Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema servo A class w169

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Legat de pompa si eu am patit problema acum doi ani, am fost la un electrician si mi a montat un releu in compartimentul bateriei, a modificat putin in sensul ca a luat doua fire nu stiu de unde, le a legat la releu si comanda o ia de la releul pompei de benzina, adica atunci cand pun contactul porneste pompa de benzina pentru cateva secunde si odata cu ea si servo. Nu stiu daca e solutia ideala dar de atunci nu am mai avut probleme cu ea. A si a mai modificat si firele groase din pompa, le a schimbat locul, nu stiu exact dar firul albastru l a izolat si nu mai are legatura cu pompa. Din ce am citit acum daca apar probleme cu alternatorul raman fara baterie.

    Comment


    • Originally posted by attosoft View Post
      Merci pentru sfaturi! O sa merg sa fac schimbarea.

      P.S. Si daca conexiunea ar fi pe minus, ar fi OK?
      Minusul il iei intotdeuna de pe caroserie. Important este sa folosesti plusul destinat de fabricant.
      @ccoossttii
      Ce am scris mai sus e valabil si pentru tine!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • De ce se invarte volanul W168-ului meu atat de greu comparativ cu Megan-ul sotiei?
        Nu cred ca-i defecta pompa caci se invarte mult mai usor (chiar daca stau pe loc) cu
        motorul pornit fata de cum se invarte cand este oprit.. insa este vax fata de Megane.
        Cum iti dai seama (adica cu cata forta) daca sistemul de directie functioneaza corect
        sau doar 50% (sa zicem..) ?
        De exemplu, voi (care aveti directia 100% ok) cand plecati din parcare, puteti sa
        invartiti volanul cu 45 grade doar cu un un deget? (intreb ca poate nu-i proiectata sa
        mearga chiar asa de usor..)
        eu am: W168 A160 Classic 1997 benzin

        Comment


        • De ce se invarte volanul W168-ului meu atat de greu comparativ cu Megan-ul sotiei?
          Ca sa te oftici!!! E absolut normal, ca doar ai bicepsii mai mari decat ai ei. Sa mai zica cineva ca A Class e masina pentru femei...
          Sper ca ai inteles gluma!
          Asa-s toate A-urile, au directia mai greoaie. Mie unul imi place, imi place sa simt rotile acolo unde sunt, pe asfalt. Fata de cele cu directia foarte usoara care iti dau sentimentul ca plutesti...
          Ridica un pic mai mult presiunea in pneuri, ajuta!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • Originally posted by LauLaur View Post
            Ca sa te oftici!!! E absolut normal, ca doar ai bicepsii mai mari decat ai ei. Sa mai zica cineva ca A Class e masina pentru femei...
            Sper ca ai inteles gluma!
            Asa-s toate A-urile, au directia mai greoaie. Mie unul imi place, imi place sa simt rotile acolo unde sunt, pe asfalt. Fata de cele cu directia foarte usoara care iti dau sentimentul ca plutesti...
            Ridica un pic mai mult presiunea in pneuri, ajuta!
            Corect.
            Mi-a placut si gluma.
            Directia este sau pare mai greoaie in comparatie cu alte masini dar este asa cum trebuie pentru aceasta masina, o tine pe traiectoria aleasa.
            Nu trebuie sa uitam inceputurile a classe, adica testul elanului.

