Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme la cutie automata sau motor? (A 170 CDI)

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme la cutie automata sau motor? (A 170 CDI)

    Salut,

    Am o problema(sau mai multe) cu un A170CDI - 2001 aproape 94.000 KM:

    - Cand este rece motorul(si cutia evident) nu are nimic, merge perfect urci pana la 150km/h (*testat) fara nimic (zici ca e nou).
    - Cand se incalzeste la accelerare (in tractiune) scoate un carait si incepe sa trepideze (dar accelereaza incet ca si cum nu ar avea putere)

    Are cineva idee ce ar putea fi?

    P.S.: totul a aparut dupa prima revizie facuta in tara! pana atunci mergea superb. l-am luat la 32.500KM (aproape nou si am mers cu el pana la 94.000) fara probleme. (dar in austria)

    Multumesc anticipat (cine ma ajuta are cel putin o bere! si ma tin de cuvant).

  • #2
    Salut.

    Eu am avut aceeasi problema cu un W211 2006(E320 CDI ). Totul mergea perfect pana cand s-a schimbat uleiul din cutia de viteze la 70 000km. Uleiul a fost schimbat la Autoklass Splai ( Bucuresti ).
    La mine trepida cutia cand urca in turatie.

    Din pacate dupa aceasta operatie si eu am reclamat mai multe simptome care au fost concluzionate astfel :
    1. bloc supape
    2. convertizor
    3. Inca ceva.

    Costuri totale inclusiv manopera 17 000 de ron. Din fericire am avut garantie extinsa.
    Dupa alti 2000 km , cutia cu probleme in continuare , am fost de vreo 4 ori la ei inapoi deoarece cutia nu functiona normal. Dupa alti 2000km si-au dat seama ( ei zic ca nu au nici o vina ) ca au montat gresit convetizorul , s-a facut span in ulei, a ajuns in cutie si pa pa cutie . Am schimbat cutia cu totul. Tot pe garantie.

    Cam asta a fost tot.

    Comment


    • #3
      la mine la fel Autoklass splai...se pare ca acolo snt cei mai putin profesionisti (sa nu zic prosti) mecanici.. maine trebuie sa ma duc iar la ei am fost sa imi repare o usa (m-a lovit cineva dr fata stg) si acum nu imi mai merge aerul conditionat :|

      faza cu cutia .. e clara.. sigur s'a umblat in ea.

      am mai avut o exp cu un ML 270 :| mi-au schimbat turbina (mi-au zis cei din austria ca turbina nu este cea care o avea motorul cand mai fusesem la revizii) :|

      pakat de tara asta... ma face pe zi ce trece sa nu mai trec prin ea... pakat de unii oameni!

      multumesc. cred k la fel e si la mine (cutie).

      Comment


      • #4
        1. De faza cu montatul gresit al convertizorului ma cam indoiesc. Mi se pare imposibil sa poti monta gresit asa ceva, apoi, de unde span din convertizor?! Ala e o smecherie hidraulica cu vreo 2 palete (1 fixa si 1 mobila) plus corpul in sine care are palete. Nu se ating, nu nimic... Poate daca e convertizor blocabil, dar chiar si asa, ma indoiesc profund de povestea asta. Sigur au gresit ei altceva...

        Apoi spanul ala ar trebui sa ajunga instant in filtru si sa ramana acolo. Uleiul in cutia automata e circulat de o pompa hidraulica ca are rol hidraulic nu doar de ungere ca la cele manuale. Eventual spanul ajunge in electronica si acolo se cam incheie toata treaba...

        2. Cutia automata nu-i usor de schimbat, daca ai stat cu masina peste noapte la ei, tot ce e posibil... De reprogramat nu stiu cat de usor e si cred ca se vede la serie si asa mai departe, posibil sa fi schimbat seturi discuri si benzi cu altele uzate... Chiar si asa, dificil dar nu imposibil la noi in tara asta...

        Comment


        • #5
          S-a rezolvat!

          Salut,

          Imi pare rau ca am revenit asa de tarziu. Am rezolvat problema.

          Am dat uleiul jos din cutie si am defacut si capacul de la valve sa vad daca este ceva in neregula, si nu era nimic in neregula doar ca... (tineti-va bine) cineva la Autoklass mi-a pus 1.8 L in loc de 3.3 (se pare ca tipii sunt incompetenti de'a dreptul) + uleiul sigur nu e cel care trebuie, din ce stiu eu este unul mai roshiatic...asta arata ca un ulei de motor. am schimbat uleiul am pus cam 3.7-3.8 L pana mi-a indicat ca este ok. si acum merge ca unsa masina .. Acum sunt in Viena, deci am facut peste 1200 KM fara nici cel mai mic carait sau trepidat.

          Asadar, ce am invatat eu din asta, inca o data:
          1. nu mergeti la service in romania. e clar mint si fura in continuu. si nici nu stiu sa faca ceva => sunt incompetenti.
          2. dak vre'o cutie automata scoate un carait si trepideaza cand accelerezi (in sarcina) inseamna ca nu are uleiul bun si nici nu este deajuns.
          3. totul se rezolva doar daca vrei, si o poti face singur nu ai nevoie de cineva.


          Numai bine, pentru service orice masina de acum cautati-ma mi-am cump truse am si diagnoza.. ) dar eu la service'uri nu ma mai duc ... sper sa dea toate faliment!.

          A si o sa imi iau singur o bere pentru ca azi e finala CH-League. Hai Bayern!

          Comment


          • #6
            A... si am uitat ceva.

            scuze de ink un reply dar am uitat ceva ...

            m-am dus la ei sa imi repare 2 usi (m-a lovit unu lateral stg si acolo m'a trimis cel de la asigurare) ...si dupa ce am plekat de acolo la vre-0 doua zile am incercat sa dau drumu la aer (nu am avut nevoie pana atunci) si nu mai merge decat in ultima treapta (cea mai puternica) .. .si explicatia tipilor a fost ca era strikat dinainte.. dar eu stiu ca mergea sigur :| ... in fine mi-au oferit rabat sa o repar la ei..dar nu m-am dus pt ca mi-e frik sa nu fure si altceva.. mi-au zis ca e nus ce reostat.

            am venit in viena si am desfacut singur locul unde este reostatul si .... surpriza nu mai era nici un reostat acolo :| deci cineva l'a scos... ca sa vezi...

            deduce'ti voi ce s'a intamplat! eu nu vreau sa par prea subiectiv in concluzii!

            numai bine ink o data!
            si cum ziceau unii o data cand eram eu mai tanar "orice las poate s'apese un tragaci". luptati ca altfel nu o sa fiti decat curvele lor.

            Comment


            • #7
              Felicitari ca te-ai descurcat si sa-ti traiasca masina multe sute de mii de Km !

              Ca si service auto de Mercedes astia din Iasi de la mine sunt mai descuiati la minte si au un diagnostician foarte bun (top10 diagnosticieni Mercedes in lume cica). Ultima oara am patit-o la ITP cu farurile care bateau prea sus (am probleme cu amortizoarele si arcurile si am schimbat doar pe fata si sta masina ceva mai pe spate decat trebuie) si m-au rezolvat in 15 minute fara programare, deci se poate.

              Ca si service, iti umplu astia capul cu informatii si te avertizeaza la faze din astea cu uleiul si asa mai departe. Apoi, ei recomanda revizie la cutie la 2 ani sau 60 000 Km.

              Apropos, la A-Klasse si uleiul de motor e usor diferit, are un aditiv ca la inceput se coroda nu stiu ce la motor (ori garnituri ori altceva, nu mai tin minte). E un site pe net al unui scotian plin de informatii utile de genul asta, cautati cu Google, nu stiu daca am voie sa pun link aici.

              Deci atentie mare! Nu-i ca la astealalte... pretentiile sunt ceva mai mari!

              Comment


              • #8
                probleme cutie automata a170

                salut.
                detin un A170 cdi din 2001 varianta lunga adusa din germania de vreo 2000 km de cand am luat-o a aparut un zgomot care vine din partea stanga, adica de la cutie ca un huruit infundat dar doar intre 1200 si 2000 ture cand accelerez usor.cand accelerez tare dispare la fel si cand o tin constant, doar cand trage usor.masina are 150000km si nu cred ca sa schimbat vreodata uleiul in cutie pentru ca busonu de drenare nu are nicio urma de desfacere si nici baia cutiei pentru a schimba filtrul.problema apare doar cand motorul si uleiul sunt incalzite la temperatura normala de mers, cand e rece merge perfect vreo 10km dupa care se aude acel huruit sau carait s-ai zic.plus ca inainte sa schimbe treapta de viteze trepideaza de parca as avea o roata descentrata si dupa ce schimba nu mai face.

                rugamitea mea e ca daca cineva a mai intampinat o astfel de problema sa-mi spuna care e rezolvarea sau de la ce ar putea fi.ca sa ma duc acum la service si sa se apuce aia sa isi dea cu presupusul sau sa mai si desfaca ceva si ma controleze la buzunare ma cam doare sufletu'.

                Comment


                • #9
                  a 200 cutie cu variator

                  Te rig frumos,da.mi o parere! Am un A 209 cdi cu cutie CVT.Vibreaza in sarcina de cand l.am luat.Am crezut ca este cutia sau suportii,dar am observat ca in sarcina cu viraj spre dreapta nu mai vibreaza.Am constatat ca vibratia masinii vine cam din partea stanga.M.am uitat la jocuri la drectie si planetara.Nu am obsrvat nimic.Am schimbat uleiul in cutie.Nu am fost la service.Nu am incredere in ei!Am mai observat ca la rece parca nu mai vibreaza asa.Multumesc!

                  Comment


                  • #10
                    Salut am un A 170 cdi 2003, mi-a aparut martorul de la mmotor si BAS-ESP si nu imi merge in avarie ,cand schimb imi da niste izbituri urate ,mentionez am fost cu ea la un service cuti automate a zis ca este calculatorul de la cutie l-am reparat ma costat 400 euro ,dar cand am plecat cu masina de acolo am mers 1km la fel cum am aduso se comporta ,mentionez ca imi sarisa cureaua de accesori de pe role si nu mai aveam nici servo si nici bateria nu se mai incarca, am alternatorul nou original de la valeo ,am schimbat kitul de accesorii ,swichul de la pedala ,cu gandul ca o disparea chiar am luat si calculatorul de bas esp am zis ca ala e de vina nimic ajutati ma spuneti-mi ce sa fac ,pana la urma schimb tot pana ii gasesc defectul merg din service in service si nimic ma seaca de bani.

                    Comment


                    • #11
                      Adica te-au jumulit de 400E. Pfff ce escroci!!

                      Ai incercat stanga maxim -dreapta maxim de volan dupa ce pornesti motorul?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Alexandru deaco View Post
                        Salut am un A 170 cdi 2003, mi-a aparut martorul de la mmotor si BAS-ESP si nu imi merge in avarie ,cand schimb imi da niste izbituri urate ,mentionez am fost cu ea la un service cuti automate a zis ca este calculatorul de la cutie l-am reparat ma costat 400 euro ,dar cand am plecat cu masina de acolo am mers 1km la fel cum am aduso se comporta ,mentionez ca imi sarisa cureaua de accesori de pe role si nu mai aveam nici servo si nici bateria nu se mai incarca, am alternatorul nou original de la valeo ,am schimbat kitul de accesorii ,swichul de la pedala ,cu gandul ca o disparea chiar am luat si calculatorul de bas esp am zis ca ala e de vina nimic ajutati ma spuneti-mi ce sa fac ,pana la urma schimb tot pana ii gasesc defectul merg din service in service si nimic ma seaca de bani.
                        Apeleaza cu incredere la colegul MasterMario!
                        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

                        Comment


                        • #13
                          Buna ziua. Am o problema..nu se tureaza motorul mai mult de 3000 rpm si maxim 120km la ora,la un Mercedes A clase 170 CDI ,din 1999.Mentionez ca am schimbat calculatorul de motor . Poate cineva sa ma ajute ..ce problema are? Va multumesc.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by dimitris13 View Post
                            Buna ziua. Am o problema..nu se tureaza motorul mai mult de 3000 rpm si maxim 120km la ora,la un Mercedes A clase 170 CDI ,din 1999.Mentionez ca am schimbat calculatorul de motor . Poate cineva sa ma ajute ..ce problema are? Va multumesc.
                            Buna ziua. Arunca un ochi pe link-urile de mai jos:



                            Sper sa-ti fie de ajutor. Numai bine!
                            W168 or nothing!

                            Comment


                            • #15
                              Da am incercat tot ce este posibil,apare martorul de motor si bas-esp ,masina intra in avarie

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF