Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

fum/noxe in habitaclu

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • fum/noxe in habitaclu

    Salut colegilor! De ceva timp am observat ca imi baga un miros de fum in interiorul masinii! Am studiat putin problema si am observat ca fumul vine de undeva din spatele motorului ( intre caroserie si motor ). Imi poate spune si mie cineva daca a intampinat aceasta problema?
    Nu stiu ce sa ii fac; ma gandesc la garnitura de la galeria de evacuare. Voi ce ziceti?
    Este vorba despre un B 200 CDI
    Multumesc frumos!

  • #2
    Salut!
    Daca salți capota si asculți atent se aude un tafait ritmat? Poate fi si de la șaiba de cupru a unui injector fumul(deși normal ar trebui sa-l vezi in fata motorului, nu in spate). Da' mai stii? Da un ochi si pe acolo.

    Comment


    • #3
      Nu pare sa se auda niciun pafanit! Daca era vreo saiba de la un injector cred ca se auzea totusi urat, mai ales in ture. Fix din spatele motorului vine fumul! Nu ar fi problema daca ar fi vreo saiba la injector; dar nu cred! Ar face galagie, mai ales cand motorul este rece

      Comment


      • #4
        Da,ai dreptate. Ti-am zis posibilitatea ca un injector sa sufle pentru orice eventualitate.. E posibil sa fie garnitura de care zici sau (nu stiu daca ai) racordul flexibil.

        Comment


        • #5
          Originally posted by vladerfu View Post
          Salut colegilor! De ceva timp am observat ca imi baga un miros de fum in interiorul masinii! Am studiat putin problema si am observat ca fumul vine de undeva din spatele motorului ( intre caroserie si motor ). Imi poate spune si mie cineva daca a intampinat aceasta problema?
          Nu stiu ce sa ii fac; ma gandesc la garnitura de la galeria de evacuare. Voi ce ziceti?
          Este vorba despre un B 200 CDI
          Multumesc frumos!
          Verifica si traseul de combustibil, eventualele pierderi de motorina sau chiar de ulei produc fum daca ajung pe galeria de evacuare.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Da, o sa verific tot traseul, m-am gandit si la varianta asta, dar am exclus-o in momentul in care vazut ca dimineata,la prima cheie practic, iese fumul imediat ( am stat cu nasul sub capota si a pornit-o cineva )

            Comment


            • #7
              Are si racord flexibil, dar nu e " afumat " nicaieri ca am ridicat-o pe elevator si m-am uitat

              Comment


              • #8
                La un Vito 639 am avut aceeasi problema cu mirosul de fum.Am schimbat saiba si acum Nu mai miroase.
                VITEZA NU TE UCIDE,DAR OPRIREA BRUSCA......DA!

                Comment


                • #9
                  Originally posted by viviserifu View Post
                  La un Vito 639 am avut aceeasi problema cu mirosul de fum.Am schimbat saiba si acum Nu mai miroase.
                  Vineri o voi duce la un service sa imi schimbe saibele de la injectoare, si dupa sa vad ce sa intampla! M-am hotarat sa le iau prin eliminare ca altfel nu am ce face; incep cu saibele de la injectoare, daca persista problema, schimba garnitura de la galeria de evacuare si racordul flexibil! Sunt totusi in dubii cu saibele pentru ca nu se aude niciun pafanit...oricum, multumesc frumos; o sa revin dupa ce schimb saibele

                  Comment


                  • #10
                    Salut! Intr-adevar pierde la o saiba de la un injector. Sper sa iasa si injectoarele, ca este multa depunere acolo! O sa revin dupa ce o termin!

                    Comment


                    • #11
                      Se pot scoate,sunt mai multe metode,cea mai precisa fiind presa dedicată.Insista sa-ti curețe locul etanșarii de calamina,cu freza.
                      Personal,as arde șaibele la roșu si le-as raci in apa,chiar daca mecanicii spun ca nu e necesar. E mai bine sa fii sigur ca sunt decalite,decât sa mai faci o data manopera...

                      Comment


                      • #12
                        Salut! Am rezolvat problema! Surprinzator a fost faptul ca injectoarele au iesit foarte usor! Am schimbat saibele ( am pus bosch ), furtunasele de la retur si o-ringurile care vin pe chestiile alea mici de plastic de la retur care intra in injector! 270 RON a costat manopera cu tot cu piese!
                        Va multumesc mult de tot pentru raspunsuri si ajutorul acordat!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF