Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Spinter OM646 VS OM651

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Spinter OM646 VS OM651

    Salutare tuturor

    Deschid acest topic cu scopul de a afla si parerea voastra in legatura cu aceste 2 motoare renumite si cu bune si cu rele montate pe Mercedes.
    In acest moment sunt posesor de 2 OM646,unul cu 306.000km si celalalt cu 291.000km de care sunt extrem de multumit,fara probleme niciodata,fara scurgeri sau alte erori dar d.p.d.v. economic anul acesta sunt nevoit sa fac investitie in firma si ca orice pasionat mi-as dori un 319(regele) dar in varianta maxi sunt cam rare pe aici(Olanda) si destul de piperate ca pret(20.000 pt unul cu max 130.000 si peste 30.000 pt unul cu cateva zeci de mii km) deci iese din discutie.
    Acum daca vreau sa tin pasul cu tehnologia ar trebui sa iau un om651 in varianta 313-316 dar din ce am citit pe alte forumuri si din discutiile cu alti proprietari si discutii cu dealerul local ar cam fi niste probleme:
    -au fost niste rechemari la injectoare dar au fost cazuri in care dupa schimbarea injectoarelor motoarele nu au mai functionat 100%(alt sunet de functionare,putere redusa si consum marit)
    -intinzatorul care o ia razna pe la 90-100.000 dar schimbarea lui nu poate insemna si rezolvarea problemei pentru ca si lantul(simplu ca de bicicleta) ar putea fi intins si necesita schimbarea distributiei complete.La al meu 646 am schimbat distributia si intinzatorul la 268.000 pentru ca la relanti se auzea zdraganitul lantului
    -au mai fost cazuri cu EGR-ul care nu stiu ce zgurgeri de antigel mai avea si trebuia si el schimbat.La 646 a murit motorasul EGR-ului la 245.000 iar cand l-am schimbat cel vechi nu avea decat un strat subtire de funingine
    -cele 2 actuatoare ale turbinelor de impreuna cu senzorii au si ele o viata scurta pe la 130.000 cam se satura de viata si da cu limp

    Cel putin pana acum tind sa cred ca aceste om651 nu ar fi niste motoare atat de solide incat sa nu te mai gandesti ca nu te lasa cand ti-e lumea mai draga,nici de 646 nu as putea zice ca sunt de neucis dar parca 311 care le detin acum,in comparatie cu 651 nu are atat de multe complicatii.
    As fi curios sa citesc pareri sincere de la actuali proprietari de 651 si care au avut 646 si au tras de ele.Voi ce ati face in cazul in care cunoasteti un motor pana in interiorul cilindrului si v-ati uita la modernul(dar bubosul) 651?

  • #2
    Salut! Marea problema a OM651, este rotirea cuzinetilor, eu am avut aceeasi problema la E212, greu si scump de rezolvat si nu stiu fiabilitatea mot. dupa aia, mai ales la un sprinter, care face km. Din auzite, la ceva firme cu mai multe sprintere cu mot om651, luate noi, cateva motoare cu aceeasi problema la un numar redus de km pt. sprinter.

    Comment


    • #3
      Nenea Marian, cu tot respectul dar amesteci putin merele cu perele Pai tu vrei sa afli pareri despre tigaile vandute in Romanica care nu au absolut nici o legatura,desi unii se jura ca nu e asa si multi chiar cred asta, cu Sprinterele vandute in Europa care sunt de alta calitate din toate punctele de vedere, constructive !!!Pai clar ca cele de pe aici sunt mult mai buboase si paguboase fapt ce te poate induce grav in eroare !
      Apoi, mai vine vorba si de intretinere si de calitatea produselor !Vrei sa iti spun ca eu sunt la al trei-lea furnizor de ulei original 5w30, la bidon de 5 litri (NU E RECLAMA, CI ANTIRECLAMA !!! E vorba de Materom,Augsburg si inca unii nu mai retin !! ) la care bidonul are doar dop de plastic fara a aiba si folie de protectie sub el ????Sa spun ca dopurile ies cu tot cu inelul de sigiliu si daca as vrea apoi as putea pune in bidon ulei de la bunicuta si apoi sa-l vand ???Sa spun ca am luat bidon din Germania si avea sub dop, folie de sigiliu???
      Si atunci cum vrei tu sa comparam merele si perele sa vedem care sunt bune???
      In situatia ta o sa fiu si eu cat de curand si ma bucur ca ai deschis acest subiect.Eu visez ca voi gasi un 319, dar sincer sa fiu as incerca si nu as fugi de un 316, despre care aud din toate partile, mai ales de pe la firmele care au multe in parc, numai cuvinte bune cu masini trecute de 300000km si fara probleme majore..
      Bun, acum la service o sa auzi doar de rau despre ele, dar oare cei care nu au probleme vin sa spuna asta la service !?!?!?! Stima.
      Mercedes Sprinter ( Stela ) 316 cdi , 2005,"fosta" !
      Mercedes Sprinter (Steluta) 318 cdi, 2009,mariaj incheiat de curand.cu satisfactie!
      Mercedes Sprinter (Blacky)319 cdi,2012 !
      SC.Arm Logistics S.R.L Galati - Transport marfa Romania-Belgia 1,4 t,cu asigurare Cmr/Transport auto-moto pe platforma / Cristi Nazarov 0722525076 / arm_logistics@yahoo.com / nazarovcristi@gmail.com
      https://www.facebook.com/pages/Trans...4975727?ref=hl

      Comment


      • #4
        Multumesc pentru idei...inca mai cercetam,cautam si punem lucrurile in balanta.Intr-adevar Cristi consumabilele si ulleiurile pt vestici sunt diferite de ce se trimite in partea central-estica a europei,nici nu stiam ca se vinde ulei fara acel sigiliu de sub capac,de 4 ani merg pe Valvoline si asa e ...are acel capac-sigiliu sub dop.
        Legat de dilema mea..chiar nu stiu..am mers pe 316 cateva mii de km dar in regim fortat(154 km/h) toata noaptea(1100km) continuu cu oprire la 4-5 ore si mai erau probleme(dadea cu limp) la unele suiera turbina la altul ii sarise o biela prin bloc.Problema acestor OM651 cred ca ar fi printre altele si nr de km parcursi intre revizii,mie mi se pare enorm sa mergi 30-35.000 intre schimburi si poate de aceea o iau razna si intinzatorul cu lantul si asa mai departe.Cum scria si celalalt coleg o gramada cu cuzinetii sariti de la locul lor.
        Mai citeam intr-un alt post cu distributia la OM651 si cu uzura arborelui cotit pe un w212 fost taxi...m-am ingrozit...taxi-urile sunt mai menajate decat Sprinterele consider eu...doar prin diferenta de greutate care trebuie carata plus ca in cazul meu pe distributie am de a face cu peste 100 de plecari de pe loc zilnic...totusi e o sarcina.
        In fine..vom trai si vom vedea...as fi dorit mult de tot sa aud si opinia lui Cl600 dar probabil ca el are experienta mai mult pe OM651 decat pe OM646.

        Comment

        Working...
        X
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF