Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

380 sl

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • 380 sl

    Buna ziua
    Am decis sa cumpar un SL 380 roadster. Am gasit vreo 2 in Buc , la preturi apropiate. Sunt aduse din SUA ( 1981 si 1985 ) arata decent , insa destul de instabile la relanti si chiar in mers. N-am ajuns inca cu ele in service sa aflu opinii competente.
    Va rog imi puteti da niste sfaturi ? nu sunt o persoana tehnica , deci n-as vrea sa mi se opreasca in trafic Mi-as dori sa-l pot folosi daca nu zilnic , macar de 2-3 ori pe saptamana pe distante mici. Cu alte cuvinte v-as multumi pentru urmatoarele raspunsuri :
    - ce e important de evaluat si verificat la achizitie ?
    - care sunt cele mai probabile probleme in exploatarea viitoare (aproape zilnica) ?
    - exista in Bucuresti mecanici / tinichigii / meseriasi cu rabdare cu care sa fac update-uri din cand in cand cu piese noi sau interventii curente ?
    - cel mai realist consum urban ?

    Multumesc frumos

  • #2
    Buna seara,

    Modelul 380SL destinat pietii Nord Americane a venit cu 2 variante de motorizare M116, si anume:
    1981-1983 varianta cu lant de distributie simplu
    1984-1985 varianta cu lant dublu

    Atentie mare la modelul din 81, lanturile simple au fost catastrofe multe dintre ele cedand. Se poate observa tipul lantului (si daca a fost inlocuit de la tipul simplu la dublu) doar dand jos capacul axei cu came. Modelul 85 nu sufera de asa ceva.

    As merge pe o masina fara rugina, deoarece orice problema mecanica se poate repara. Modelul R107 a fost produs in foarte multe exemplare si piese se gasesc atat noi, cat si SH.

    Bafta si sa ne tineti la curent.

    Comment


    • #3
      Va multumesc foarte mult pentru raspunsul avizat. Am sa tin cont.

      Astazi am condus una care este disponibila pe piata la vanzare. Adica un 380 SL din 1985.
      Recunosc ca m-a indispus experienta.
      Am cerut proprietarului sa mergem la un service. Iata descoperirile si situatiile :
      - la articulatii OK , trebuie inlocuit un rulment
      - nu are rugina
      - scoate fum si la cald si la rece. S-a apreciat ca trebuie umblat la chiulasa
      - are pompa de frana cu 2 circuite deci in viitor i se pot face ITP-uri
      - in service dupa ce am dat-o jos de pe rampa , n-a mai pornit. Am asteptat juma de ora sa se raceasca, apoi a pornit cu un booster la baterie. S-a spus ca s-ar putea sa fie electromotorul.
      - la relanti mergea oscilant , ... se tura , revenea la relanti si invers. S-a pus pe seama unor reglaje chiar s-a scos un furtunas si a inceput sa mearga la relanti.
      - La pornire trebuie tinut schimbatorul intr-o anume pozitie in P , altfel nu porneste.
      - Idem in D , concluzia mecanicului - cutia
      - pe drum s-a oprit de cca 5 ori , inclusiv intr-un pasaj. Neplacut. Apoi sa stai cu mana stanga pe schimbator in pozitia "aia" si cu dreapta sa dai la cheie avand in spate masini si claxoane , ....
      - in cele din urma proprietarul s-a dat jos la un stop si i-a pus furtunasul ala la loc. Cu furtunasul la loc s-a turat si deci nu s-a mai oprit.

      Concluzia mecanicilor a fost sa-mi vad de treaba mea spunand citez " nu va bagati mortul in casa " ca nu e normal sa cumperi o masina iar primele interventii sa fie la motor.

      Intreb si eu ;
      Sunt astea probleme majore ? ( dpdv timp si al nivelului investitiilor viitoare )
      Conteaza nivelul de competenta si rabdarea mesterului ? Intreb asta pentru ca am sentimentul ca mecanicul de astazi ( dar si mecanicii obisnuiti ) nu inteleg spiritul si ceea ce ne misca pe noi iubitorii de masini clasice
      Mai exista "specia" mesterului priceput , pasionat si cu rabdare ?

      Am apreciat ca vanzatorul nu a ascuns lucruri si nu a pregatit masina pentru vanzare.
      Cu toate "necazurile" de azi , am ramas cu gandul la ea.
      Poate fi adusa o astfel de masina la stadiul la care sa poate fi folosita zilnic fara griji si interventii saptamanale / lunare ?

      Va multumesc pentru orice comentariu

      Comment


      • #4
        Originally posted by svasilescu View Post
        Conteaza nivelul de competenta si rabdarea mesterului ? Intreb asta pentru ca am sentimentul ca mecanicul de astazi ( dar si mecanicii obisnuiti ) nu inteleg spiritul si ceea ce ne misca pe noi iubitorii de masini clasice
        Mai exista "specia" mesterului priceput , pasionat si cu rabdare ?
        Mecanici sa le repare si sa le inteleaga se gasesc , dar pasiunea si rabdarea mecanicului cred ca are un pret

        Originally posted by svasilescu View Post

        Am apreciat ca vanzatorul nu a ascuns lucruri si nu a pregatit masina pentru vanzare.
        Cu toate "necazurile" de azi , am ramas cu gandul la ea.
        Poate fi adusa o astfel de masina la stadiul la care sa poate fi folosita zilnic fara griji si interventii saptamanale / lunare ?

        Va multumesc pentru orice comentariu
        Eu vad 2 variante , o cumperi la un pret mai bun si incerci sa treci de pragul atehnic , ori bagi mana mai adanc in buzunar si te orientezi spre ceva in stare tehnica mai buna si nu ai bataie de cap la a o folosi zilnic .

        P.S. Unii proprietari de astfel de masini au placere si in a mesteri la ele cu mana lor , nu doar in a le conduce .
        Honda.

        Comment


        • #5
          Aveti dreptate si va multumesc
          Nu stiu insa daca vreau sa o achizitionez mai scump pentru un confort imediat ( cu gradul lui de incertitudine ) sau sa o aduc la confortul dorit , in timp.
          Pare mai confortabila a 2-a varianta ca efort financiar.
          M-as bucura daca as afla de aici de pe forum despre un atelier / mecanic care sa inteleaga aceste masini si care sa aiba o buna reputatie.

          Comment


          • #6
            Originally posted by svasilescu View Post
            M-as bucura daca as afla de aici de pe forum despre un atelier / mecanic care sa inteleaga aceste masini si care sa aiba o buna reputatie.
            Recomand sa incercati la colegul Ford_V6. Este in aceeasi localitate si dupa mine, unul din cei ce stiu cu ce se mananca aceste masini. Puteti incepe prin a studia putin posturile lui aici pe forum si o sa intelegeti ce spun.
            Cu cat cunosc mai multi oameni, cu atat imi iubesc mai mult cainele.

            Comment


            • #7
              multumesc frumos

              Comment

              Working...
              X
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF