Salutare tuturor
Deschid acest topic cu scopul de a afla si parerea voastra in legatura cu aceste 2 motoare renumite si cu bune si cu rele montate pe Mercedes.
In acest moment sunt posesor de 2 OM646,unul cu 306.000km si celalalt cu 291.000km de care sunt extrem de multumit,fara probleme niciodata,fara scurgeri sau alte erori dar d.p.d.v. economic anul acesta sunt nevoit sa fac investitie in firma si ca orice pasionat mi-as dori un 319(regele) dar in varianta maxi sunt cam rare pe aici(Olanda) si destul de piperate ca pret(20.000 pt unul cu max 130.000 si peste 30.000 pt unul cu cateva zeci de mii km) deci iese din discutie.
Acum daca vreau sa tin pasul cu tehnologia ar trebui sa iau un om651 in varianta 313-316 dar din ce am citit pe alte forumuri si din discutiile cu alti proprietari si discutii cu dealerul local ar cam fi niste probleme:
-au fost niste rechemari la injectoare dar au fost cazuri in care dupa schimbarea injectoarelor motoarele nu au mai functionat 100%(alt sunet de functionare,putere redusa si consum marit)
-intinzatorul care o ia razna pe la 90-100.000 dar schimbarea lui nu poate insemna si rezolvarea problemei pentru ca si lantul(simplu ca de bicicleta) ar putea fi intins si necesita schimbarea distributiei complete.La al meu 646 am schimbat distributia si intinzatorul la 268.000 pentru ca la relanti se auzea zdraganitul lantului
-au mai fost cazuri cu EGR-ul care nu stiu ce zgurgeri de antigel mai avea si trebuia si el schimbat.La 646 a murit motorasul EGR-ului la 245.000 iar cand l-am schimbat cel vechi nu avea decat un strat subtire de funingine
-cele 2 actuatoare ale turbinelor de impreuna cu senzorii au si ele o viata scurta pe la 130.000 cam se satura de viata si da cu limp
Cel putin pana acum tind sa cred ca aceste om651 nu ar fi niste motoare atat de solide incat sa nu te mai gandesti ca nu te lasa cand ti-e lumea mai draga,nici de 646 nu as putea zice ca sunt de neucis dar parca 311 care le detin acum,in comparatie cu 651 nu are atat de multe complicatii.
As fi curios sa citesc pareri sincere de la actuali proprietari de 651 si care au avut 646 si au tras de ele.Voi ce ati face in cazul in care cunoasteti un motor pana in interiorul cilindrului si v-ati uita la modernul(dar bubosul) 651?
Deschid acest topic cu scopul de a afla si parerea voastra in legatura cu aceste 2 motoare renumite si cu bune si cu rele montate pe Mercedes.
In acest moment sunt posesor de 2 OM646,unul cu 306.000km si celalalt cu 291.000km de care sunt extrem de multumit,fara probleme niciodata,fara scurgeri sau alte erori dar d.p.d.v. economic anul acesta sunt nevoit sa fac investitie in firma si ca orice pasionat mi-as dori un 319(regele) dar in varianta maxi sunt cam rare pe aici(Olanda) si destul de piperate ca pret(20.000 pt unul cu max 130.000 si peste 30.000 pt unul cu cateva zeci de mii km) deci iese din discutie.
Acum daca vreau sa tin pasul cu tehnologia ar trebui sa iau un om651 in varianta 313-316 dar din ce am citit pe alte forumuri si din discutiile cu alti proprietari si discutii cu dealerul local ar cam fi niste probleme:
-au fost niste rechemari la injectoare dar au fost cazuri in care dupa schimbarea injectoarelor motoarele nu au mai functionat 100%(alt sunet de functionare,putere redusa si consum marit)
-intinzatorul care o ia razna pe la 90-100.000 dar schimbarea lui nu poate insemna si rezolvarea problemei pentru ca si lantul(simplu ca de bicicleta) ar putea fi intins si necesita schimbarea distributiei complete.La al meu 646 am schimbat distributia si intinzatorul la 268.000 pentru ca la relanti se auzea zdraganitul lantului
-au mai fost cazuri cu EGR-ul care nu stiu ce zgurgeri de antigel mai avea si trebuia si el schimbat.La 646 a murit motorasul EGR-ului la 245.000 iar cand l-am schimbat cel vechi nu avea decat un strat subtire de funingine
-cele 2 actuatoare ale turbinelor de impreuna cu senzorii au si ele o viata scurta pe la 130.000 cam se satura de viata si da cu limp
Cel putin pana acum tind sa cred ca aceste om651 nu ar fi niste motoare atat de solide incat sa nu te mai gandesti ca nu te lasa cand ti-e lumea mai draga,nici de 646 nu as putea zice ca sunt de neucis dar parca 311 care le detin acum,in comparatie cu 651 nu are atat de multe complicatii.
As fi curios sa citesc pareri sincere de la actuali proprietari de 651 si care au avut 646 si au tras de ele.Voi ce ati face in cazul in care cunoasteti un motor pana in interiorul cilindrului si v-ati uita la modernul(dar bubosul) 651?
Comment