            Comment


            • Buna ziua dragi colegi. Eu am modelul W169, deci cu servodirectie electrica. Ceea ce ma deranjeaza, este faptul ca, de la o vreme, volanul nu se mai roteste asa usor ca atunci cand am luat masina. La inceput, la viteza mica volanul se putea misca cu un deget, iar pe masura ce crestea viteza masinii, volanul se intarea. Acum, se misca destul de usor volanul dar nu chiar cu forta unui singur deget si nu mai apare acea diferenta intre viteza mica de deplasare si viteza mare...mi se pare ca efortul este acelasi. Am verificat sigurantele de la servodirectie si sunt ok. Am verificat si geometria de la roti. La un service mi-a spus ca am diferenta de unghi de fuga intre roata din dreapta-fata si cea din stanga-fata. Mi-a spus ca roata din dreapta este putin mai in spate decat cea din stanga. Totodata, mi-au spus ca unghiul de fuga nu se poate regla. La alt service, mi-au spus ca nu e nici o problema la unghiuri. Toate erau pe verde. Cureaua de accesorii am schimbat-o dar ma gandesc sa verific si tensiunea de incarcare a alternatorului. Vreau sa va intreb daca acumulatorul poate fi de vina. Pare a fi cel original, de cand a iesit pe poarta fabricii masina, adica din 2004. Atasez o fotografie. Am uitat sa precizez ca am luat stanga-dreapta maxim, de trei ori fiindca asa spun autorizatii: ca asa se reseteaza/recalibreaza senzorul de la servodirectie. Nu am obtinut nici un rezultat. De asemenea, de curand cand am plecat de la o spalatorie, am observat ca mergea foarte usor volanul, minune care nu a durat mult. Poate e vreun contact imperfect si aburii de la apa au facut sa treaca curentul..zic si eu. Mi-am facut progamare la un service care nu e reprezentanta dar are tester STAR. Omul de acolo a lucrat la reprezentanta dar, cu toate acestea, ma astept la acelasi raspuns pe care l-as primi de la reprezentanta, adica sa schimb tot: caseta de servodirectie, alternatorul, rolele si cureaua de accesorii, acumulatorul, senzorii de pe volan, flansele de la amortizoare si, nu in ultimul rand, toata masina.
              Attached Files
              No malfunction

              Comment


              • Nu prea ma pricep dar imi dau si eu cu parerea. Zici ca se invarte usor dar nu la fel de usor ca inainte?
                Pai daca nu ii dai de cap si se invarte relativ usor, lasa-l asa.Adica sa nu te apuci sa schimbi ce isi da fiecare cu parerea.Pareri sunt multe.

                Comment


                • Nedved, sunt 100% de acord cu tine. Deocamdata nu-mi trebuie muschii lui Arnold ca sa invart volanul. Nu il pot invarti cu un deget dar pot cu doua..ceea ce e foarte bine.
                  No malfunction

                  Comment


                  • Salut!
                    Din cate stiu eu, directia la w169 e asistata electric. Fa o diagnoza si vezi daca e ceva in neregula. Apoi, in functie de rezultat, te gandesti la o problema mecanica.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • Buna seara!!
                      Vreun coleg a schimbat periile la pompa servo???
                      Periile pompei mele sunt "duse"..
                      Am cumparat un platou gata echipat cu perii dar ma blochez atunci cand trebuue sa dau rotorul pompei afara...Am incercat sa apelez la amicul google dar nu am gasit nimic in acest sens...Am incercat sa cer sprijin domnilor ce repara dar am fost apostrofat cu raspunsul"Ce vrei sa ti-o repar eu la telefon?"
                      Daca vreun coleg stie cum se da rotorul afarail rog sa posteze..
                      Mie personal mi-ar fi de mult ajutor si cred ca nu sunt singurul interesat

                      P.S.
                      Sper ca prin postarea mea sa nu ofensez pe nineni..
                      Masina e un Vaneo 1.7 cdi 91cv
                      Multumiri tuturor ce fac ca acest forum sa functioneze!!
                      Last edited by bradualbcom; 04-17-2016, 01:57 AM.

                      Comment


                      • Salut!
                        N-am avut probleme de genul asta pana acum dar poate te ajuta asta!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • Evrika!!!
                          Am reusit sa schimb periile...
                          Cum??? Demontand si remontand pompa sevo...
                          Se da rezervorul de ulei hidraulic afara cu multa atentie pebtru a nu rupe partea de josa acestuia..Odata dat rezervorul jos se poate observa corpul pompei de ulei care e prinsa in 4 suruburi cu capete torx.Se desfac aceste 4 suruburi si se da capacul afara.Sub acesta deja se pot observa corpul central cu paletii .Se da afara si acesta cu multa atentie pentrua nu cadea paletii si se poate observa uncapac metalicsub care e dispus semeringul ce nu permite scurgeri de ulei in compartimentul motorului electric.
                          Odata dste jos se va observa o siguranta ce se inlatura cu clestele pentru sigurante.Apoi se poate scoate rotorul si inlocui platoulcu perii....
                          P.S.
                          Postez nu pentru a ma lauda.Sper ca explicatiile mele sa pot ajuta vreodata...
                          O zi buna tuturor!!!

                          Comment


                          • Oameni buni locuitori ai Planetei, va scriu si va rog frumos, in cazul in care mai exista cineva care s-a confruntat cu asemenea problema sa-mi scrie si sa-mi trimita locul unde se poate rezolva problema. Simtomatologia este simpla: a cazut pompa servo, am comandat alta noua, am fost la un service, am montat pompa noua am schimbat lichidul! Toate bune si frumoase dar cind misc de volan pompa zumzaie. Servodirectia functioneaza dar zumzaie suparator! La decuplarea motorului exista un zgomot ciudat (un motor electric se inchide mai tarziu). Am scos siguranta pompei si la decuplarea motorului nu mai exista acel zgomot ciudat de unde si concluzia ca pompa servo este vinovata. Inainte sa merg la service inapoi, pentru ca pompa este in garantie 18 luni, as dori sa stiu ce poate provoca asemenea problema! Nu as vrea sa ma duca cu presul mecanicul care stie sa repare rachete nu si masini! Ma poate ajuta cineva?! Am citit topic-urile legate de pompa servo dar majoritatea problemelor se termina la inlocuirea pompei!
                            Va multumesc anticipat!
                            Catalin - Mercedes A170 2003 cutie automata.

                            Comment


                            • Originally posted by Rumburak View Post
                              Oameni buni locuitori ai Planetei, va scriu si va rog frumos, in cazul in care mai exista cineva care s-a confruntat cu asemenea problema sa-mi scrie si sa-mi trimita locul unde se poate rezolva problema. Simtomatologia este simpla: a cazut pompa servo, am comandat alta noua, am fost la un service, am montat pompa noua am schimbat lichidul! Toate bune si frumoase dar cind misc de volan pompa zumzaie. Servodirectia functioneaza dar zumzaie suparator! La decuplarea motorului exista un zgomot ciudat (un motor electric se inchide mai tarziu). Am scos siguranta pompei si la decuplarea motorului nu mai exista acel zgomot ciudat de unde si concluzia ca pompa servo este vinovata. Inainte sa merg la service inapoi, pentru ca pompa este in garantie 18 luni, as dori sa stiu ce poate provoca asemenea problema! Nu as vrea sa ma duca cu presul mecanicul care stie sa repare rachete nu si masini! Ma poate ajuta cineva?! Am citit topic-urile legate de pompa servo dar majoritatea problemelor se termina la inlocuirea pompei!
                              Va multumesc anticipat!
                              Catalin - Mercedes A170 2003 cutie automata.

                              Ai deja raspuns aici:

                              Comment


                              • Originally posted by adip1962 View Post
                                Am exact aceiasi problema. daca esti atent o sa observi ca servo dispare pe cursa de revenire a volanului. Vezi ca evolueaza...
                                Nu am auzit de acel senzor. Unde este?
                                Acum la mine servo intra/iese cand vrea ea, adica in mers. E destul de enervant si te solicita sa fi atent si la masina. Eu banuiesc ca este pur si simplu un fir intrerupt sau un contact rece.
                                Pana o sa umblu acolo sa rezolv, merg asa - nu am drumuri lungi - numai sa-l enervez!
                                Avand in vedere ca au trecut 3 ani...ai rezolvat problema pana la urma ?!! La mien a aparut de vreo 2 zile

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF