turez masina. Dupa un timp isi revine daca merg cu ea si tensiunea revine la 14.3V in mers. Cateodata ajuta si daca opresc si repornesc motorul. Binenteles primesc si eroare de "Battery/Alternator Visit Workshop".
                              2. La pornire tensiunea ajunge la +18V si apoi se stabilizeaza la 14V. Daca accelerez tensiunea scade la 13V apoi urca undeva la 18V scurt apoi se stabilizeaza la 14.3V.
                              Cand se intampla aceste variatii am erori de SRS, ABS, EPS, BAS, fluctueaza luminile si se taie consumatorii (ventilatia, luminile interioare,...)
                              Plus, cu luminile lasate pe automat am reusit sa ard deja doua becuri datorita acestor fluctuatii.
                              Dupa ce merg cu ea un pic isi revine si nu mai face probleme pana nu stationez mai mult (cateva ore).
                              Intrebarea este: Este alternatorul, regulatorul de tensiune de pe alternator sau ambele?
                              Problemele sunt si cu bateria proaspat scoasa de pe redresor.


                              Cel mai simplu este sa inlocuiesti alternatorul cu totul, cu unul nou aftermarket sau oem. Rezolvi problema intr-o ora si jumatate de manopera ai garantie si vinzi masina pana vei mai ajunge sa umbli din nou la alternator. [emoji12]
                              Opinia mea este ca varianta cu inlocuirea doar a regulatorului de tensiune de pe alternator este o metoda scarpinata. Daca ar fi problema aceasta ai avea un regulator nou de tensiune si un alternator vechi care se poate strica peste 5 luni ( nu se poate stii cat va merge). Ajungi sa platesti doua manopere de montat/demontat alternator si in final mai multi bani (pe releu si pe alt alternator) pentru o economie initiala de 400-500 de lei.
                              Cu un alternator nou ai 2 ani garantie daca il montezi la un service si nu te doare capul.
                              Stima.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by Crazyady View Post
                                Cel mai simplu este sa inlocuiesti alternatorul cu totul, cu unul nou aftermarket sau oem. Rezolvi problema intr-o ora si jumatate de manopera ai garantie si vinzi masina pana vei mai ajunge sa umbli din nou la alternator. [emoji12]
                                Opinia mea este ca varianta cu inlocuirea doar a regulatorului de tensiune de pe alternator este o metoda scarpinata. Daca ar fi problema aceasta ai avea un regulator nou de tensiune si un alternator vechi care se poate strica peste 5 luni ( nu se poate stii cat va merge). Ajungi sa platesti doua manopere de montat/demontat alternator si in final mai multi bani (pe releu si pe alt alternator) pentru o economie initiala de 400-500 de lei.
                                Cu un alternator nou ai 2 ani garantie daca il montezi la un service si nu te doare capul.
                                Stima.


                                Sent from my iPhone using Tapatalk
                                Multumesc pentru raspuns.
                                Cred ca asa o sa fac si o sa incerc sa reconditionez alternatorul existent pentru viitor.
                                Inca o intrebare as avea: Ce producator recomandati pentru alternator, Valeo, Bosch, altele?

                                Apropo, am vorbit la reprezentanta MB sa vad cat ar fi un alternator reconditionat de la ei: 2600 RON piesa (cu alternatorul meu la schimb) + 500 RON manopera!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF